kertokaa!

tyddö

miks kaikkia tyyppejä jotka polttaa sanotaan että haluu esittää jotain. mut entäs jos haluaa polttaa esittämättä mitään? kaikkia aina haukutaan kauheiks koviksiks jos polttaa, mäkin poltan ja en tee sitä sentakia että pääsisin kaveripiireihib, mulla on ihan tarpeeks kavereita. mut haluan polttaa mutta pitää salata se osalta kavereista kun ne alkais heti sanomaan kovikseks.En oikeen ymmärrä tätä

43

1658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

kukaan täysjärkinen ei tietääkseni polta. teet itsemurhaa (minkä Jumala kieltää) ja VAHINGOITAT SAMALLA MUITA. hitsi ku ärsyttää olla jossain bussipysäkillä, ku joku aivoton idiootti pilaa keuhkojaan ja toisten keuhkoja ja terveyttä. :< ja pilaa ilmaa. sais toi tupakka MUN mielestä mennä kieltoon. voisin mennö yhtä hyvin jonku myrkkykaasun kaa riehuu kaupungille ja suihkuttaa sitä kaikkien ympärille. mut laitettais heti putkaan, mut tollaset polttajat saa piilotappaa muita ja itseään ihan vapaasti. toivoisin sun harkitsevan tota polttamisen lopettamista. tää oli sit vaan mun, mun vanhempien, mun kavereiden, ystävien, sukulaisten, tuttujen ja järkevien ihmisten, jotka miettii itsensä lisäks muitaki, mielipide.

eipä tässä muuta! koita pärjäillä ilman tupakkia!

• sdfsdfrs

vitun jeesustelija. Sä olet kyllä malliesimerkki siitä että niitä täysiä idiootteja löytyy kyllä tupakoimattomistakin...

• tyddö
        sdfsdfrs kirjoitti:

vitun jeesustelija. Sä olet kyllä malliesimerkki siitä että niitä täysiä idiootteja löytyy kyllä tupakoimattomistakin...

ei tupakka tapa. ihmiset vaan luulee niin. ja jos mä poltan niin eise muita pitäis haitata jos kukaan ei oo altistumassa passiiviselle tupakoinnille. jos vaikka poltan yksin.

• ......

että sori vaan.

• ......
        tyddö kirjoitti:

ei tupakka tapa. ihmiset vaan luulee niin. ja jos mä poltan niin eise muita pitäis haitata jos kukaan ei oo altistumassa passiiviselle tupakoinnille. jos vaikka poltan yksin.

mäkin poltan, enkä vaan sen takia että oisin kavereiden silmissä kovis. nää ihme jeesustelijat sais pitää turpansa kiinni. kohta alan puhaltelemaan ihmisten kasvoille savua.. nojoo ei ehkä kuitenkaan, mutta tollaste valittajat ottaa vaan päähän.

• No-Face
        tyddö kirjoitti:

jo yksinkertaisesti se pilaa tätä maailmaa että haiset oksettavalle jo 10 metrin päähän kun joku kävelee vastaan.

en minäkään tajunnut asiaa kun itse poltin mutta nyt kun en enää polta niin tajuan kuinka OKSETTAVAN hajuisia tupakoitsijat ovat.

myöskin tupakan tumpit. niitä lojuu siellä täällä ympäriinsä. huoh. nykyajan teinit...

"ei tupakka tapa" tupakka aiheuttaa poikkeuksetta keuhkoputken ahtaumaa joka saattaa tappaa, eli voidaan sanoa että tupakka tappaa. tupakasta voi tulla myös esim. syöpä, mikä ei ole edes kamalan epätodennäköistä. terveytesi tuhoat kuitenkin.

kauanko olet polttanut ja ennen kaikkea MIKSI poltat?

• tyddö
        No-Face kirjoitti:

jo yksinkertaisesti se pilaa tätä maailmaa että haiset oksettavalle jo 10 metrin päähän kun joku kävelee vastaan.

en minäkään tajunnut asiaa kun itse poltin mutta nyt kun en enää polta niin tajuan kuinka OKSETTAVAN hajuisia tupakoitsijat ovat.

myöskin tupakan tumpit. niitä lojuu siellä täällä ympäriinsä. huoh. nykyajan teinit...

"ei tupakka tapa" tupakka aiheuttaa poikkeuksetta keuhkoputken ahtaumaa joka saattaa tappaa, eli voidaan sanoa että tupakka tappaa. tupakasta voi tulla myös esim. syöpä, mikä ei ole edes kamalan epätodennäköistä. terveytesi tuhoat kuitenkin.

se syy miks poltan on henkilökohtanen, ja poltan koska tosiaan haluan! vaikka siitä saattaa kuolla, ei voi aina sanoa että se tappaa. en tosiaankaan halua esittää mitään.

• KATOA POIS!!!
        No-Face kirjoitti:

JUMALAUTA ETTÄ OTTAA PÄÄHÄN TOI SUN OLEMASSA OLO, SORI NYT VAAN!

"myöskin tupakan tumpit. niitä lojuu siellä täällä ympäriinsä. huoh. nykyajan teinit..."

ITE OOT OLLU VASTA 1 VAI PERÄTI 2 VUOTTA TEINI? WOHOOO, YMMÄRRÄTKÖ JO MINKÄ TAKIA TÄÄLLÄ MONET VIHAA SUA?

TAI MINKÄ HELVETIN TAKIA EDES OOT NOIN VITUN KIINNOSTUNU MINKÄ TAKIA JOKU ALAIKÄNEN TYTTÖ POLTTAA? IHAN KU SE VAIKUTTAISKI JOHONKIN.. SEURAAVAKS VARMAAN VASTAAT ETTÄ "EI OO PAKKO LUKEA MUN VIESTEJÄ", EI NIIN OLEKAAN, MUTTA TOI SUN NIKKI "NO-FACE" JO PISTÄÄ PÄÄTÄ SÄRKEMÄÄN KU TIETÄÄ MITÄ SEN NIMEN TAKANA OLEVA ÄÄLIÖ ON KIRJOTTANU, TODELLAKIN LÄHEN MENEMÄÄN TÄÄLTÄ KU TASO LASKEE KOKOAJAN, MORJENS!

• KATOA POIS!!!
        No-Face kirjoitti:

mistä vitusta tiedät että ne on ne teinit jotka on tumppeja heitelly kaduille? mitä jos se tumppi jota katsoit siinä maassa olikin jonkun 60v mummon heittämä?? niin ja mun mummo joka on kohta 76 vuotias on alottanu polttamisen alle 18 vuotiaana ja polttaa edelleen, ja on kuule elämänsä kunnossa perkele. ei oo mitään sairauksia koskaan ollukkaan, ja vetää röökiä niin helvetisti päivittän :DDDDDDDDDD siinä sulle vähä purtavaa helvetin satanistipentu!

• No-Face
        KATOA POIS!!! kirjoitti:

mistä vitusta tiedät että ne on ne teinit jotka on tumppeja heitelly kaduille? mitä jos se tumppi jota katsoit siinä maassa olikin jonkun 60v mummon heittämä?? niin ja mun mummo joka on kohta 76 vuotias on alottanu polttamisen alle 18 vuotiaana ja polttaa edelleen, ja on kuule elämänsä kunnossa perkele. ei oo mitään sairauksia koskaan ollukkaan, ja vetää röökiä niin helvetisti päivittän :DDDDDDDDDD siinä sulle vähä purtavaa helvetin satanistipentu!

tästä asiasta on mielestäni jauhettu jo ihan tarpeeksi. eipä oikeastaan ole ongelmani jos lähdet täältä pois: heihei, minä en ole menossa minnekään.

enhän toki tiedäkään että ne on teinit jotka niitä kaduille heittelee, eli siinä mielessä yleistän. mutta ainakin tuntemani vanhemmat tupakoitsijat yleensä eivät heitä tumppeja esim. keskelle katua vaan vaikkapa kaivoon/ojaan jne.
        ei suinkaan pelkästään teinit niitä heittele, mutta sanoisin että enemmistö on teinejä.

ja juu, oli ehkä vähän tyhmää minulta sanoa "huoh, nykyajan teinit" että olethan sä siinä ihan oikeassa, samaan kastiin lukeudun itsekin ja monet teinit on ihan järkeviä.

eikä minua kiinnostakaan vaikka joku alaikäinen tyttö polttaisi, mutta mikäli et sattunut huomaamaan, hän ITSE KYSYI ko. asiasta tässä viestiketjussa, ja esitin vain oman HENKILÖKOHTAISEN mielipiteeni.

ymmärrän muuten tekstisi ilman että kirjoitat caps lockillakin.

