Onko kokemuksia otsikon kamerasta? Vaikutti ihan pätevältä peliltä... akut oli vähän kalliita.
Olympus u digital 600?
3
831
Vastaukset
- minä vain
mullon tuo kamera ja olen ollut tyytyväinen kuvien lopputuloksista ja itse kameran käytöstä. ainut vain että kaipaisin valokuviin päiväyksen mutta en ole sitä saanut, ohjeet on melko niukat. kuvankäsittelyohjelmasta, joka tuli kameran mukana tykkään hirmusti. akkuja sain pari kappaletta kameran mukana, oli jokin tarjous ja sai lisäosia mukaan kaupan päälle. akku on kestänyt mielestäni tarpeeksi mulle, kuvaan aika paljon. näppärästi latautuu.
- j-joonas
Hankin mju-600:sen, kun on Olympuksia ollut jo kolme aiemmin ja olen niihin ollut tyytyväinen.
Tässä 600-mallissa ei näytä kuitenkaan tarkennus toimivan.
Sillä saa huonompia kuvia kuin mju-300:lla.
Liikkeessäkään myyjä ei saanut etenkään lähitarkennusta (n. 20 cm:iin) toimimaan.
Tietääkö joku jonkin niksin vai onko optiikka huonontunut ?- fotomyyjä
sillä ainakin tarkkat lähikuvat.optiikka ei ole huonontunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830