Lauantaina 25.2.2006 Riihimäen Heracles järjestää Vapaaotteluliiton c- ja d-säännöillä käytävät amatöörivapaaottelu kilpailut "Seurahuone Challenge 1" Riihimäen palolaitoksen liikuntasalissa. Kilpaillut alkavat klo. 14.00. Liput 5 euroa. Mukana alustavasti kolme Riihimäkeläistä ottelijaa.
Tervetuloa katsomaan vapaaottelua Riihimäellä.
Vapaaottelua Riihimäellä 25.2.2006
11
4007
Vastaukset
- UFC
keitä riksulaisia on mukana???
- No Holds
Heraclesia kisoissa edustaa Henri Kalliosaari, Markus Kuukka ja Joni Salovaara.
- pomppukirahvi
No Holds kirjoitti:
houkutelkaa myös benito häyhö kehiin!!! se on niin IHQUUUUUU^^^^
- pettynyt
No Holds kirjoitti:
Missä ne kaikista kovimmat uhoajat ovat? Tarkoitan niitä jotka eivät suostu "alentumaan" ottamaan kadulla ja sanovat, että tule häkkiin tai kehään, vaikka eivät ole olleet itse kertaakaan kummassakaan. Olisin odottanut heidän nimiä paikallisten ottelijoiden listassa. Tai itseasiassa ei ollut yllätys, että niitä ei siellä ollut. No mutta... Selityksiähän löytyy aina.
In the name of the streets! Koska sieltä ne OTTELIJAT löytyy.
Ei silti missään tapauksessa mitään epäkunnioitusta niille, jotka ottelevat tuolloin, vain niille jotka aiheesta vouhkaavat, mutta eivat muuta kuitenkaan tee. - TapouT
pettynyt kirjoitti:
Missä ne kaikista kovimmat uhoajat ovat? Tarkoitan niitä jotka eivät suostu "alentumaan" ottamaan kadulla ja sanovat, että tule häkkiin tai kehään, vaikka eivät ole olleet itse kertaakaan kummassakaan. Olisin odottanut heidän nimiä paikallisten ottelijoiden listassa. Tai itseasiassa ei ollut yllätys, että niitä ei siellä ollut. No mutta... Selityksiähän löytyy aina.
In the name of the streets! Koska sieltä ne OTTELIJAT löytyy.
Ei silti missään tapauksessa mitään epäkunnioitusta niille, jotka ottelevat tuolloin, vain niille jotka aiheesta vouhkaavat, mutta eivat muuta kuitenkaan tee.Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
- in the name of the streets
TapouT kirjoitti:
Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
kyllä he itse tietävät keitä ovat. Oletko kenties itse yksi heistä, vai miksi kysyt? Ja jos et ole, niin luultavasti ainakin tiedät kenestä on kyse. Mikäli olet asioista perillä.
Heitäppä villi arvaus. - In the name of the streets
TapouT kirjoitti:
Ketä tarkoitat näillä uhoajilla, jotka naruneliössä eivät ole vierailleet ?
kyllä he itse tietävät keitä ovat. Oletko kenties itse yksi heistä, vai miksi kysyt? Ja jos et ole, niin luultavasti ainakin tiedät kenestä on kyse. Mikäli olet asioista perillä.
Heitäppä villi arvaus... - TapouT
In the name of the streets kirjoitti:
Heitäppä villi arvaus...En tosiaan tiedä keitä tarkoitat. Enkä kuulu joukkoonkaan kun kehässä olen pari kertaa vieraillut. Pientä selvennystä asiaan, vapaaottelu on urheilua, tappelu ei ole. Vapaaottelijat ovat urheilijoita, tappelijat on mitä on, kun ei se kadulla tappeleminen niin hirveen viisasta ole, joillain on sellainen ikä mutta kyllä pitäis jo parikymppisenä olla kasvanut ulos koko hommasta, ainakin mä olin. Kadulla ei ole ottelijoita.
- kiinnostunut...
Onko ottelu paikkoja vielä vapaana? olisi kiva päästä ottamaan matsi. Kuinka monta ottelua kisoissa on?
- No Holds
Päästäkseen ottelemaan vapaaottelukilpailuihin täytyy kuulua Suomen vapaaotteluliiton alaiseen jäsenseuraan(Riihimäellä Heracles). Lisäksi pitää olla vapaaotteluliiton kilpailulisenssi.
Otteluiden lukumäärää on vaikea arvioida, koska kilpailupäivänäkin on vielä mahdollista ilmoittautua mukaan.
Linkkejä:
www.vapaaottelu.fi
www.pakkotoisto.com (siellä kamppailulajien foorumi)
www.nhbfinland.fi
- No Holds
D-luokka:
1. -77 kg
Joni Salovaara, Riihimäen Heracles
vs
Juho Kalkela, Shootfighting Lappeenranta
2. -60 kg
Janne Elonen-Kulmala, Espoon Kehähait
vs
Jesse Arima, GB Gym Helsinki
3. -84 kg
Henri Kalliosaari, Riihimäen Heracles
vs
Rauno Koksu, GB Gym Helsinki
4. -67 kg
Joonas Lehikoinen, Shootfighting Lappeenranta
vs
Jarkko Sorvali, Espoon Kehähait
5. -77 kg
Jani Vertanen, MMA Imatra
vs
Mikael Leinonen, GB Gym Helsinki
6. -69 kg
Vadim Koveshnikov, Shootfighting Lappeenranta
vs
Kimmo Uotila, GB Gym Helsinki
7. -80 kg
Nikolaus Jurmu, Espoon Kehähait
vs
ottelun 1. voittaja
C-luokka:
8. -70 kg
Markus Niskanen, MMA Imatra
vs
Ilja Soisalo, GB Gym Helsinki
9. -84 kg
Wasim Ul Masi, Riihimäen Heracles
vs
Teemu Inkeroinen, GB Gym Helsinki
10. -77 kg
Sergei Polishuk, Mikkelin Full Contact
vs
Michael Grönfors, GB Gym Helsinki
11. -93 kg
Tuomas Koivumäki, Oulun Kamppailuklubi
vs
Mikko Helin, GB Gym Helsinki
12. -65 kg
Jarkko Pitkänen, Mikkelin Full Contact
vs
Teemu Lillfors, GB Gym Helsinki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708