Olisiko vinkkejä mikä gps kannattaisi hankkia. Hintaraja lienee n.400 ja käyttö on lähinnä harrastelua silloin tällöin. Karttoja olisi hyvä saada vehkeeseen.En ole nyt pariin vuoteen seuraillut aihetta kun kuume meni ohi, joten en oikein tiedä missä nykyään mennään.
GPS-hankinnassa
8
2621
Vastaukset
- garmin vista c
siinä hyvä laite
Tässä on kopio Erätukun GPS-tiimin vastauksesta, kun pyysin ostamaani laitteeseen toimivaa asennusromppua. Asiakaspalvelu aivan p.....stä!!!
"Terve
Elikkä se tilanne johtuu siitä että kartassa on uudemmat kieli tiedostot
kuin
Garmini map source ohjelmassa, jonka he pakkaavat tehtaalla laite pakettiin.
Sen takia Garmin laittaa ne omille netti sivuilleen josta asiakkaat voivat
ne
käydä päivittämässä sieltä löytyy mm. suomenkielinen versio map source
ohjelmasta, jota ei myöskään ole cd-levyllä saatavilla. Ohjeet päivitykseen
ovat kartta lataus vihkon viimeisellä sivulla. Toki jos laita ei ole yli 15
päivää vanha on teillä mahdollisuus palauttaa se jos ette ole tyytyväinen
tuotteeseen.
Terv:Erätukku/GPS-tiimi"Ostamassani pakettissa GARMIN 60CS ja Topo-Suomi molemmat ovat käyttökelpoisia, eivät vain olleet yhteensopivia paketin mukana tulleella asennusohjelmalla. Tämä asia HIERTÄÄ ostajaa!
- gar
Itse ostin Erätukusta syksyllä-05,ei isompia ongelmia ollu ,en mistään edullisemmalla hinnalla löytänyt,mukaan sai myös kartat kannattaa huomioida kun hintoja vertailee.
- Onjo
Ite ostin n. vuosi sitten Garminin Vista C:n ja olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaan. Kovassa käytössä on ollut ja kunhan vielä saat muutaman kartan hommattua siihen ni siitä se lähtee.
Tuttu osti "marjan poimintaan" Magellanin Explorist sarjan gps:n ja ite en ainakaan oppinu helpolla käyttämään sitä, huonot ohjeet ja muutenkin jotenkin huono käytettävä. Osta siis Garmin.- gps
Liikun paljon metsässä ja eksyn silloin tällöin. Mikähän gps olisi sopivin? Selkeä näyttöinen ja -käyttöinen? Millaiseen tarkkuuteen on mahdollista päästä paikantamisessa kohtuuhintaisella laitteella?
- Meridian color
gps kirjoitti:
Liikun paljon metsässä ja eksyn silloin tällöin. Mikähän gps olisi sopivin? Selkeä näyttöinen ja -käyttöinen? Millaiseen tarkkuuteen on mahdollista päästä paikantamisessa kohtuuhintaisella laitteella?
Itellä on ollut käytössä Magellan Meridian color
malli.Olen ollut tyytyväinen.
- pegee
omat kokemukset gps:stä monelta vuodelta ovat. garminit ovat hyviä helppo käyttöisyyden vuoksi.nykyään niin paljon mainostetut kartat ovat mielestäni pienissä laitteissa tarpeettomia,ei niistä saa mitään kokonaiskuvaa oikein mistään. parempi on oikea paperikartta yhdistettynä gps sekä kompassi kaiken varalta.Huom. pakkasella gps hyytyy melko pian!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663