Olen juuri ostanut (tilannut) Anttilalta Siemens CL75:sen ja kyselisin muiden käyttäjien mielipiteitä että miten on puhelin toiminut?
Sen verran olen lukenut että ilmeisesti Maf:ilta löytyy sitten soittoääniä jne.
Jään jännittyneenä odottelemaan puhelimen saapumista ja jos tarve vaatii niin kyselen täältä ohjeita =).
Hieman arveluttaa siirtyä Nokiasta Siemensiin....
mutta kokeillaan.
Siemens CL75
17
6931
Vastaukset
- minä
ihan sama juttu täällä,jopa samasta paikasta tilasin ja aina ennen ollu pelkkiä nokialaisia...Ite oon kuullu et olis vaikeita käyttää,siis siemensit,mutta jotenki en jaksa uskoa että puhelin vois olla mitenkää ylivoimaisen vaikea...Mut oli se vaan niin hieno!:)
- 2fast4u
on CL75. Kun sai kaikki asetukset laiteltua kohdilleen, niin on vähintään yhtä helppo käyttää kuin Nokia. Puhelimen logiikka ei aivan samanlainen, mutta avautuu pian. Pitkät tekstarit, tosin näppäinkomennot hiukan eri paikoissa kuin Nokia. Naisten mieleen on näytön saaminen peiliksi yhdellä näppäimellä. Yhdellä näpyllä hoituvat myös äänetön tila ja näppäinlukko. Itsekin olen sen verran näpelöinyt, että ihan mukavan tuntuinen peli.
Miinuksena lyhyt akun varaustila, mutta kun pitää infrapunat ja GPRS:t pois päältä silloin kun niitä ei tarvitse, niin kohtuudella pärjää.
Itsellä oli hetken CX75, joka nyt menee myyntiin. Siinä ärsytti vain jatkuva lataustarve, muuta vikaa ei ollut. Ei ole aina aikaa ja mahdollisuutta lataukseen, joten oma valintani oli paluu Nokiaan ja malliin 6630. - uus omistaja
2fast4u kirjoitti:
on CL75. Kun sai kaikki asetukset laiteltua kohdilleen, niin on vähintään yhtä helppo käyttää kuin Nokia. Puhelimen logiikka ei aivan samanlainen, mutta avautuu pian. Pitkät tekstarit, tosin näppäinkomennot hiukan eri paikoissa kuin Nokia. Naisten mieleen on näytön saaminen peiliksi yhdellä näppäimellä. Yhdellä näpyllä hoituvat myös äänetön tila ja näppäinlukko. Itsekin olen sen verran näpelöinyt, että ihan mukavan tuntuinen peli.
Miinuksena lyhyt akun varaustila, mutta kun pitää infrapunat ja GPRS:t pois päältä silloin kun niitä ei tarvitse, niin kohtuudella pärjää.
Itsellä oli hetken CX75, joka nyt menee myyntiin. Siinä ärsytti vain jatkuva lataustarve, muuta vikaa ei ollut. Ei ole aina aikaa ja mahdollisuutta lataukseen, joten oma valintani oli paluu Nokiaan ja malliin 6630.ostin tänää just ton kyseisen puhelimen ja aina enne ollu nokian puhelin ni on pikkasen kyl hankaluuksii :D toi gprs on just koko ajan päällä enkä saa sitä millään pois :o taustakuvii tai soittoäänii en saa tilattuu vaikka mielestäni kaikki osetukset pitäs olla oikein. oisin kyl luullu et näppäimistö ois ollu "kirkkaampi" mut eiköhän sitä opi käyttää
- 2fast4u
uus omistaja kirjoitti:
ostin tänää just ton kyseisen puhelimen ja aina enne ollu nokian puhelin ni on pikkasen kyl hankaluuksii :D toi gprs on just koko ajan päällä enkä saa sitä millään pois :o taustakuvii tai soittoäänii en saa tilattuu vaikka mielestäni kaikki osetukset pitäs olla oikein. oisin kyl luullu et näppäimistö ois ollu "kirkkaampi" mut eiköhän sitä opi käyttää
Asetusten lataamisen jälkeen puhelin pitää käyttää kiinni, vaikkapa akkukin pois. Kun taas avaat, niin pitäisi pelittää ja kuvien & äänten lataus onnistua. GPRS:n saat pois asetukset- valikosta oliko se nyt yhteyksienhallinta tai tiedonsiirto tai joku lähelle sen niminen kansio. Katopas kun ei enää muista, kun ittellä ei enää Siemensiä ole.