• No-Face
        KATOA POIS!!! kirjoitti:

en edelleenkään ole satanisti, vaan ihan kristitty. pukeutumiseni ei vaikuta uskontooni, ja epäilen vähän että mahdatko edes tietää mikä on satanisti.

• No-Face
        tyddö kirjoitti:

se syy miks poltan on henkilökohtanen, ja poltan koska tosiaan haluan! vaikka siitä saattaa kuolla, ei voi aina sanoa että se tappaa. en tosiaankaan halua esittää mitään.

henkilökohtainen syykö? kuinka moni meistä tietää kuka tuon nimimerkin takana on, etenkin kun uskallan epäillä ettei tuo ole vakituinen nimimerkkisi? näin ollen ainakin kuulostat siltä ettet oikeastaan itsekään tiedä syytä, anteeksi vain.

ei tupakka tapakaan, mutta se aiheuttaa nopeamman (ja tuskallisemman) kuoleman. esimerkiksi tätini kuoli tupakasta tulleeseen keuhkosyöpään 35-vuotiaana ja serkkuni jäi sitten orvoksi. jipii!
        ehkä kun oot vähän vanhempi ja fiksumpi niin osaat jo ajatella asioita. en kyllä sano että itse olisin sen fiksumpi tai vanhempi, mutta olen kuitenkin tuon tupakan yli jo päässyt (onneksi) että siltä kannalta asiaa katson.

et muuten myöskään vastannut kysymykseeni että kauan olet polttanut ...?

• Ä****
        No-Face kirjoitti:

tästä asiasta on mielestäni jauhettu jo ihan tarpeeksi. eipä oikeastaan ole ongelmani jos lähdet täältä pois: heihei, minä en ole menossa minnekään.

enhän toki tiedäkään että ne on teinit jotka niitä kaduille heittelee, eli siinä mielessä yleistän. mutta ainakin tuntemani vanhemmat tupakoitsijat yleensä eivät heitä tumppeja esim. keskelle katua vaan vaikkapa kaivoon/ojaan jne.
        ei suinkaan pelkästään teinit niitä heittele, mutta sanoisin että enemmistö on teinejä.

ja juu, oli ehkä vähän tyhmää minulta sanoa "huoh, nykyajan teinit" että olethan sä siinä ihan oikeassa, samaan kastiin lukeudun itsekin ja monet teinit on ihan järkeviä.

eikä minua kiinnostakaan vaikka joku alaikäinen tyttö polttaisi, mutta mikäli et sattunut huomaamaan, hän ITSE KYSYI ko. asiasta tässä viestiketjussa, ja esitin vain oman HENKILÖKOHTAISEN mielipiteeni.

ymmärrän muuten tekstisi ilman että kirjoitat caps lockillakin.

Onko jollekkin tupakka oikeesti tommonen ongelma
        koita hyvä ihminen tehdä itselles jotain!!!!!!!!!!!!!

• tyttö.
        ...... kirjoitti:

että sori vaan.

mut en voi olla täysjärkinen ku puhutaan tupakoitsijoista. koen ne vastenmielisiks, enkä pysty hillitsemään itseäni. kukaan ei oo täydellinen. en minä eikä tupakoitsijat.

• tyddö
        No-Face kirjoitti:

henkilökohtainen syykö? kuinka moni meistä tietää kuka tuon nimimerkin takana on, etenkin kun uskallan epäillä ettei tuo ole vakituinen nimimerkkisi? näin ollen ainakin kuulostat siltä ettet oikeastaan itsekään tiedä syytä, anteeksi vain.

ei tupakka tapakaan, mutta se aiheuttaa nopeamman (ja tuskallisemman) kuoleman. esimerkiksi tätini kuoli tupakasta tulleeseen keuhkosyöpään 35-vuotiaana ja serkkuni jäi sitten orvoksi. jipii!
        ehkä kun oot vähän vanhempi ja fiksumpi niin osaat jo ajatella asioita. en kyllä sano että itse olisin sen fiksumpi tai vanhempi, mutta olen kuitenkin tuon tupakan yli jo päässyt (onneksi) että siltä kannalta asiaa katson.

et muuten myöskään vastannut kysymykseeni että kauan olet polttanut ...?

mulla on oikeastikkin henkilökohtanen syy! ja tiedän miksi haluan polttaa ja se ei sinällään ole mikään paha asia. Ja mitä tumppeihin tulee mä en ainakaan polta missään kaupungilla kävellessäni ja heitä tumppeja pitkin teitä. poltan vaan sillein että muut ei nää. paitsi jotkut kaverit. olen polttanut 1½ vuotta noin suurinpiirtein kun halusit sen tietää

• NoFace
        tyddö kirjoitti:

mulla on oikeastikkin henkilökohtanen syy! ja tiedän miksi haluan polttaa ja se ei sinällään ole mikään paha asia. Ja mitä tumppeihin tulee mä en ainakaan polta missään kaupungilla kävellessäni ja heitä tumppeja pitkin teitä. poltan vaan sillein että muut ei nää. paitsi jotkut kaverit. olen polttanut 1½ vuotta noin suurinpiirtein kun halusit sen tietää

No, minä poltin 2½ vuotta ennen kun tajusin mitään. ja monet polttavat 10 vuotta ennen kun tajuavat. että kyllä mä ainakin toivon että tuut vielä järkiis jossain vaiheessa. tiedän että mun on ihan turha sua valistaa, et uskois kuitenkaan. enhän mä uskonut itekään ennen kun seurauksia jo tuli (olen astmaatikko eli oireet tulivat normaalia nopeammin).

• ...ja syy tulee tässä

kuten toivottavasti tiedät, tupakoinnista ei ole tupakoijalle mitään hyötyä, ellet halua tosiaan tehdä hidasta itsemurhaa. Nykyään monet nuoret purkavat lapsellisen uhmansa siihen, että polttavat vanhempiensa tietämättä ym. Tulevaisuudessa he kuitenkin katuvat.

Sitten on olemassa tämä vähemmistö, jotka polttavat vain huvikseen tai muista syistä.
      Koska ihmiset ovat aina yleistämässä asioita, niin vaistomaisesti näitäkin nuoria pidetään koviksina.

Eli pähkinänkuoressa: Syy on siinä, että niin monet nuoret polttavat ollakseen koviksia. Meidän pikkuisten ihmisten päässä ei ole tilaa ajatukselle, että jotkut nuoret voisivat polttaa muista syistä.

• No-Face

Koska olet luultavasti alaikäinen, etkä näin ollen vielä saisi polttaa. Eikö ole selvää uhmaa, että poltat? Vai mikä on SYYSI polttaa jos se ei ole esittäminen? Haluatko polttaa jotta muilla olisi epämukavampi olla kanssasi, vai haluatko polttaa jotta tulisit sairaaksi?

Miksi ALOITIT polttamaan on todellinen kysymys. Minäkin olen polttanut, aloitin siinä 12-vuotiaana. Miksi aloitin? Koska halusin esittää kovista, myönnän sen ihan suoraan. Halusin esittää isompaa kun olen. Noo, aluksi se olikin tosi hienoa, mutta sitten loppujen lopuksi alkoi harmittamaan ja yritin monta kertaa lopettaa mutten enää onnistunut. Siinä vaiheessa en enää polttanut esittääkseni, mutta en myöskään enää halunnut polttaa. Lopettaminen on yllättävän vaikeaa, vaikka poltinkin vain vähän aikaa.

Onneksi olen nyt onnistunut. Harmittaa todella kun esim. poikaystävän kotona poltetaan sisällä, haisee kamalalle ja ottaa henkeen. mutta yleisesti ottaen olo on paljon terveempi ja rahaa säästyy yli 100 euroa kuukaudessa (ainakin 1200 euroa vuodessa).. vaikkei säästyisi niin ne voi käyttää johonkin fiksumpaan josta jää jotain käteen :P että niin.

mitä järkeä maksaa siitä että tulee sairaaksi?

• ada

Munkin tupakanpoltto alkoi siinä 12-vuotiaana.
        Ja se ainoa syy oli todellakin se,että halusi olla niin kovis.
        Ja kuljin isompien tyttöjen seurasa, ja kun nämä olivat jo riippuvaisia röökistä, minäkin aloin tottua siihen,että päivittäin sitä kiskottiin.
        No pääsinkin irti röökistä, kun lopetin liikkumisen oikeastaan kokonaan näiden isompien tyttöjen kanssa.

