Minä olen nero

Veikko

Minä olen huomannut, että ehkä olen nero. Vaimoltani vie jonkun ongelman ratkaiseminen
koko päivän, mutta minä selvitän sen viidessä sekunnissa. Niin oli esimerkiksi, kun meidän piti
hankkia rahat sähkölaskun maksamiseen. Vaimo oli ihan jumissa, mutta minä poika menin ja myin meidän DVD-laitteen internerin Huuto-netissä.
Hyvin meni kaupaksi ja jäi rahaa vielä Lidlistä
ostettun kaljakoppaan. Onko sinulle tullut vastaavia ongelmia. Kerro.

13

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmä

      Todella nerokasta - tiedätkö nero mistä saisi pillua?

      • veikko

        1. Pillua saa jos osoittautuu luotettavaksi ja kivaksi mieheksi.
        2. Pillua saa, jos on rahaa.
        3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi.


      • Repe Ruutikallo
        veikko kirjoitti:

        1. Pillua saa jos osoittautuu luotettavaksi ja kivaksi mieheksi.
        2. Pillua saa, jos on rahaa.
        3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi.

        Pelle, tuota sättipillun "saamista" kutsutaan edelleen runkkaamiseksi vaikka miten päin vääntelis.


      • Tyhmä
        veikko kirjoitti:

        1. Pillua saa jos osoittautuu luotettavaksi ja kivaksi mieheksi.
        2. Pillua saa, jos on rahaa.
        3. Sätillä sää pillua ilmaiseksi.

        Vai että oikein sätillä - missä päin niiku? Onkos sulla joku osoite? Äkkiä tänne! Runkkaamistahan se on mutta mukavampaa kuin ypöyksin. Meinaatko, että joku missi puhelee seksikkäitä vai mistä tässä "sätissä" on kyse?


    • Aada

      Minä olen nainen, jota kaikelaiset nerot ovat aina jahdanneet. "Eihän Beethovenkaan kelvannut myllärin tyttärelle", sanoi eräs heistä paheksuvasti, kun heitin hänet pihalle. Mokoman paskiaisen, joka kertoi mennesä jonon jatkoksi, kun puskassa oli maannut nainen, jota "kaikki" olivat nussineet. Hänellä vain oli lerpahtanut, kun oli tullut oma vuoro.
      Toisen neron kanssa olin naimisissa. Hän yritti keksiä yleistä kenttäteoriaa, mutta tyytyi lopulta lukemaan minulle vain jaksoja Kretschmerin kirjasta, joka käsitteli neroutta ja hulluutta.
      Elämäni kolmas nero osui myös avomiehekseni. Hän oli diplomi-insinööri, superälykäs, joka täytti hetkessä vaikeimmatkin sanaristukot. Hän oli keksinyt jonkin uuden matematiikan, joska uskoi saavansa Nobel-palkinnon. Minä vain hikeennyin hänen juopotteluunsa, en suinkaan hänen nerouteensa.
      Odotan elämääni neljättä neroa. Toivon, ettei hän ole isänsä hylkimä ja äitinsä pois-pilaama kuten kaikki aikaisemmat neroni ovat olleet.
      Oikeastaan odotan elämääni tavallista miestä, neroista kylläkseni saaneena.

      • esko

        minä teen runon ihan mistä vain
        annahan sana, niin teen siitä runon
        jään odottamaan


      • Aata
        esko kirjoitti:

        minä teen runon ihan mistä vain
        annahan sana, niin teen siitä runon
        jään odottamaan

        Paskapökäle?




        Ai niin,opettele ensin oikeinkirjoitusta,ennekuin alat runoilemaan tekstimuodossa.


      • Runo Aatalle
        Aata kirjoitti:

        Paskapökäle?




        Ai niin,opettele ensin oikeinkirjoitusta,ennekuin alat runoilemaan tekstimuodossa.

        olinpa kerran
        postilaatikolla
        rouva kusetti
        koiraansa laatikon
        kylkeen ja
        suuttui kun kusi
        loppui ja menin
        omalla vuorollani
        lähettämään postia
        ai niin:
        koiran piti saada
        tehdä vielä
        paskapökäle
        siihen laatikon
        juureen, sit oli
        minun vuoro


      • Yks jäbä

        Hah-ha, Vau! Hienoa, Aada. Siinähän sitä oli neroille asiaa.


    • Tyhmä

      Sinä tollo et osaa vastata mistä saitilta saisi pillupuheita. Et ole nero vaan typerys. Suksi vittuun. Sitten vasta uskon että olet nero kun kerrot sen seksisaitin osoitten!

      • osku

        onhan näitä, saunalahti, suomi 24......


    • nero

      aamulla paskansin

    • dfaassass

      Mä oon viisaas kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe