Voitteko laittaa spoilaavien viestien otsikon perään aina: SPOILAA!
Ku se on tosi typerää niille, jotka ei oo lukenu kutosta ja ei edes halua tietää yhtään mitään kutosesta ja seiskasta...
HEI HALOOO!!!!!!
8
802
Vastaukset
Olisihan se kivaa, mutta aika turha pyyntö tuo on. Nimittäin suurin osa spoilaavista viesteistä tekee sen tahallaan, joten tuskin heiltä kannattaa spoilausvaroituksia odottaa.
Tätä on jauhettu jo ties kuinka kauan tällä palstalla. Olen jopa joutunut puuttumaan johokin sähköpostinkautta, koska sinne asti tulee valituksia.
Eli tällä palstalla liikkuminen on jokaisen omallavastuulla sekä tämä on vapaaehtaoista. Jos joku pelkää spoilaantuvansa tai jotain viestiä, niin pysyköön kaukana siitä, tai jättää tämän palstan kokonaan pois listastaan.
Palstan sheriffi on puhunut.- jyrki viertola
blue-tree kirjoitti:
Tätä on jauhettu jo ties kuinka kauan tällä palstalla. Olen jopa joutunut puuttumaan johokin sähköpostinkautta, koska sinne asti tulee valituksia.
Eli tällä palstalla liikkuminen on jokaisen omallavastuulla sekä tämä on vapaaehtaoista. Jos joku pelkää spoilaantuvansa tai jotain viestiä, niin pysyköön kaukana siitä, tai jättää tämän palstan kokonaan pois listastaan.
Palstan sheriffi on puhunut.Palstan sheriffi on asiallinen. Jatkan välillä spoilausta ja se on mun hupia. Spoilaaja on puhunut
jyrki viertola kirjoitti:
Palstan sheriffi on asiallinen. Jatkan välillä spoilausta ja se on mun hupia. Spoilaaja on puhunut
Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"
Lol.
Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*- JYRKI VIERTOLA
Pat_Bateman kirjoitti:
Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"
Lol.
Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*Olen yli nelikymppinen. Uskot sitä tai et, niin todellakin saan kiksit siitä kun saan mm. täällä pilata lukunautintoja niiltä jotka ovat tarpeeksi tyhmiä tullakseen tänne kun ihan varmasti tietävät, että törmäävät spoileihin.
- hra Pat
Pat_Bateman kirjoitti:
Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"
Lol.
Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*Beitmänille! Päivän paras kommentti, tuli vähän hupia tähän virkahenkilön paperinmakuiseen iltapäivään.
JYRKI VIERTOLA kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen. Uskot sitä tai et, niin todellakin saan kiksit siitä kun saan mm. täällä pilata lukunautintoja niiltä jotka ovat tarpeeksi tyhmiä tullakseen tänne kun ihan varmasti tietävät, että törmäävät spoileihin.
Vieläkin lollompaa :D Kuvittelen tässä oman isäni tuolta häiriköimään jotain nettipalstaa. Voi elämä.
Noh. Teini-ikäkö iski vähän myöhään? Kyllä se siitä, tuollaisesta wannabe-kapinoinnista kyllä kasvaa joskus. Viimeistään eläkeiässä.
*paijaa toista*- LoL
hra Pat kirjoitti:
Beitmänille! Päivän paras kommentti, tuli vähän hupia tähän virkahenkilön paperinmakuiseen iltapäivään.
LoL LoL LoL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530