Mutta sitten se alkoi taas.Aluksi sitä ei tarvinnut jokapäivä..Sitten alkokin tulla sellanen tunne, että rööökiä,röökiä, rööökiä.
        Koulussa en polttanut, enkä koskaan aikonutkaan.
        Mutta niin sitä kerran lähdettii nurkalle, ja siitä tuli tapa..
        Nyt en pysty lopettaan sitä, vaikka haluisin tosiaankin!

• j*^*
        ada kirjoitti:

Munkin tupakanpoltto alkoi siinä 12-vuotiaana.
        Ja se ainoa syy oli todellakin se,että halusi olla niin kovis.
        Ja kuljin isompien tyttöjen seurasa, ja kun nämä olivat jo riippuvaisia röökistä, minäkin aloin tottua siihen,että päivittäin sitä kiskottiin.
        No pääsinkin irti röökistä, kun lopetin liikkumisen oikeastaan kokonaan näiden isompien tyttöjen kanssa.

Mutta sitten se alkoi taas.Aluksi sitä ei tarvinnut jokapäivä..Sitten alkokin tulla sellanen tunne, että rööökiä,röökiä, rööökiä.
        Koulussa en polttanut, enkä koskaan aikonutkaan.
        Mutta niin sitä kerran lähdettii nurkalle, ja siitä tuli tapa..
        Nyt en pysty lopettaan sitä, vaikka haluisin tosiaankin!

herää nyt suoraan sanoen ääliö. puutut muitten ihmisten polttamiseen. eikö ole muuta tekemistä? pitäisi hankkia elämä. Et voi muiden tuhansien ihmisten polttamiselle mitään. vaikka jankuttaisit sitä missä.

• No-Face
        j*^* kirjoitti:

herää nyt suoraan sanoen ääliö. puutut muitten ihmisten polttamiseen. eikö ole muuta tekemistä? pitäisi hankkia elämä. Et voi muiden tuhansien ihmisten polttamiselle mitään. vaikka jankuttaisit sitä missä.

jos viestissä kysytään jotain niin kai siihen saa sanoa oman mielipiteensä? itse taidat olla se ääliö.

kyllä voin muiden ihmisen polttamiselle mitään, olen nimittäin saanut muitakin kuin itseni lopettamaan. en välttämättä netissä sellaisessa onnistu, mutta oikeasti.. tupakka on varmasti tyhmin asia jonka ihmiset on keksineet.

• ...
        No-Face kirjoitti:

jos viestissä kysytään jotain niin kai siihen saa sanoa oman mielipiteensä? itse taidat olla se ääliö.

kyllä voin muiden ihmisen polttamiselle mitään, olen nimittäin saanut muitakin kuin itseni lopettamaan. en välttämättä netissä sellaisessa onnistu, mutta oikeasti.. tupakka on varmasti tyhmin asia jonka ihmiset on keksineet.

tyhmin asia mitä maailmassa on. tupakka on SUN mielestä tyhmin asia. vittu mikä jeesustelija oikeesti!

• NoFace
        ... kirjoitti:

tyhmin asia mitä maailmassa on. tupakka on SUN mielestä tyhmin asia. vittu mikä jeesustelija oikeesti!

Ainakin MINULLA on pointti.

Tosin onhan se oletettavaa, että kun sanoo tupakkaa pahaksi tällä palstalla niin nämä kovisteinit täällä tulevat "aukomaan päätänsä" (voi kun osaisivatkin vielä).

Mutta se on fakta eikä siitä pääse yli eikä ympäri.

Ja edelleenkin painotin jo AIKAISEMMIN kertovani OMAN MIELIPITEENI joten sinun ei TARVITSE TOISTAA asioita.

toisekseen, mikäli ette kommentoisi jokaikiseen viestiini niin kirjoittaisin kymmenen kertaa vähemmän kun en vastailisi teille. :D kuka täällä on tyhmä?

• nouface
        ... kirjoitti:

en tiiä mikä muhun meni, ehkä se johtuu täst mun kovast murrosiästäni. mä oon tällänen näsäviisas teinix saatananpalvoja, enkä voi sille mitään. mä haukun muita teineiks vaikka itekki oon ollu vast 2 vuotta teini.. hihihi, oonko vähä tyhmä?

