Hei! Tietääkö kukaan miten saa tiirikoitua auki aidot siis poliisin käyttämät käsiraudat?Saiskos vinkkejä...Vai onx siihe joku muu systeemi?
Käsiraudat
8
8362
Vastaukset
- ----
Eiköhän mikä vaan teräslangan pätkä jonka pää taivutettu 2-3mm lopusta. Sillä pyöräyttämällä ne lähtee. Eriasia on tietty saranaraudat, jos lukot jätetty ylöspäin.
- escapologist
helposti tahdo lähteä... käsirautojen jousi on aika vahva... mutta shimmaamalla aukeaa melkein kaikki käsiraudat, jos on oikeankokoinen shimmi.
- raudat ei
Hyvät ja oikein asetetut käsiraudat ei tiirikoimalla aukea. Ensinnäkin lukko vaatii erikoista avainta ja siihen ei riitä pelkkä rautalanka. Halpisrautoja olen toki itsekin rautalangalla availlut. Toinen juttu on vielä se, että lukko voi olla siten suojattu, ettei raudoitettu itse pääse lukkoon käsiksi.
- ???
Avain on aika yksinkertainen ja niitä saa ostamalla monista paikoista joten ei välttämättä kannata lähteä rautalangasta tekemään. Avain kaulanauhaan ja se siitä. Sotilaspoliisina tuli leikittyä raudoilla ja ihan sama vaikka on kädet seläntakana niin kyllä ne kädet saa pyöräytettyä alakautta etupuolelle. Sitten avain suuhun hampaiden väliin ja kääntelemään. Ketjuilla yhdistetyillä raudoilla homma toimii ainakin, mahdollisesti myös sarana rauhoilla. Asiaa hankaloittaa se että avaimen reiät on alaspäin Mutta kyllä ne raudat aukesi ainakin armeijassa...
- vartija
Kyllä tiedän. Melkein kaikkiin (ainakin poliisien ja vartijoiden käsirautoihin) on myytävänä vara-avaimia. Avain on sama kaikkiin rautoihin. Eriasia on vain kohtelu jonka saat avattua raudat esim kiinniotossa.. luultavasti naamasi kaasutetaankeitoksi ja senjälkeen sinullahan on mukava olo. Halpa hinta siitä että voit kehuskella kavereillesi avanneesi raudat?? ihme vartija / poliisi jos ei tee turvallisuustarkastusta. itse aina katon kaikki esim Vyön reunan alta, sukan resorin yms..
- vartijoille testit
"jos avaat käsiraudat niin kaasutan ja tapan"
just tollaset pitäis pistää laitokseen sieltä vartijan hommissta, tärkeintä on vaan että pääset kaasuttamaan, pahoinpitelemään ja hakkaamaan ihmisiä.
joku hyvä kaverisihan hakkasikin juuri tampereella viattoman baarissa kävijän hengiltä. Toivottavasti teidät saadaan vankilaan pian. - ...........
vartijoille testit kirjoitti:
"jos avaat käsiraudat niin kaasutan ja tapan"
just tollaset pitäis pistää laitokseen sieltä vartijan hommissta, tärkeintä on vaan että pääset kaasuttamaan, pahoinpitelemään ja hakkaamaan ihmisiä.
joku hyvä kaverisihan hakkasikin juuri tampereella viattoman baarissa kävijän hengiltä. Toivottavasti teidät saadaan vankilaan pian.Toisaalta jos pidätyksen yhteydessä itse availee rautoja pakoyritykseksi ja saa kaasua naamaansa eikö kyse ole siitä että sitä saa mitä tilaa?
- ei raudoissa
KYLLÄ ,ei ketään turhaan rautoihin laiteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802