Mulla on ihan uus kone kolme päivää vanha, tänään kun olen sitä enemmän käyttänyt on alkanut sammuilee. Voiko johtua siitä että ei pääse tuulettuun kunnolla?? kuinka paljon tarvii tilaa ympärilleen että ei kuumene??
Apua
5
443
Vastaukset
- virustorjunta...
kunnossa?
Entä palomuuri?
Aja joka tapauksessa virustorjuntaohjelmasi mahdollisimman tehokkaalle säädettynä.
Voisit ajaa myös ton eScanin:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/
(päivitys tapa 2) - hmmm
Onko kone ostettu pakettina vai itse kasattu?Jos ostettu liikkeestä niin sinne puhelua...
Itselläni oli samantapasia ongelmia joskus.Katoppa biosista koneen lämmöt ekana.
Sammuuko koko kone vai käynnistyykö windows vain uudestaan?
Kannattaa ainaki kaikki ajurit päivittää uusimpiin versioihin.Näytönohjain kaatoi joskus oman windowsini..hain uudet ajurit ja siihen loppui.- Minä
Pakettina ostin. Kone sammuu niin että räppää ruudun pimeeksi ja käynnistyy heti uudestaan. Siks epäilin että "ylikuumenee" kun se tekee sitä jos esim pelaa. Ei silloin kun on netissä tai lukee sähköposteja.. Miten ne lämmöt voipi tarkistaaa?? Meillä on kone nurkassa rappustn alla ja ajattelin että siellä ei vaan kertakaikkaan riitä ilma.. En tiedä??? Joku viisaampi taas sit sanoi että Windowsin tässä xp:ssä on onglmia..Ota näistä nyt sitten tolkku.. ;)
- everest
Minä kirjoitti:
Pakettina ostin. Kone sammuu niin että räppää ruudun pimeeksi ja käynnistyy heti uudestaan. Siks epäilin että "ylikuumenee" kun se tekee sitä jos esim pelaa. Ei silloin kun on netissä tai lukee sähköposteja.. Miten ne lämmöt voipi tarkistaaa?? Meillä on kone nurkassa rappustn alla ja ajattelin että siellä ei vaan kertakaikkaan riitä ilma.. En tiedä??? Joku viisaampi taas sit sanoi että Windowsin tässä xp:ssä on onglmia..Ota näistä nyt sitten tolkku.. ;)
tuolta:
http://www.majorgeeks.com/download4181.html
sillä saat katottuu lämmöt.
- cessor
Tuuletuksesta vielä.Ei kone tarvitse ympärilleen mitenkään paljon tilaa kunhan vain tuulettimien "aukot" eivät peity..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249