• laaaw
        ... kirjoitti:

we believe in jesus!

• Van der Decken

Tarkoitatko tavallista tupakkia vai?

• tyttö.

Puutuin itse tähän keskusteluun kertoen mielipiteeni tupakoitsijoista ja tupakasta, mikä oli väärin, koska ihmiset eivät kestä kuunnella sitä, mistä eivät pidä. Mutta tämä keskustelu siitä, että onko tupakoiminen hyvä asia vai paha, on aivan turha, koska ihmiset eivät muutu, elleivät itse halua muuttua. Nyt minäkin sen ymmärsin.
      Polttakoot ihmiset, jos kerran sitä haluavat. Minä osaan nauttia elämästä tai "rentoutua" ilman tupakkaakin (tai mikä sitten syy siihen polttamiseen lieneekään). Pyydän anteeksi niiltä tupakoitsijoilta, joita loukkasin! Oli vain tarkoitus kertoa suora, rehellinen mielipiteeni (ja monien muiden mielipide) tupakoimisesta.

Tupakka on ärsyttävä aihe, koska se jakaa ihmisiä. Itsestäni ei tuntunut kivalta, että jotkut kommentoivat viestiäni (tai oikeastaan minua) tyhmäksi. :/ Ettehän te voi sitä tietää, koska olemme kuitenkin netissä, jossa kukaan ei melkein tunne ketään ja mielipide on aina mielipide. Kilteilläkin ihmisillä saattaa olla vahvoja mielipiteitä. Sille en voi mitään. Kaikki tietävät, ettei tupakka ole hyvästä (jos ei henkisesti, niin se on ainakin todistettu tieteellisesti), joten siitä minua ei voi sanoa tyhmäksi, että olen tupakkaa vastaan. Ja netissä on lupa ilmaista asiat suoraan (vasten kasvoja en menisi koskaan sanomaan noin suoraan mitään.)

Mutta toivottavasti tästä maailmasta tulee joskus jotakin.

Tsemppiä kaikille ja hauskaa tulevaa hiihtolomaa!

Nimim. Hiihtolomaa odottava

• tyttö.

P.S Pitää muuten myös ottaa huomioon, että täällä kävijöistä saattaa 50% polttaa (en tiedä, mutta saattaa) tai 10%, mutta kuitenkin ja sitten täällä on niitä, jotka eivät pidä polttamisesta. Mitä jos hyväksyisimme erimielisyydet tai aikuistuisimme (riippuen ihmisestä). Olen tehnyt parannuksen, enkä huuda kenellekään päin naamaa, mutta olisi kiva, jos hyväksyisimme erimielisyydet :> Ja voimme olla iloisia, etteivät kaikki polta. Muutenhan emme pystyisi elämään täällä (painotan: minun mielipiteeni ja on varmaankin todistettavissa tieteellisesti tai ihan vain omalla järjellä). Joten eiköhän nyt lopeteta toisten haukkuminen. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen.

• jooooooooosaatana
        tyttö. kirjoitti:

P.S Pitää muuten myös ottaa huomioon, että täällä kävijöistä saattaa 50% polttaa (en tiedä, mutta saattaa) tai 10%, mutta kuitenkin ja sitten täällä on niitä, jotka eivät pidä polttamisesta. Mitä jos hyväksyisimme erimielisyydet tai aikuistuisimme (riippuen ihmisestä). Olen tehnyt parannuksen, enkä huuda kenellekään päin naamaa, mutta olisi kiva, jos hyväksyisimme erimielisyydet :> Ja voimme olla iloisia, etteivät kaikki polta. Muutenhan emme pystyisi elämään täällä (painotan: minun mielipiteeni ja on varmaankin todistettavissa tieteellisesti tai ihan vain omalla järjellä). Joten eiköhän nyt lopeteta toisten haukkuminen. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen.

aha? no arvaa mitä, nyt on taas tupakoitsijoita yks enemmän, nimittäin mä alotan just nyt tupakoinnin. ja sä et voi sille yhtään mitään, hähähähähähä! ykski vitun jeesustelija joka tulee itkemään jostain tupakasta mulle kesken nautinnollisen hetken savukkeeni kanssa, puhallan savut tämän kusipään naamalle. eat shit fuckface! mmmhh this cigarette tastes so good, u wanna taste? ;)

• tyttö.
        jooooooooosaatana kirjoitti:

aha? no arvaa mitä, nyt on taas tupakoitsijoita yks enemmän, nimittäin mä alotan just nyt tupakoinnin. ja sä et voi sille yhtään mitään, hähähähähähä! ykski vitun jeesustelija joka tulee itkemään jostain tupakasta mulle kesken nautinnollisen hetken savukkeeni kanssa, puhallan savut tämän kusipään naamalle. eat shit fuckface! mmmhh this cigarette tastes so good, u wanna taste? ;)

Aloita ihan rauhassa. :D Toi mun viesti ei näköjään menny perille: Tehkää mitä haluatte, mutta kunnioittakaa toisten mielipiteitä. Polta ihan rauhassa. Tapa vaik ittes. En tunne sua, ei liikuta. :o

• jooooooooosaatana
        tyttö. kirjoitti:

Aloita ihan rauhassa. :D Toi mun viesti ei näköjään menny perille: Tehkää mitä haluatte, mutta kunnioittakaa toisten mielipiteitä. Polta ihan rauhassa. Tapa vaik ittes. En tunne sua, ei liikuta. :o

ja haluisin naida sun ihanan tiukkaan teinipillua! nuolisin sua ihan vitusti monta tuntia putkeen ja saisit sellasen orkun että taju lähtis! vittu mä oon puuttees!!

• .....

En itse kokenut itseäni mitenkään "kovikseksi" aloittaessani tupakoinnin, eikä tupakointi muuttanut mitenkään ystäväpiiriäni. Mutta toisaalta onko jokatapauksessa mitään "hyvää" syytä aloittaa tupakointi? Harvemmin tupakointia aloitetaan vanhemmalla iällä vaan se juuri kuuluu teini-ikään. Minulle henkilökohtaisesti on ihan sama ajatellaanko että joku huvikseen aloittaa tupakoinnin tai siksi, että haluaa olla "kovis". Jokatapauksessa tärkeintä ja parasta on se, että nuorison asenne tupakointia (mutta toivottavasti ei tupakoitsijoita, jotka ovat silti ihmisiä) kohtaan on muuttunut negatiivisemmaksi! Mutta toivottavasti sitä ei niin nuorison tai aikuisten parissa viedä siihen vainoamis-meininkiin, josta merkkejä jo on. Onhan se tavallaan kiusaamista; eikä se ole suotavaa - oli sitten syy lihavuus, koulussa pärjääminen tai tupakointi (tai ylipäätänsä mikään).

• No-Face

Tavallaan esim. peruskoululaisten keskuudessa se vainoamismeininki olisi hyvä. Koska SUURIN OSA peruskoululaisista aloittaa tupakoinnin juuri esittääkseen kovempaa ym. mutta jos tupakoijia syrjittäisiin niin kuka sitä aloittaisi?

tietysti jos on tupakoinut jo useamman vuoden ja lopettaminen on vaikeaa niin syrjiminen ei enää olekaan niin hyvä juttu. Mutta ehkä tupakoinnin aloittamista voitaisiin "halveksua" mieluummin kuin ihailla nuorten keskuudessa.

Oma mielipiteeni on että tämän ikäinen ei vielä ole valmis päättämään tuollaisia asioita: tupakointi saattaa loppujen lopuksi muuttua aika isoksi jutuksi, ja sitä todennäköisesti katuu jälkeenpäin. siksi se kannattaisi tehdä kun järkeäkin on päähän jo vähän kertynyt ja kun se on viimein laillista.

• tyylisyyhän se

Jeps, oon niin helvetin tyylikäs jätkä, et ei voi olla polttamatta. Joskus poltan sikareitakin. Ja sytytin ei oo ihan mikä vaan sytytin, vaan päälle 100 euron zippo jossa on vitun hieno kaiverrus. Ja turha tulle mulle nyt itkemään helvetin jeesustelijat, teen mitä teen eikä se kuulu muille pätkääkään.

• Van der Decken

Mitä sinä polttat? "Seven shamans mix" on aika hyvä! Se kestää noin puoli tunti, hallucinogeenit ja sekoitat sitä tavallisten tupakan kanssa.

• No-Face

kyse taisi nyt olla ihan vaan pelkästään tavallisesta tupakasta =)

• :DDDDD

van der decken on kunnon aineiden käyttäjä saatana xD käyttää anabolia yms :DDDDD salee käyttää jtn huumeitaki :D VAN DER DECKEN TULET KUOLEMAAN NUORENA!

