Mä tahtosin tietää, että voiko kääpiöhamstereita laittaa yksikseen asumaan vai pitääkö sillä olla kumppani. Jos vaikka on paljo virikkeitä, nii on sillä sitte ainaki tekemistä.. Oon suunnitellu ostavani Roborovskin, mutta ei se vielä ihan varmaa oo. Riippuu vähän siitä, mikä eläinkaupasta löytyy.. Toivon et joku vastais tähän. En oo mikään asiantuntija hamsterijutuissa. Nii ja sitte se, että voihan aikuinen kääpiöhamsteri asua häkissä? Että eihän se loukkaa itseään siinä. Monilla nettisivuilla kun kerrotaan, että häkkiin ei kääpiöhamsteria kannata laittaa. Kiitos paljon!
Kääppäri
3
232
Vastaukset
- Suski
Voi hamsterit/kääppärit laittaa yksikseen. Tai oikeastaan ne pitää laittaa yksikseen koska hamsterit ovat erakkoja, myös kääppärit. Häkki käy, mutta ehdottaisin mielummin terraariota tai dunaa. Ja hamsterille ei kannatta laittaa mitään muovista sen asuintilaan koska se voi jyrsiä sitä ja voi sairastua ja jopa kuolla
- pilvi
tota jotkut kääppärit ei oo erakkoja. eli siis jotai kääppäreit voi laittaa samaa dunaa tai mikä nyt sattuu olemaan.
- Tiinu
"voiko kääpiöhamstereita laittaa yksikseen asumaan vai pitääkö sillä olla kumppani."
- Campbelleille ja roborovskeille lajitoveri tai pieni lauma. Talvikot ja kiinankääpiöt ovat iloisimpia yksinään.
Nii ja sitte se, että voihan aikuinen kääpiöhamsteri asua häkissä?
- Roborovskia ei voi pitää, ne ovat aikuisenakin pikkuisia. Muita lajeja voi pitää aikuisena, nuorena vain jos pinna väli on alle sentti.
Minun talvikko on ollut koko ikänsä (minulla ollessaan) häkissä. Nuoren tiheä pinnaisessa, nyt ihan normaalissa (sentin väli). Se ei ole koskaan edes yrittänyt karata tai tunkea itseään pinnojen väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073