Minä olen huomannut, että ehkä olen nero. Vaimoltani vie jonkun ongelman ratkaiseminen
koko päivän, mutta minä selvitän sen viidessä sekunnissa. Niin oli esimerkiksi, kun meidän piti
hankkia rahat sähkölaskun maksamiseen. Vaimo oli ihan jumissa, mutta minä poika menin ja myin meidän DVD-laitteen internerin Huuto-netissä.
Hyvin meni kaupaksi ja jäi rahaa vielä Lidlistä
ostettun kaljakoppaan. Onko sinulle tullut vastaavia ongelmia. Kerro.
Minä olen nero
13
746
Vastaukset
- Tyhmä
Todella nerokasta - tiedätkö nero mistä saisi pillua?
- veikko
1. Pillua saa jos osoittautuu luotettavaksi ja kivaksi mieheksi.
2. Pillua saa, jos on rahaa.
3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi. - Repe Ruutikallo
veikko kirjoitti:
3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi.Pelle, tuota sättipillun "saamista" kutsutaan edelleen runkkaamiseksi vaikka miten päin vääntelis.
- Tyhmä
veikko kirjoitti:
3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi.Vai että oikein sätillä - missä päin niiku? Onkos sulla joku osoite? Äkkiä tänne! Runkkaamistahan se on mutta mukavampaa kuin ypöyksin. Meinaatko, että joku missi puhelee seksikkäitä vai mistä tässä "sätissä" on kyse?
- Aada
Minä olen nainen, jota kaikelaiset nerot ovat aina jahdanneet. "Eihän Beethovenkaan kelvannut myllärin tyttärelle", sanoi eräs heistä paheksuvasti, kun heitin hänet pihalle. Mokoman paskiaisen, joka kertoi mennesä jonon jatkoksi, kun puskassa oli maannut nainen, jota "kaikki" olivat nussineet. Hänellä vain oli lerpahtanut, kun oli tullut oma vuoro.
Toisen neron kanssa olin naimisissa. Hän yritti keksiä yleistä kenttäteoriaa, mutta tyytyi lopulta lukemaan minulle vain jaksoja Kretschmerin kirjasta, joka käsitteli neroutta ja hulluutta.
Elämäni kolmas nero osui myös avomiehekseni. Hän oli diplomi-insinööri, superälykäs, joka täytti hetkessä vaikeimmatkin sanaristukot. Hän oli keksinyt jonkin uuden matematiikan, joska uskoi saavansa Nobel-palkinnon. Minä vain hikeennyin hänen juopotteluunsa, en suinkaan hänen nerouteensa.
Odotan elämääni neljättä neroa. Toivon, ettei hän ole isänsä hylkimä ja äitinsä pois-pilaama kuten kaikki aikaisemmat neroni ovat olleet.
Oikeastaan odotan elämääni tavallista miestä, neroista kylläkseni saaneena.- esko
minä teen runon ihan mistä vain
annahan sana, niin teen siitä runon
jään odottamaan - Aata
esko kirjoitti:
minä teen runon ihan mistä vain
annahan sana, niin teen siitä runon
jään odottamaanPaskapökäle?
Ai niin,opettele ensin oikeinkirjoitusta,ennekuin alat runoilemaan tekstimuodossa. - Runo Aatalle
Aata kirjoitti:
Paskapökäle?
Ai niin,opettele ensin oikeinkirjoitusta,ennekuin alat runoilemaan tekstimuodossa.olinpa kerran
postilaatikolla
rouva kusetti
koiraansa laatikon
kylkeen ja
suuttui kun kusi
loppui ja menin
omalla vuorollani
lähettämään postia
ai niin:
koiran piti saada
tehdä vielä
paskapökäle
siihen laatikon
juureen, sit oli
minun vuoro - Yks jäbä
Hah-ha, Vau! Hienoa, Aada. Siinähän sitä oli neroille asiaa.
- Tyhmä
Sinä tollo et osaa vastata mistä saitilta saisi pillupuheita. Et ole nero vaan typerys. Suksi vittuun. Sitten vasta uskon että olet nero kun kerrot sen seksisaitin osoitten!
- osku
onhan näitä, saunalahti, suomi 24......
- nero
aamulla paskansin
- dfaassass
Mä oon viisaas kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531753Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111084Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2971040- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728