Moipsis! Mikä s- tai h- kirajimella alkava nimi sopisis Salme Ellenin, Valma Emmiinan ja Vilho Eelielin veljelle?
Olemme ajatelleet kaksoisnimeä Samu-Eemil,
toinen nimi olisi Esaias. Yksi muu vaihtoehto on Sampo, tai miehen ehdotus Henry.
Henry Eelis/ Esaias?
Ehdota lisää, miksei se voisi alkaa muullakin kuin hoolla tai ässällä, kunhan sopii sisarusparveen. Tiukka ei v-kirjaimella alkaville ;)
Salmen, Valman ja Vilhon veli
14
937
Vastaukset
- tuota
tuo samu-eemil kuulostaa vähän eriävältä kuin muu sisarusparvi. samuel tai samuli olisi sopivampi (siis kuitten nimiin). vaikka toiseksi nimeksi eemil.
- karpinen
Tuure-Eemeli olisi tosi hyvä!
- tarja2
tuo Samu on liian erilainen,Sampo Eemil olis kiva....
- Täti
Sulo Eevert
Sampo Eelis
Silvo Eemil
Sauli Eevert
Toivo Elias
Hu(u)go/Huuko Eerik
Helge Esaias - justiina
niin Sulo Eemil? mitä pidät?
sitten voisi olla vain Samu Eemil? Samu Esaias?
Mutta toi Sulo Eemil oli kaikista ensimmäisenä mielessä, johtuneeko siitä että se on meidän jos joskus tulee poika ni ekanimivaihtoehto, ja toinen on vilho...
Teillä on oikein kauniit nimet lapsilla! Mun lemppareita melkein kaikki, (lukuunottamatta Salmea, ja hieman vierastan tuota Eeliel nimeä, mutta Salme ja Eelielkin ovat hyviä nimivalintoja, ei vain just muhun iske), heh taas meni vähän ohi tästä kysymyksestä... - ......
Pauli
Aslak
Kalle
Klaus
Rauli
Sauli
Sulho
Silvo
Touko
Teijo
Tuomo
Miten olisi teidän miettimistä nimistä Eelis etunimeksi? - Nimetön
Heikki Elias
Samu-Heikki
Sampo Henrik? - ESAIAS
siinä se.
- ekaks
tuli mieleen Ville. Se vaan sointuis noihin nimiin niin hyvin. Ville Eemeli. Taikka sit Valtteri. Valtteri Esaias.
Salme, Valma, Vilho ja Valtteri. Juup. - Liisa-Maria
Sauli, Elmo tai Elmeri? Miksi muuten ette halua enää v-alkukirjaista?
- miisu
Samu-Eemil Esaias(ihana nimi)
Henry Eelis/Esaias(molemmat nimet kivoja)
Muutamia muita ehdotuksia nimeksi:
Sasu Eelis/Esaias
Sauli Eelis/Esaias
Severi Eelis/Esaias
Sampo Eelis/Esaias
Simo Eelis/Esaias
Heikki Eelis/Esaias
Hannu Eelis/Esaias
Hannes Esaias/Eelis
Hugo Esaias/Eelis - poiu
=)´)
- poiu
tääkin olis hyvä=)
- neidonhiuspuu
Salme, Valma, Vilho ja...
Sampsa
Severi
Selim
Sisu
Sulo
Hannes
Hemmo
Hermanni
Huugo
Omatkin ehdotuksenne ovat kivoja, varsinkin Samu-Eemil :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232