Onko kokemuksia otsikon kamerasta? Vaikutti ihan pätevältä peliltä... akut oli vähän kalliita.
Olympus u digital 600?
3
832
Vastaukset
- minä vain
mullon tuo kamera ja olen ollut tyytyväinen kuvien lopputuloksista ja itse kameran käytöstä. ainut vain että kaipaisin valokuviin päiväyksen mutta en ole sitä saanut, ohjeet on melko niukat. kuvankäsittelyohjelmasta, joka tuli kameran mukana tykkään hirmusti. akkuja sain pari kappaletta kameran mukana, oli jokin tarjous ja sai lisäosia mukaan kaupan päälle. akku on kestänyt mielestäni tarpeeksi mulle, kuvaan aika paljon. näppärästi latautuu.
- j-joonas
Hankin mju-600:sen, kun on Olympuksia ollut jo kolme aiemmin ja olen niihin ollut tyytyväinen.
Tässä 600-mallissa ei näytä kuitenkaan tarkennus toimivan.
Sillä saa huonompia kuvia kuin mju-300:lla.
Liikkeessäkään myyjä ei saanut etenkään lähitarkennusta (n. 20 cm:iin) toimimaan.
Tietääkö joku jonkin niksin vai onko optiikka huonontunut ?- fotomyyjä
sillä ainakin tarkkat lähikuvat.optiikka ei ole huonontunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899