Toivottavasti tämä jelppaa edes vähän. - huu
2fast4u kirjoitti:
Asetusten lataamisen jälkeen puhelin pitää käyttää kiinni, vaikkapa akkukin pois. Kun taas avaat, niin pitäisi pelittää ja kuvien & äänten lataus onnistua. GPRS:n saat pois asetukset- valikosta oliko se nyt yhteyksienhallinta tai tiedonsiirto tai joku lähelle sen niminen kansio. Katopas kun ei enää muista, kun ittellä ei enää Siemensiä ole.
Toivottavasti tämä jelppaa edes vähän.juu autto kiitos
- 2fast4u
huu kirjoitti:
juu autto kiitos
se sitten toimi # -näppäimestä vasemmalta alakulmasta? Ainakin oma CX75 toimi yhdellä painalluksella mykistäen koko puhelimen. Ja yhtä näppärästi palattiin normmalitilaan yhdellä painalluksella. En itse ainakaan koskenut profiileihin, käytin vain tuota näppäintä.
- kukkaistyttö
Minulla on jo kolmas siemens menossa. Kun sen logiikan oppii, se on ihan helppo käyttää. Huomasin myös, että aluksi yritti tehdä asioita kauhean vaikeasti, vaikka niihin oli helpompiakin keinoja. Ei ole tullut nokiaa ikävä.
Hankin juuri myös tämän ihanan kukkaiskännyn cl75:n, mutta yksi ongelma on nyt tullut: en saa gprs-yhteyttä, kun puhelin vaatii jotain pin-koodia sen luomiseksi. Aikaisemmassa siemenssissä ei ollut tuollaista kyselyä, se otti suoraan yhteyden. Kuitenkin olen tilannut wap/gprs-asetukset, ja periaatteessa kaiken pitäisi olla kunnossa. Ja siis oma pin-koodini ei ole se, mitä puhelin haluaa... onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa, miten olette päässeet siitä ohi? - nasy
kukkaistyttö kirjoitti:
Minulla on jo kolmas siemens menossa. Kun sen logiikan oppii, se on ihan helppo käyttää. Huomasin myös, että aluksi yritti tehdä asioita kauhean vaikeasti, vaikka niihin oli helpompiakin keinoja. Ei ole tullut nokiaa ikävä.
Hankin juuri myös tämän ihanan kukkaiskännyn cl75:n, mutta yksi ongelma on nyt tullut: en saa gprs-yhteyttä, kun puhelin vaatii jotain pin-koodia sen luomiseksi. Aikaisemmassa siemenssissä ei ollut tuollaista kyselyä, se otti suoraan yhteyden. Kuitenkin olen tilannut wap/gprs-asetukset, ja periaatteessa kaiken pitäisi olla kunnossa. Ja siis oma pin-koodini ei ole se, mitä puhelin haluaa... onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa, miten olette päässeet siitä ohi?mulla on sama ongelma. olen ladannut wap asetukset ym. mutta en saa ladattua esim. soittoääniä, kun puhelin pyytää jotain ihmeen PIN-koodia, että internet yhteydensaa luotua. AUTTAKAA joku. :)
- Hei
kukkaistyttö kirjoitti:
Hankin juuri myös tämän ihanan kukkaiskännyn cl75:n, mutta yksi ongelma on nyt tullut: en saa gprs-yhteyttä, kun puhelin vaatii jotain pin-koodia sen luomiseksi. Aikaisemmassa siemenssissä ei ollut tuollaista kyselyä, se otti suoraan yhteyden. Kuitenkin olen tilannut wap/gprs-asetukset, ja periaatteessa kaiken pitäisi olla kunnossa. Ja siis oma pin-koodini ei ole se, mitä puhelin haluaa... onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa, miten olette päässeet siitä ohi?Eli onko kellään ilmenny sellasta probleema et siemenssin kännykkä ei suostu lähettää teksiviestejä. Itselläni on siis siemenssin cl75.
Jos jollain on ilmennyt tällästä omassa kännykässä nii voitko vastata kysymykseen: Miten saan kännykkäni lähettämään tekstiviestejä?
Olen itse ollut ihan hermorauniona sillä kännykkä on melko uusi..voisinko lähettää kännykän takuuseen tai huolisivatko he sen edes sinne? - -..-
uus omistaja kirjoitti:
ostin tänää just ton kyseisen puhelimen ja aina enne ollu nokian puhelin ni on pikkasen kyl hankaluuksii :D toi gprs on just koko ajan päällä enkä saa sitä millään pois :o taustakuvii tai soittoäänii en saa tilattuu vaikka mielestäni kaikki osetukset pitäs olla oikein. oisin kyl luullu et näppäimistö ois ollu "kirkkaampi" mut eiköhän sitä opi käyttää
Onko kenelläkään sellaista probleemaa kännykässä siis tässä siemens cl75, että se tilaa soittoäänet, taustakuvat, mutta ei javapelejä. Olen koittanut tilata peliä ja katsonut tietenkin pelistä että se sopii känykkääni mutta peli ei vain suostu toimimaan kännykässäni.