• Van der Decken
        No-Face kirjoitti:

kyse taisi nyt olla ihan vaan pelkästään tavallisesta tupakasta =)

Aivan, ymmärrsin vääri sitte..hehe :) Ajatellin kuin joku kiusanut hänet..siis hän kirjoiti alusta.

• Van der Decken
        :DDDDD kirjoitti:

van der decken on kunnon aineiden käyttäjä saatana xD käyttää anabolia yms :DDDDD salee käyttää jtn huumeitaki :D VAN DER DECKEN TULET KUOLEMAAN NUORENA!

Alkohoolia on myös huumeita. Anaboolia ei ole. En käyttä paljon sellaisisa juttuja yhtään. ja kuka on sanonut että "seven shamans mix" olisi vaarallisempi kuin alkohoolia? Jos olet ukenut kemia ymmärrät että ei ole niin...Anabolia voi olla vaarallista jos et tiedät mitä teet.

• .......
        Van der Decken kirjoitti:

Alkohoolia on myös huumeita. Anaboolia ei ole. En käyttä paljon sellaisisa juttuja yhtään. ja kuka on sanonut että "seven shamans mix" olisi vaarallisempi kuin alkohoolia? Jos olet ukenut kemia ymmärrät että ei ole niin...Anabolia voi olla vaarallista jos et tiedät mitä teet.

alkoholi huumetta? :DD TYHMÄ! anaboli rasittaa sun sisäelimiä=KUOLET ENNEN AIKOJAS! u fuckin dumb fuckface eat shit!

• Van der Decken
        ....... kirjoitti:

alkoholi huumetta? :DD TYHMÄ! anaboli rasittaa sun sisäelimiä=KUOLET ENNEN AIKOJAS! u fuckin dumb fuckface eat shit!

Me eläämmä kultturissa jossa alkohoolia ei ole laiotonta, ei se tarkoitaa että ei olisi huumeita, ei ole laitonta syödä sieniä vaikka se on huumeita. Jossakin maailmaalla alkohoolia on kielettyä mutta ei kat-lehtiä joka on huumeita. Alkohoolia on kyllä huumeita, kuin käyttät huumeita saat erilainen mieli niin kuin huumeista, että saat juoda sitä ei tarkoita mitään. Ja jos luet vähän kemia huomat pian että esim. sieniä ei ole niin vaarallisia kuin alkohoolia.

Ai niin, oletko syönut anabolia itse vai? Anabolia ei rasittaa minun sisäelimiä yhtään kuin tiedän mitä syön KUIN syön. Mutta kerro omat kokemukset sitte ja kerro minulle kuinka söit ja kauanko ja mikä merkki jne.

• ....
        Van der Decken kirjoitti:

Me eläämmä kultturissa jossa alkohoolia ei ole laiotonta, ei se tarkoitaa että ei olisi huumeita, ei ole laitonta syödä sieniä vaikka se on huumeita. Jossakin maailmaalla alkohoolia on kielettyä mutta ei kat-lehtiä joka on huumeita. Alkohoolia on kyllä huumeita, kuin käyttät huumeita saat erilainen mieli niin kuin huumeista, että saat juoda sitä ei tarkoita mitään. Ja jos luet vähän kemia huomat pian että esim. sieniä ei ole niin vaarallisia kuin alkohoolia.

Ai niin, oletko syönut anabolia itse vai? Anabolia ei rasittaa minun sisäelimiä yhtään kuin tiedän mitä syön KUIN syön. Mutta kerro omat kokemukset sitte ja kerro minulle kuinka söit ja kauanko ja mikä merkki jne.

Söin dianabolia 5kg päivässä, nostin 500kg penkistä 10 päivän kuurin jälkeen. Sitten kuolin, ja nyt kirjottelen sulle haudasta. Maksa meinaan räjähti, että semmosta.

• varmaan

ite varmaan aloin polttaan kans tyylisyistä, sen takia, kun leffoissa ne näyttää niin hienolta ku jollain on sätkä huulessa ja se oli niin hienon näköstä. Mut sit jäi koukkuun. Mut nyt koitan seittemän vuoden tupakoinnin jälkeen lopettaa. sujuu ihan ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe