mikä

eron on

Aromahieronnalla ja aromaterapialla.
Onko tietoa, kun tälläisia ilmoituksia näkee ja
ei tiedä oikein mitä ne tarkoittaa.

6

2618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taina

Aromahieronta tarkoittaa yleensä hierontaa, jossa käytetään tuoksuvia öljyjä ja aromaterapiaa tekee vain koulutettu aromaterapeutti, joka myöskin on hierontaa,mutta pelkästään aidoilla eteerisillä öljyillä.Ei siis synteettisiä öljyjä käytössä lainkaan

• minä

hierotaanko aromaterapiassa koko kroppa päästä varpaisiin? millainen vaatetus hierottavalla on?

• keho
        minä kirjoitti:

hierotaanko aromaterapiassa koko kroppa päästä varpaisiin? millainen vaatetus hierottavalla on?

Pyyhkeiden tai peiton alla, vain pikkuhousut.
        Minulla on hierottu ensin jalat, sitten selkä, kädet, kasvot , pää vatsanalue ja jalkapohjat.
        Hieroja peittää koko ajan pyyhkeellä ne kohdat jotka on hierottu, ettei tunne itseään mitenkään alastomaksi. On tosi hyvää tekevä hieronta.Suosittelen

• kivakokemus
        keho kirjoitti:

Pyyhkeiden tai peiton alla, vain pikkuhousut.
        Minulla on hierottu ensin jalat, sitten selkä, kädet, kasvot , pää vatsanalue ja jalkapohjat.
        Hieroja peittää koko ajan pyyhkeellä ne kohdat jotka on hierottu, ettei tunne itseään mitenkään alastomaksi. On tosi hyvää tekevä hieronta.Suosittelen

ihana kokemus , mut minun kohdalla hoitaja pyysi kaiken pois jos olisi mahdollista , no mikäs siinä . perusteluna oli että pystyy pidemmin liikkein hieromaan jaloista pakaroiden ylitse selänpuolelle . onko muilla vastaavia kokemuksia , samoin kuuluisiko oikeasti rinnat käsitellä aromassa . ?

• kaikkea
        kivakokemus kirjoitti:

ihana kokemus , mut minun kohdalla hoitaja pyysi kaiken pois jos olisi mahdollista , no mikäs siinä . perusteluna oli että pystyy pidemmin liikkein hieromaan jaloista pakaroiden ylitse selänpuolelle . onko muilla vastaavia kokemuksia , samoin kuuluisiko oikeasti rinnat käsitellä aromassa . ?

Itse teen näitä hierontoja, en kyllä pyydä asiakasta riisumaan pikkuhousujaan, pakaroiden yläosan kyllä saa hierottua vaikka onkin housut jalassa, ja onhan se asiakkaalle mukavampi.Rintoja en hiero vaan yksi liike vatsanpuolelta, menee rintojen välistä olkapäihin. Että näin meillä.

• myös

Myöskin koulutettu luontaishoitaja antaa aromaterapiaa. Luontaishoitajan koulutus kestää 1.5-2 vuotta ja sisältää yli sata ohjattua harjoitus hoitoa. Olen saanut useita kertoja aromaterapiaa luontaishoitajalta ja oli ihanaa mutta myöskin hyvin syvästi psyykkeeseen ja somattiseen oireiluun positiiviseti vaikuttavaa.
        Oikea terapeutti ei koskaan koske asikkaan intiimialuelle joihin myös rinnat kuluvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe