Lumilautailusta...

YOSH-I

Haluisin alottaa lumilautailun. Oon lasketellu 5-6 vuotta, haluisin saada vähän haastetta lisää. Oon hiihtolomalla menossa Norjaan laskettelemaan ,pitäiskö siellä mennä hiihtokouluun, tai johonkin semmoseen?? ja vielä: mistä tietää onko regular tai goofy?KIITOS!

1

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regu

Kannattaa kokeilla laudalla laskemista eka suomessa,iha silläki ettei satu siel norjassa mitää isompia haavereita laudan kanssa ja mee loma pilalle,en halua pelotella:)
      Ja ankkurihissiin ei kannata mennä yksin koska sillon voi kaatua siinä helpommin. Itelle on käyny aika monesti nii et oon kaatunu ankkurihississä ku tasapaino on heittäny. Suurin osa laskee mun tietämykseni mukaa reguna. laske sillä puolella kumpi tuntuu luontevammalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      196
      4902
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      37
      3362
    3. 34
      2890
    4. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      142
      2771
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2418
    6. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      68
      2257
    7. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      2108
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      31
      1800
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1752
    10. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      80
      1414
    Aihe