Yks jätkä sano täs yks päivä että se on kiinnostnu musta sit se soitteli ja kaikkee. Sit se sano yks päivä että olen sille liian nuori kun se on 18 ja mä 15. Sit se soitti taas seuraavana päivänä että voitko tulla meille? No mä sanoin että mä en pääse sit se sano: Valehtelet!!!!!!! sä et haluu tulla meille ja sulki puhelimen. Mitä se oikein meinas? Mä en oo ite kiinnostonu siitä tyypistä koska se niin ällö ja se on ollu yhen meijän koulun suosittuiman likan kanssa.
Mitä meinaa?
¨Mimi
1
253
Vastaukset
- Hyvän ja pahan tuollapuolen
Se halus vaan pilluu, sillä se on just samallaine kusipää ku minä. Se vaan on paremman näkönen, jos se on ollu jonkun kanssa. Mä taas oon niin ruma etten tule koskaan olemaan kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633