Ruotsin poliisi hylkäsi taserin.Mistähän syystä?
http://www.guzer.com/videos/police_tazer_woman.php
http://www.guzer.com/videos/taser_cop.php
http://www.guzer.com/videos/cops_tazer_woman_on_ground.php
Taser
10
1416
Vastaukset
- Peter
En minä ainakaan havainnut taserin toiminnassa mitään puutteita.
- ruotsin
poliisi on pelkkä hyväntekijöiden idioottilauma. Ainakin keskimmäisessä videossa Tazer toimi kuten pitääkin. Ja samalla meni terveiset niille, jotka toivovat Suomeen yhden miehen partioita. Voimakeinojen käyttö (välineiden) tulisi ainakin näin ollen lisääntymään. Tuskin tuollainen pelle olisi kahdelle poliisille pienessä painissa pärjännyt, kenties ei olisi edes yrittänytkään keekoilla.
- jepet
ovat samaa tasoa mitä finlandiassa.
- jjooo
Ihan on normaalia poliisitoimintaa. Osataan 6 sanna ihan ulkoa,ja sitä hoetaan koko ajan. Sitten oikein kahteen "mieheen" hento nainen lamauttimen kanssa ulos autosta,tosi kovia karjuja!!! Ja sitte se,mitä poliisikoulussa opetetaan ensimmäiseksi,suomessakin: ammu selkään,jollet muuta voi. onneksi sattui kyylän kädessä olemaan lamautin eikä glock! Kyllä pikkupojat tollasia sankareita ihailee!!!!!
- se uusi ase
jolla voidaan ampua esim. minua.
Minä olen nykyään elänyt kiltisti en ole kylillä rehennelly enkä aiheuttanu epäjärjestystä ja on tuo syrän leikattu ja pantu se tahistin sun muuta.
Kestääköhän se tuo tahistin ja syrän jos vaikka minua ampusivat kun menen käymään kauppa-asioilla.
Että kuinka kova se sähkö pamaus oikein on?
Olen keskustellut kavereiden kanssa ja varmuuden saamiseksi ettei ammutasi tairan kirjottaa nimismiehelle, että eivät ainaskaan minua ampuisi selkään, jos vaikka ei tuo syrän ja tahistin kestä sitä kovaa sähköpamausta.
Että vastakka jokka tietää sen taseerin tehosta ja vaikutuksesta vanhaan ja sairaaseen joka ei tee vastarintaa.- no!
"If you want to make an omelet, you got to brake some eggs"
Eihän sua kukaan ammu jos ei ole tarvis. eri asia jos alat veitsen kanssa konstaapeleja huitoon. Kyllä luulis että voi tehdä gutaa tahdistimelle mutta siinä vaiheessa jos tuota sinuun käytetään, niin on se silti pienempi riesa kuin ampuma-ase.
- J.J-75
Tasereissa ja sähköpampuissa on voltteja noin 50000-500000... Riippuu taajuudesta ja ampeereista enemmänkin kuinka voimakas on.
Toimii yleensä joko yhdellä tai kahdella 9v "neppariparistolla".
Tämän tarkemmin en ala tekniikkaa selittämään mikä on varmasti tuttu kaikille sähköalan ihmisille.
Googlata voitte tietoa sitten jos lisää kaipaatte.
Mielipide videoista:
Täysin ammattitaidottomissa käsissä on tuo laite hengen vaarallinen. Jopa pieni sähköisku ihmiselle ei ole täysin vaaraton. Sähköiskuun voi kuolla 3 kuukaudenkin päästä. Soluissa tapahtuu muutoksia ja myrkytys on vaarallista sydämmelle.
Eteenkin videon poliisit eivät olleet kuin yli-innokkaita kokeilemaan käytännössä asetta. Täysin järjettömissä tilanteissa. Itse olen itsepuolustuslajeja harrastanut yli 15v. Pidän järjenvastaisena käyttönä näissä tilanteissa aseita. Naisiin ja varsinkin juopuneeseen mieheen. Kyllä on ammattitaidossa ja harjottelun ym. puuttesta kiinni jos ei osaa ja saa laitettua rautoihin näitä videoissa olleita henkilöitä.
Jos vastaava tapaus kävisi muijalleni, poliisin toimesta, se voisi lukea iltarukouksensa saman tien.
2v. sitten kesällä Kotkan meripäivillä 5 vartijaa laittoi miehen maahan, juopuneen joka laittoi hanttiin. Kädet oli selän takana ja toinen käsi raudoissa. Eräs vartija huusi "uhrille". "Sä varmaan haluat kaasua", "annetaan kaasua" sanoi eräs toinen. Hyppäsin suoraan miehen eteen ja sanoin useitten ihmisten kuullen,
"jos teet sen ammattitaidon paska, teitä on 5 ukkoa tässä, ja jos ette sitä saa aisoihin, painukaa saatana treenaamaan salille"!
