Lauantaina 25.2.2006 Riihimäen Heracles järjestää Vapaaotteluliiton c- ja d-säännöillä käytävät amatöörivapaaottelu kilpailut "Seurahuone Challenge 1" Riihimäen palolaitoksen liikuntasalissa. Kilpaillut alkavat klo. 14.00. Liput 5 euroa. Mukana alustavasti kolme Riihimäkeläistä ottelijaa.
Tervetuloa katsomaan vapaaottelua Riihimäellä.
Vapaaottelua Riihimäellä 25.2.2006
11
3954
Vastaukset
- UFC
keitä riksulaisia on mukana???
- No Holds
Heraclesia kisoissa edustaa Henri Kalliosaari, Markus Kuukka ja Joni Salovaara.
- pomppukirahvi
No Holds kirjoitti:
houkutelkaa myös benito häyhö kehiin!!! se on niin IHQUUUUUU^^^^
- pettynyt
No Holds kirjoitti:
Missä ne kaikista kovimmat uhoajat ovat? Tarkoitan niitä jotka eivät suostu "alentumaan" ottamaan kadulla ja sanovat, että tule häkkiin tai kehään, vaikka eivät ole olleet itse kertaakaan kummassakaan. Olisin odottanut heidän nimiä paikallisten ottelijoiden listassa. Tai itseasiassa ei ollut yllätys, että niitä ei siellä ollut. No mutta... Selityksiähän löytyy aina.
In the name of the streets! Koska sieltä ne OTTELIJAT löytyy.
Ei silti missään tapauksessa mitään epäkunnioitusta niille, jotka ottelevat tuolloin, vain niille jotka aiheesta vouhkaavat, mutta eivat muuta kuitenkaan tee. - TapouT
pettynyt kirjoitti:
Missä ne kaikista kovimmat uhoajat ovat? Tarkoitan niitä jotka eivät suostu "alentumaan" ottamaan kadulla ja sanovat, että tule häkkiin tai kehään, vaikka eivät ole olleet itse kertaakaan kummassakaan. Olisin odottanut heidän nimiä paikallisten ottelijoiden listassa. Tai itseasiassa ei ollut yllätys, että niitä ei siellä ollut. No mutta... Selityksiähän löytyy aina.
In the name of the streets! Koska sieltä ne OTTELIJAT löytyy.
Ei silti missään tapauksessa mitään epäkunnioitusta niille, jotka ottelevat tuolloin, vain niille jotka aiheesta vouhkaavat, mutta eivat muuta kuitenkaan tee.Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
- in the name of the streets
TapouT kirjoitti:
Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
kyllä he itse tietävät keitä ovat. Oletko kenties itse yksi heistä, vai miksi kysyt? Ja jos et ole, niin luultavasti ainakin tiedät kenestä on kyse. Mikäli olet asioista perillä.
Heitäppä villi arvaus. - In the name of the streets
TapouT kirjoitti:
Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
kyllä he itse tietävät keitä ovat. Oletko kenties itse yksi heistä, vai miksi kysyt? Ja jos et ole, niin luultavasti ainakin tiedät kenestä on kyse. Mikäli olet asioista perillä.
Heitäppä villi arvaus... - TapouT
In the name of the streets kirjoitti:
Heitäppä villi arvaus...En tosiaan tiedä keitä tarkoitat. Enkä kuulu joukkoonkaan kun kehässä olen pari kertaa vieraillut. Pientä selvennystä asiaan, vapaaottelu on urheilua, tappelu ei ole. Vapaaottelijat ovat urheilijoita, tappelijat on mitä on, kun ei se kadulla tappeleminen niin hirveen viisasta ole, joillain on sellainen ikä mutta kyllä pitäis jo parikymppisenä olla kasvanut ulos koko hommasta, ainakin mä olin. Kadulla ei ole ottelijoita.
- kiinnostunut...
Onko ottelu paikkoja vielä vapaana? olisi kiva päästä ottamaan matsi. Kuinka monta ottelua kisoissa on?
- No Holds
Päästäkseen ottelemaan vapaaottelukilpailuihin täytyy kuulua Suomen vapaaotteluliiton alaiseen jäsenseuraan(Riihimäellä Heracles). Lisäksi pitää olla vapaaotteluliiton kilpailulisenssi.
Otteluiden lukumäärää on vaikea arvioida, koska kilpailupäivänäkin on vielä mahdollista ilmoittautua mukaan.
Linkkejä:
www.vapaaottelu.fi
www.pakkotoisto.com (siellä kamppailulajien foorumi)
www.nhbfinland.fi
- No Holds
D-luokka:
1. -77 kg
Joni Salovaara, Riihimäen Heracles
vs
Juho Kalkela, Shootfighting Lappeenranta
2. -60 kg
Janne Elonen-Kulmala, Espoon Kehähait
vs
Jesse Arima, GB Gym Helsinki
3. -84 kg
Henri Kalliosaari, Riihimäen Heracles
vs
Rauno Koksu, GB Gym Helsinki
4. -67 kg
Joonas Lehikoinen, Shootfighting Lappeenranta
vs
Jarkko Sorvali, Espoon Kehähait
5. -77 kg
Jani Vertanen, MMA Imatra
vs
Mikael Leinonen, GB Gym Helsinki
6. -69 kg
Vadim Koveshnikov, Shootfighting Lappeenranta
vs
Kimmo Uotila, GB Gym Helsinki
7. -80 kg
Nikolaus Jurmu, Espoon Kehähait
vs
ottelun 1. voittaja
C-luokka:
8. -70 kg
Markus Niskanen, MMA Imatra
vs
Ilja Soisalo, GB Gym Helsinki
9. -84 kg
Wasim Ul Masi, Riihimäen Heracles
vs
Teemu Inkeroinen, GB Gym Helsinki
10. -77 kg
Sergei Polishuk, Mikkelin Full Contact
vs
Michael Grönfors, GB Gym Helsinki
11. -93 kg
Tuomas Koivumäki, Oulun Kamppailuklubi
vs
Mikko Helin, GB Gym Helsinki
12. -65 kg
Jarkko Pitkänen, Mikkelin Full Contact
vs
Teemu Lillfors, GB Gym Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202223Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642