Onko kokemuksia otsikon kamerasta? Vaikutti ihan pätevältä peliltä... akut oli vähän kalliita.
Olympus u digital 600?
3
833
Vastaukset
- minä vain
mullon tuo kamera ja olen ollut tyytyväinen kuvien lopputuloksista ja itse kameran käytöstä. ainut vain että kaipaisin valokuviin päiväyksen mutta en ole sitä saanut, ohjeet on melko niukat. kuvankäsittelyohjelmasta, joka tuli kameran mukana tykkään hirmusti. akkuja sain pari kappaletta kameran mukana, oli jokin tarjous ja sai lisäosia mukaan kaupan päälle. akku on kestänyt mielestäni tarpeeksi mulle, kuvaan aika paljon. näppärästi latautuu.
- j-joonas
Hankin mju-600:sen, kun on Olympuksia ollut jo kolme aiemmin ja olen niihin ollut tyytyväinen.
Tässä 600-mallissa ei näytä kuitenkaan tarkennus toimivan.
Sillä saa huonompia kuvia kuin mju-300:lla.
Liikkeessäkään myyjä ei saanut etenkään lähitarkennusta (n. 20 cm:iin) toimimaan.
Tietääkö joku jonkin niksin vai onko optiikka huonontunut ?- fotomyyjä
sillä ainakin tarkkat lähikuvat.optiikka ei ole huonontunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810