aina sama juttu! aina kun olen lenkillä ja vanhempi koira (8 v) rupesi vetämään kun tultiin kotia kohti ja nuorempaa (2v) sai raahata perässä. rasittavaa, kun meinaa kädet aina katketa kun kumpikin vetää eri suuntiin! ja nuorempi, kun lähestytään kotia niin sotkee nauhat tarkoituksella ja minä selvittelen niitä taas 15 kertaa lenkin ainana... haluaisi varmaan mennä pitemmän lenkin, mutta vanhemmalle se on taas niin rasittavaa. ja tuo vanhempi sitten esittää niin innokasta kun ollaan lenkille lähdössä, ei meinaa malttaa odottaa että avaan häkin oven, haukkuu, hyppii, mutta nuorenpi on ihan kunnolla. sitten kun kävellään, osat vaihtuvat taas. ja kun lähestytään kotia, osat taas vaihtuvat. kannattaisiko ystaa semmoinen y-kirjain-talutin? että se haarautuu, olen nimittäin kurkkuani myöten täynnä selvittämään hihnoja 15 kertaa minuutissa.
kylä lähtee!!
4
291
Vastaukset
- Hömelö
mutta kokeileppa samaa kahden hevosen kanssa... Toinen kiskoo kun höyryveturi kohti laidunta ja toinen hilautuu perässä nenä pajupusikoissa ja heinikoissa... Jos yrittää hidastelijaa innostaa niin edellä porhaltava riemastuu xD Tää on niin tätä..
- haukku24
kyllä minäkin olen vähän hevosten kanssa kyllästynyt, kun ne tunkee aina päänsä pöpelikköön ja minä en saa sitä sieltä irti. hermot siinä menee kun joka viides metri täytyy pysähtyä...
- tahmatassun
et sellasen Y-hihnan saa myös mukavasti solmuun... Riittäiskö sul aika ja energia mennä molempien kans erikseen? Sais molemmat tarvitsemansa pituisen lenkin.
- haukku24
enpä tiedä. no, ainakin tulisi sitten tarpeeksi ulkoiltua! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558