Haluan kuulla mielipiteenne. Ryhtyisittekö suhteeseen tasapainottoman "runaway"-tytön kanssa? Jota hakataan kotona ja hyväksikäytetään aina kuin vain voidaan jne.. mutta kuitenkin sydän tallella ja halu rakastaa. Vai olisiko vain helpompaa etsiä joku muu? Tai hyväksikäyttää niin kuin kaikki muutkin tekee?
Runaway
6
1145
Vastaukset
- hyväksikäytä,
...anna tälle ihmiselle hellyyttä ja rakasta hänet ehjäksi.
- on tarjota
apua, olkapäätä ja pyytää ei mitään. Koska tuskin haluat että hän rakastuu suhun siksi että sä olet kiltti kun muut ei.
Ensin hänen ongelmat kuntoon, ja sen voi tehdä ilman suhdettakin.
Ei se rakkaus pelasta ketään, ensin pitää pelastaa itsensä ja sitten vasta katsoa miten rakkaus. Joten mun neuvo on että auta, tue, ja puhukaa ensin tämä ihminen ehjäksi ja sitten vasta on aika katsoa mitä tulevaisuus teille tuo. - rva möykky
tää on paha kysymys..
kaverillinen tuki tai taluttaminen terapiaan lienee parempi vaihtoehto kuin että sä heität oman lusikkas vielä siihen samaan soppaan.. - Nainen78
poliisille ilmotus hyväksikäytöstä, ja tyttö jonnekin turvakotiin tms -kai maailmasta joku paikka löytyy mistä saa tilapäisen suojan -sossusta tai jostain. hyväksikäyttäjä ja hakkaaja pitää saada telkien taa!
- In this world..
Ei se ole enää mahdollista. Eikä se ketään auta enää. Olen se hyväksikäytetty. kaikki joihin olen tutustunut ovat halunneet minusta vain ja ainoastaan seksiä. omaksun kai jollain tapaa olevani viehättävä ja olen ehkä omaksunut senkin että tämä on kohtaloani. auttaa muita -ns. ongelmissaan.
jotenkin haluan vain uskoa hyvään, että sitä on olemassa. että joskus tulevaisuudessa voin elää "normaalia" elämää. haluan vielä kuitenkin uskoa että on olemassa joku joka ei tahdo pahaa. - nuuk
In this world.. kirjoitti:
Ei se ole enää mahdollista. Eikä se ketään auta enää. Olen se hyväksikäytetty. kaikki joihin olen tutustunut ovat halunneet minusta vain ja ainoastaan seksiä. omaksun kai jollain tapaa olevani viehättävä ja olen ehkä omaksunut senkin että tämä on kohtaloani. auttaa muita -ns. ongelmissaan.
jotenkin haluan vain uskoa hyvään, että sitä on olemassa. että joskus tulevaisuudessa voin elää "normaalia" elämää. haluan vielä kuitenkin uskoa että on olemassa joku joka ei tahdo pahaa.Kyllä, maailmassa on kilttejä ihmisiä, jotka eivät tahdo pahaa toisille ja jotka ovat valmiita auttamaan.
Hyväksikäyttörikoksissahan vanheneminen on 10 vuotta, ja tuota aikaahan ollaan käsittääkseni nostamassa. Oletko varma, että on jo myöhäistä?
Kovasti voimia sinulle ja muista, että sinä olet hyvin tärkeä ihminen ja sinulla on itselläsi oikeus kehoosi. Ellet halua harrastaa seksiä, sinun ei ole pakko..parisuhteessakaan. Ja suosittelen, että haet apua, sillä kenenkään kohtalo ei ole olla mikään "seksiobjekti" tai "ongelmanratkoja", sillä jokainen luo itse kohtalonsa, ja päättää itse millainen elämästä tulee ja jos kohtalo ei miellytä on taisteltava vastaan ja muutettava suunta, itse! Lopulta muutos lähtee itsestä. Toiset vain tarvitsevat enemmän apua tässä asiassa, mutta se ei ole mitään hävettävää tai muutakaan sellaista. Ja kyllä niitä sellaisia ihmisiä on olemassa, jotka haluavat oikeasti auttaa.
Haleja sinulle ja toivon että tapaat ihania ihmisiä, jotka auttavat sinua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249