Odotan vastausta. - Kjeh
2fast4u kirjoitti:
se sitten toimi # -näppäimestä vasemmalta alakulmasta? Ainakin oma CX75 toimi yhdellä painalluksella mykistäen koko puhelimen. Ja yhtä näppärästi palattiin normmalitilaan yhdellä painalluksella. En itse ainakaan koskenut profiileihin, käytin vain tuota näppäintä.
Sama täällä sitä # näppäintä ja toimii..
- sussu
ihana kukkaispuhelin naisten mieleen ;)
On se vähän erilainen käyttää kuin nokialainen mutta kaiken oppii. Itse olen tilannut soittoääniä jambalta ja toimii.- Mi_Kaheli
tilasin viimeviikolla cl75 telefoonin, myöskin ennen oon omistanu vain nokialaasia.
nyt olis puhelin postissa ja huomenna haen sen.
kertokaas pari mua askarruttavaa asiaa tuosta puhelimesta, kun siemensin sivulla lukee, että Soittoäänet melodiset soittoäänet (40 kanavaa), mutta esim. buumista löytyy aitoja soittareita tukevista puhelimista myös cl75 tarkoittaako tuo 40 kanavaa aitoja soittareita?
ja sitten toinen juttu, edelleen siemensin sivulla lukee näin:
Erikoisominaisuudet:
Bluetooth ei
Dataominaisuudet:
Tiedonsiirto PC:n kanssa kyllä, liitännät: USB, IrDA, Bluetooth
eli kysymys kuuluu, että onko bluetooth vai ei? - örkki
Mi_Kaheli kirjoitti:
tilasin viimeviikolla cl75 telefoonin, myöskin ennen oon omistanu vain nokialaasia.
nyt olis puhelin postissa ja huomenna haen sen.
kertokaas pari mua askarruttavaa asiaa tuosta puhelimesta, kun siemensin sivulla lukee, että Soittoäänet melodiset soittoäänet (40 kanavaa), mutta esim. buumista löytyy aitoja soittareita tukevista puhelimista myös cl75 tarkoittaako tuo 40 kanavaa aitoja soittareita?
ja sitten toinen juttu, edelleen siemensin sivulla lukee näin:
Erikoisominaisuudet:
Bluetooth ei
Dataominaisuudet:
Tiedonsiirto PC:n kanssa kyllä, liitännät: USB, IrDA, Bluetooth
eli kysymys kuuluu, että onko bluetooth vai ei?Ainakaan mulla ei tuo CL75 tajua Bluetoothista vittuakaan. >:)
Eikä IrDa toimi. - nipa27
örkki kirjoitti:
Ainakaan mulla ei tuo CL75 tajua Bluetoothista vittuakaan. >:)
Eikä IrDa toimi.No moikka taas kuulumisia tosta puhelimesta, minulla se on toiminut kuin unelma, ainut ongelma on ollut tuo puhelimen äänettömälle saaminen.
Nyt olen oppinut senkin, yksinkertaisesti ihana vehje ainakin minä tulen sen kanssa toimeen mainiosti =) - Siemens CL75 omistaja.
nipa27 kirjoitti:
No moikka taas kuulumisia tosta puhelimesta, minulla se on toiminut kuin unelma, ainut ongelma on ollut tuo puhelimen äänettömälle saaminen.
Nyt olen oppinut senkin, yksinkertaisesti ihana vehje ainakin minä tulen sen kanssa toimeen mainiosti =)Miten tämän toisen näytön saa päälle? Kun pikkunäyttö ei tule mitenkään päälle. :// Pelkkää mustaa. (ja sinistä kun valo tulee päälle) Toimiiko muilla se pikkunäyttö? Sain omani tänään. :)
- ihana-
Siemens CL75 omistaja. kirjoitti:
Miten tämän toisen näytön saa päälle? Kun pikkunäyttö ei tule mitenkään päälle. :// Pelkkää mustaa. (ja sinistä kun valo tulee päälle) Toimiiko muilla se pikkunäyttö? Sain omani tänään. :)
puhelin kaupan hyllyllä kävin kattomassa ainakin sata kertaa ja nyt kun se on mulla vuoden ollu niin vähänkö on kyllästyny. ei se ees oo mikkän hieno enää. kamera on ihan huono laatunen (ollu alusta asti), äänitys meni heti rikki ja näyttö halkes itestään. niin ja myös irda meni paskaks. että hankkikaa vaan siemnsejä. on kyllä erittäin laadukkaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818