MTV3:lla alkaa ohjelma tanssii tähtien kanssa ja ohjelmaa mainostetaan maikkarilla jatkuvasti. Yhdessä mainoksessa tanssii Suvi Miinala parinsa kanssa ja olisin hyvin kiitollinen jos joku pystyisi kertomaan, että mikä on kappaleen nimi jota tämä pari tanssii??!! Se on aivan ihana nimittäin...Olisi hienoa jos joku voisi auttaa!
Auttakee!!
9
4495
Vastaukset
- tunnustelija
Tarkoititko tätä (en ole tarkkaa mainosta itse katsonut)?
http://tanssi.net/keskustelu/140/143678.html#t
Vastauksia löytyy sen jälkeen useita sekä linkkejä alkuperäiseen musiikkiin. - vaikka
Por Una Cabeza. Säveltänyt ja sanoittanut: Carlos Gardel ja Alfredo Le Pera v. 1935, englanniksi: By the head of a horse. Tätä sävelmää on käytetty useassa elokuvassa mm. Schindlerin listassa. Upeaa Argentiinalaista tangoa.
- Suvi
Se on todellakin aivan ihana kappale!! Oletko aivan varma tästä kappaleesta vai arveletko vain?! Kiitos kuitenkin vielä kerran! Pelastit päiväni :)
- Suvi
Kävin kuuntelemassa kappaleen ja sama se oli kuin mainoksessa, joten mysteeri selvisi! ;)
- lisää tangoa
Suvi kirjoitti:
Kävin kuuntelemassa kappaleen ja sama se oli kuin mainoksessa, joten mysteeri selvisi! ;)
Nyt kun olet jo tutustunut argentiinalaiseen tangoon, niin kokeile esim. La Ultima Copa, säv. Francisco Canaro, san. Juan Andrés Caruso v. 1926. Linkki: www.todotango.com. Tuolta löytyy sanoituksia monesta kuuluisasta tangosta ja ehkä pieni pätkä musiikkia.
- se Por Una Cabeza
Suvi kirjoitti:
Jep, se mainos oli kopio elokuvan Naisen tuoksu tangokohtauksesta. Oliko kuvattu Tampereen Tammer Hotellin upeassa ravintolassalissa?
AIkaisempi mainos jossa Jone Nikula tanssii travoltana on siis Pulp Fiction leffan tanssikohtauksesta.
Odotamme kiiinnostuneina muita mainoksia ja itse ohjelmaa!
t. Tannsihullu, jonka suosikkitangoja se upea "Kuoleman paikka" on. - Suvi
se Por Una Cabeza kirjoitti:
Jep, se mainos oli kopio elokuvan Naisen tuoksu tangokohtauksesta. Oliko kuvattu Tampereen Tammer Hotellin upeassa ravintolassalissa?
AIkaisempi mainos jossa Jone Nikula tanssii travoltana on siis Pulp Fiction leffan tanssikohtauksesta.
Odotamme kiiinnostuneina muita mainoksia ja itse ohjelmaa!
t. Tannsihullu, jonka suosikkitangoja se upea "Kuoleman paikka" on.Tanssii tähtien kanssa on varmasti ihan hauska telkkariohjelma ja tosiaan odotan innolla, että ohjelma alkaa. Kyllä varmasti saa ihmiset innostumaan tanssimisesta ja tanssikoulujen kurssit täyteen opettelevista ihmisistä ja sehän on varmasti tarkoituskin!
- chidori
Suvi kirjoitti:
Tanssii tähtien kanssa on varmasti ihan hauska telkkariohjelma ja tosiaan odotan innolla, että ohjelma alkaa. Kyllä varmasti saa ihmiset innostumaan tanssimisesta ja tanssikoulujen kurssit täyteen opettelevista ihmisistä ja sehän on varmasti tarkoituskin!
Ajattelin kokeilla tuuriani jos löytäisin verkosta tämän kyseisen mainoksen loistavan kappaleen..
Tiesin toki, että se on tangoa ja olin varma, että olen kuullut sen aiemmin, mutta nyt sain sen nimenkin selville. Ihana. Kiitän!
- jeglegee
oisko lapinlahden lintuja kpl Tyrvään tytöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249