"tuletko väliin", kysyi tämä järjestysmies".
"tulen, siitä voit olla varma, tuliko selväksi."
Tilanne laukesi, järki pelasi yhdellä vanhimmista järjestysmiehistä ja mies saatiin hetken painimisen jälkeen rautoihin.
Poliisin työssä ei tarvita Taseria mihinkään muuhun kuin koiran rauhottamiseen, ja korkeintaan puukkomieheen joka riehuu silmittömästi.- vaikka pysähtyy toiminnasta
kun sillä taaserin asella ammutaan. on ihme vekotin onko tosi että näin paljon sähkövoimaa voi terve perussuomalainen jätkäpoika kestää?
kyllä viisaitten tulisi tämmönen ase kieltää, osaamattomien käsissä se voi oola hengelle vaarallinen kapine - J.J-75
vaikka pysähtyy toiminnasta kirjoitti:
kun sillä taaserin asella ammutaan. on ihme vekotin onko tosi että näin paljon sähkövoimaa voi terve perussuomalainen jätkäpoika kestää?
kyllä viisaitten tulisi tämmönen ase kieltää, osaamattomien käsissä se voi oola hengelle vaarallinen kapinesiinä hengen voi heittää. joskus voi käydäkin niin ikävästi kun sydämmen kohdalle, kaulaan, niskaan tai päähän osuu ja nappia painetaan, menee kaikki pienet sähköt sekasin pääkopassakin. Hengenlähtö on hiuskarvan varassa. Sopivasti jännitettä ja virtaa, se tappaa ihmisen jopa heti paikalleenkin. Jos esim. Pää osuu maahan kaatuessa, kukas sen korvaa, vai korvaako ylipäätään mikään. Onhan ihmisiä kuollu kävellessäänkin ja kun on vain horjahtanut niin henki pois.
Esim. kidutuksen vastaiset tahot haluavat kieltää sähköaseitten käytön. Sähköaseita on sodissa ja kidutuksissa käytetty mm. raiskaamiseen. Tuollaisen välineen tunkeminen eri ruumiinaukkoihin tekee todella tuskaiset oltavat. sähkökarjapiiskat on kanssa todella suosittuja kidutusvälineitä.
Itse olen tutkinut kaikenlaisia sähkölaitteita ja availlut muutaman sähköaseenkin. Ne on turhankin helppoja rakentaa ja halpoja valmistaa. Siksi ovat suosittuja.
Poliisilla on joka "maijassa" kaksi tällaista taseria.
Ihminen kyllä voi kestää jopa 7 salaman iskuakin, niinkuin eräällä miehellä on ennätys. Mutta toisaalta kuolla pistorasiaan heti. pistorasian 50Hz eli taajuus on ihmiselle muistaakseni tappavin. - olette
J.J-75 kirjoitti:
siinä hengen voi heittää. joskus voi käydäkin niin ikävästi kun sydämmen kohdalle, kaulaan, niskaan tai päähän osuu ja nappia painetaan, menee kaikki pienet sähköt sekasin pääkopassakin. Hengenlähtö on hiuskarvan varassa. Sopivasti jännitettä ja virtaa, se tappaa ihmisen jopa heti paikalleenkin. Jos esim. Pää osuu maahan kaatuessa, kukas sen korvaa, vai korvaako ylipäätään mikään. Onhan ihmisiä kuollu kävellessäänkin ja kun on vain horjahtanut niin henki pois.
Esim. kidutuksen vastaiset tahot haluavat kieltää sähköaseitten käytön. Sähköaseita on sodissa ja kidutuksissa käytetty mm. raiskaamiseen. Tuollaisen välineen tunkeminen eri ruumiinaukkoihin tekee todella tuskaiset oltavat. sähkökarjapiiskat on kanssa todella suosittuja kidutusvälineitä.
Itse olen tutkinut kaikenlaisia sähkölaitteita ja availlut muutaman sähköaseenkin. Ne on turhankin helppoja rakentaa ja halpoja valmistaa. Siksi ovat suosittuja.
Poliisilla on joka "maijassa" kaksi tällaista taseria.
Ihminen kyllä voi kestää jopa 7 salaman iskuakin, niinkuin eräällä miehellä on ennätys. Mutta toisaalta kuolla pistorasiaan heti. pistorasian 50Hz eli taajuus on ihmiselle muistaakseni tappavin...Saattaahan pistoolikin tappaa, saattaahan pamppukin tappaa, saattaahan pippurikaasukin tappaa, saattaahan....jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458