Olympus u digital 600?

Sami_

Onko kokemuksia otsikon kamerasta? Vaikutti ihan pätevältä peliltä... akut oli vähän kalliita.

3

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain

mullon tuo kamera ja olen ollut tyytyväinen kuvien lopputuloksista ja itse kameran käytöstä. ainut vain että kaipaisin valokuviin päiväyksen mutta en ole sitä saanut, ohjeet on melko niukat. kuvankäsittelyohjelmasta, joka tuli kameran mukana tykkään hirmusti. akkuja sain pari kappaletta kameran mukana, oli jokin tarjous ja sai lisäosia mukaan kaupan päälle. akku on kestänyt mielestäni tarpeeksi mulle, kuvaan aika paljon. näppärästi latautuu.

• j-joonas

Hankin mju-600:sen, kun on Olympuksia ollut jo kolme aiemmin ja olen niihin ollut tyytyväinen.
      Tässä 600-mallissa ei näytä kuitenkaan tarkennus toimivan.
      Sillä saa huonompia kuvia kuin mju-300:lla.
      Liikkeessäkään myyjä ei saanut etenkään lähitarkennusta (n. 20 cm:iin) toimimaan.
      Tietääkö joku jonkin niksin vai onko optiikka huonontunut ?

• fotomyyjä

sillä ainakin tarkkat lähikuvat.optiikka ei ole huonontunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe