HEI HALOOO!!!!!!

joku vaan...

Voitteko laittaa spoilaavien viestien otsikon perään aina: SPOILAA!


Ku se on tosi typerää niille, jotka ei oo lukenu kutosta ja ei edes halua tietää yhtään mitään kutosesta ja seiskasta...

8

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisihan se kivaa, mutta aika turha pyyntö tuo on. Nimittäin suurin osa spoilaavista viesteistä tekee sen tahallaan, joten tuskin heiltä kannattaa spoilausvaroituksia odottaa.

      • Tätä on jauhettu jo ties kuinka kauan tällä palstalla. Olen jopa joutunut puuttumaan johokin sähköpostinkautta, koska sinne asti tulee valituksia.

        Eli tällä palstalla liikkuminen on jokaisen omallavastuulla sekä tämä on vapaaehtaoista. Jos joku pelkää spoilaantuvansa tai jotain viestiä, niin pysyköön kaukana siitä, tai jättää tämän palstan kokonaan pois listastaan.

        Palstan sheriffi on puhunut.


      • jyrki viertola
        blue-tree kirjoitti:

        Tätä on jauhettu jo ties kuinka kauan tällä palstalla. Olen jopa joutunut puuttumaan johokin sähköpostinkautta, koska sinne asti tulee valituksia.

        Eli tällä palstalla liikkuminen on jokaisen omallavastuulla sekä tämä on vapaaehtaoista. Jos joku pelkää spoilaantuvansa tai jotain viestiä, niin pysyköön kaukana siitä, tai jättää tämän palstan kokonaan pois listastaan.

        Palstan sheriffi on puhunut.

        Palstan sheriffi on asiallinen. Jatkan välillä spoilausta ja se on mun hupia. Spoilaaja on puhunut


      • jyrki viertola kirjoitti:

        Palstan sheriffi on asiallinen. Jatkan välillä spoilausta ja se on mun hupia. Spoilaaja on puhunut

        Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"

        Lol.

        Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*


      • JYRKI VIERTOLA
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"

        Lol.

        Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*

        Olen yli nelikymppinen. Uskot sitä tai et, niin todellakin saan kiksit siitä kun saan mm. täällä pilata lukunautintoja niiltä jotka ovat tarpeeksi tyhmiä tullakseen tänne kun ihan varmasti tietävät, että törmäävät spoileihin.


      • hra Pat
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Minkä ikäinen Hra Viertola on? Ihmetyttää nimittäin, että millainen noulaiffi tässä on kyseessä, kun pitää elämään saada kiksit jonkun lastenkirjapalstan häiriköinnistä. "lolz kaverit, pilasin yheltä Potter-lukijalta lukuelämyksen, vähänx moon kyyl!"

        Lol.

        Veikkaan esi-/teiniä. Voi pientä :> *paijaa*

        Beitmänille! Päivän paras kommentti, tuli vähän hupia tähän virkahenkilön paperinmakuiseen iltapäivään.


      • JYRKI VIERTOLA kirjoitti:

        Olen yli nelikymppinen. Uskot sitä tai et, niin todellakin saan kiksit siitä kun saan mm. täällä pilata lukunautintoja niiltä jotka ovat tarpeeksi tyhmiä tullakseen tänne kun ihan varmasti tietävät, että törmäävät spoileihin.

        Vieläkin lollompaa :D Kuvittelen tässä oman isäni tuolta häiriköimään jotain nettipalstaa. Voi elämä.

        Noh. Teini-ikäkö iski vähän myöhään? Kyllä se siitä, tuollaisesta wannabe-kapinoinnista kyllä kasvaa joskus. Viimeistään eläkeiässä.
        *paijaa toista*


      • LoL
        hra Pat kirjoitti:

        Beitmänille! Päivän paras kommentti, tuli vähän hupia tähän virkahenkilön paperinmakuiseen iltapäivään.

        LoL LoL LoL


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe