Oulun Setan bileet...

dana

Liikennevalovärien mukaan täällä on paljon sinkkunaisia;) Missä muualla teihin voi törmätä noiden bileiden lisäksi? Näin taas sen samaisen nätin vaalean tytön siellä, mutta joku muu ehti ensin:(

11

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nane

Olen myös kiinnostunut missä te liikutte?

• kenguru71

paljastuupa nyt että olen oululainen;) minut voi bongata kahviloista, kaupoista, lenkkipolulta, hiihtoladulta, uimahallilta, avantouintipaikalta, ym. tai tietysti setan bileistä. =) baareissa en juuri aikaani kuluta. suhdetta en tällä hetkellä etsi, kaverit tervetulleita.=)

• loikka70
        kenguru71 kirjoitti:

paljastuupa nyt että olen oululainen;) minut voi bongata kahviloista, kaupoista, lenkkipolulta, hiihtoladulta, uimahallilta, avantouintipaikalta, ym. tai tietysti setan bileistä. =) baareissa en juuri aikaani kuluta. suhdetta en tällä hetkellä etsi, kaverit tervetulleita.=)

En valitettavasti päässyt Setan bileisiin !!
        Olen vasta muuttanut ouluun ja olisinpa todella iloinen kun tietäisin mistä löytyy samanhenkistä sakkia ? Baariin helppo mennä(kun niissä muutenkin tulee käytyä).
        Onko omaa "kantis" paikkaa L-henkisille Oulussa ?

loikka70 kirjoitti:

En valitettavasti päässyt Setan bileisiin !!
        Olen vasta muuttanut ouluun ja olisinpa todella iloinen kun tietäisin mistä löytyy samanhenkistä sakkia ? Baariin helppo mennä(kun niissä muutenkin tulee käytyä).
        Onko omaa "kantis" paikkaa L-henkisille Oulussa ?

olen ihastunut yhteen naiseen oulust..mutta itse asun e.suomessa, joten en varmaan näe häntä koskaan :) olen vaan nähnyt kuvan :) mutta kaunis hän on..

• kenguru71 kirjoitti:

kuulostatpa kovin tutulle ;)

• zirps

Minäpäs tunnen sen vaalean tytön;) On aika pakkaus... Harmi, et meni sun ilta sivusuun... nopeat syö hitaat:D

• piipi

bongasinpa yhen tutunoloisen täältä jutusteluista, ettei ois exä. ;)

• zirps
        piipi kirjoitti:

bongasinpa yhen tutunoloisen täältä jutusteluista, ettei ois exä. ;)

Ketä tarkoitat, jos saan udella;)

• piipi
        zirps kirjoitti:

Ketä tarkoitat, jos saan udella;)

;D , enskuussa seuraavat bileet..hmm..

• zirps
        piipi kirjoitti:

;D , enskuussa seuraavat bileet..hmm..

ja sitä ollaan tulossa sinne vai? :D

• piipi
        zirps kirjoitti:

ja sitä ollaan tulossa sinne vai? :D

;)mikäjottei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe