Tytöt! Miten paljon teillä on karvoitusta? Mulla on kamala ongelma, koska minä olen hirmu karvainen. Kainaloihin kasvaa heti seuraavana päivänä sänki, ja mulla on hirvee karvoitus alapäässä. Se häiritsee hirmuisesti. Samoin säärissä, jos en aja niitä tuntuu ettei ne lopeta kasvamasta ikinä ja ahistaa!! Ja sitten ku ajan ne, niin näyttää että ne vain kasvavat entistä enemmän, paksumpina. Tää on hirveää! Mulla kasvaa karvoja jopa navan alla, sama niissä, jos ajat ne tulee seuraavana päivänä takasin! Onko kellään muulla tällasta ja mitä voisin tehä????
karvat!
6
697
Vastaukset
- siina
...vetää vahaliuskoilla.
tosin kainalot vasta sen jälkeen, kun olet tottunut vahaliuskoihin. eli melko pitkän käytön jälkeen.
vahaliuskapaketeissa on tarkat ohjeet käyttöön ja käytön jälkeiseen aikaan.
kun vedät karvat pois, se ei satu, jos ne vetäisee nopeasti.
ÄLÄ missään nimessä vedä hitaasti, koska vaha saatta jäädä jalkaan, ja se ei lähde millään! mulla on käynyt noin, se on aivan kamalaa.
ja se sattuu.
pyydä aluksi kaveria tai perheen jäsentä vetämään liuskat nopeasti pois jalastasi, auksi se saattaa hiukan tuntua mutta parin kerran jälkeen ei niinkään. - 13 ja risat
mulla on tosi paljon alapäässä muttei yhtään säärissä ja vain vähän kainaloissa vaikka oon jo 13 ja menkatkin on alkanu ajat sitten..
- Waxer
Lopeta ajaminen ja siirry vahaamiseen. Tekee alkuun vähän kipeää, mutta siihen tottuu. Karvat pysyvät kauemmin poissa, ja alkavat ohentua ajan kanssa, koska myös juuret kärsivät. Kannattaa vahata ainakin kaikki häpyalueen ulkopuoliset karvoitusalueet. Häpykummulla en suosittele käytettäväksi, koska ainakin itsellä on siinä kohtaa tosi herkkä iho ja tulee näppylöitä (tosin niin tulee ajamisestakin). Bikinirajan voi kuitenkin vahata lähempää nivustaivetta, ja olen mä pari kertaa vahannut häpyhuuletkin.
- Nimetön
Saattaa olla kallista muttei vähään aikaan tarvi ajella.
- aune&lyyli
mä ja ystäväni ollaan karvaisia ja ylpeitä siitä !
karvoja löytyy kainaloista ja kaikkialta !
eikä ajella edes leuasta vaikka on vähän se epänaisellista. mutta mitäs sitä ajelemaan kun pukeutuu vaatteisiin eikä mihinkään riepuihin jotka peittää just ja just nännit !- täältä veks,
täällä ei oo teille sopivaa luettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494