Heips =) Minulla on tuo ohjelma. Nyt olen pulassa!!!
Miten saisin valittua skannatusta kuvasta kaiken mustan ja harmaan värin?!? Taikasauvalla olen kokeillut, muttei onnistu, kun puuttuu aina jotain =( Nyt voisitte auttaa yhtä ihmistä tulemaan onnellisemmaksi ja tietäväisemmäksi.
Selostakaa toimenpide (jos sitä on) mahdollisimman tarkasti.
Kiitän kaikista järkevistä vastauksista.
PS. Googlesta ja muista hakukoneista en ole löytänyt
Photoshop Elements -tietäjät
3
392
Vastaukset
- lisää toleranssia
Sillä taikasauvalla se onnistuu. Jos jotain sellaista puuttuu, jonka pitäisi mielestäsi värin perusteella olla valittuna, lisää toleranssia sieltä sivun yläreunasta. Mitä enemmän toleranssia, sitä suuremman väriskaalan se taikasauva valitsee, katsos...
- että pitämällä
alt-näppäintä (vai mikä tuo nuoli ylös onkaan)alhalla, taikasauvaan ilmestyy pieni plussa, jolloin voit lisätä valittua aluetta eli ottaa mukaan sellaisia kohtia jotka jäivät valitsematta..
- rectangle
että pitämällä kirjoitti:
alt-näppäintä (vai mikä tuo nuoli ylös onkaan)alhalla, taikasauvaan ilmestyy pieni plussa, jolloin voit lisätä valittua aluetta eli ottaa mukaan sellaisia kohtia jotka jäivät valitsematta..
rectankelilla vetelet shifti pohjassa muutam an laatikon tummemmille ja vaaleemmille alueille ja sit valitset select > similar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558