Olen joskus kuullut sanonnan "Suomalainen ei pyydä anteeksi". Täällä Ruotsissakin olen kuullut joidenkin ruosujen puolustelevan imagoaan tällä sanonnalla. Vieläköhän tämä pätee vai ovatko suomalaisetkin sen verran kansainvälistyneet että uskaltavat jo pyytää anteeksi ?
Anteeksipyyntö
Steffo
1
168
Vastaukset
- Nostalgia
Meillä metsäläiset emme ole tottuneet pieniin kohteliaisuussanoihin, joilla lähestytään toista ihmistä. "Ohoh" taisi ainakin ennen vastata anteeksipyyntöä.
Kyllä minä pyydän tietenkin anteeksi, jos törmään jossain vahingossa toiseen, mutta joskus kun riita ja välirikko jonkun ystävän kanssa on ollut paha, on tuntunut, että anteeksipyynnöllä ei ole mitään merkitystä, että sitä, minkä on sanonut ja tehnyt ei saa enää kuitenkaan tekemättömäksi. Vain aika on parantanut haavat, jos on parantanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073