Aromahieronnalla ja aromaterapialla.
Onko tietoa, kun tälläisia ilmoituksia näkee ja
ei tiedä oikein mitä ne tarkoittaa.
mikä
6
2687
Vastaukset
- taina
Aromahieronta tarkoittaa yleensä hierontaa, jossa käytetään tuoksuvia öljyjä ja aromaterapiaa tekee vain koulutettu aromaterapeutti, joka myöskin on hierontaa,mutta pelkästään aidoilla eteerisillä öljyillä.Ei siis synteettisiä öljyjä käytössä lainkaan
- minä
hierotaanko aromaterapiassa koko kroppa päästä varpaisiin? millainen vaatetus hierottavalla on?
- keho
minä kirjoitti:
hierotaanko aromaterapiassa koko kroppa päästä varpaisiin? millainen vaatetus hierottavalla on?
Pyyhkeiden tai peiton alla, vain pikkuhousut.
Minulla on hierottu ensin jalat, sitten selkä, kädet, kasvot , pää vatsanalue ja jalkapohjat.
Hieroja peittää koko ajan pyyhkeellä ne kohdat jotka on hierottu, ettei tunne itseään mitenkään alastomaksi. On tosi hyvää tekevä hieronta.Suosittelen - kivakokemus
keho kirjoitti:
Pyyhkeiden tai peiton alla, vain pikkuhousut.
Minulla on hierottu ensin jalat, sitten selkä, kädet, kasvot , pää vatsanalue ja jalkapohjat.
Hieroja peittää koko ajan pyyhkeellä ne kohdat jotka on hierottu, ettei tunne itseään mitenkään alastomaksi. On tosi hyvää tekevä hieronta.Suosittelenihana kokemus , mut minun kohdalla hoitaja pyysi kaiken pois jos olisi mahdollista , no mikäs siinä . perusteluna oli että pystyy pidemmin liikkein hieromaan jaloista pakaroiden ylitse selänpuolelle . onko muilla vastaavia kokemuksia , samoin kuuluisiko oikeasti rinnat käsitellä aromassa . ?
- kaikkea
kivakokemus kirjoitti:
ihana kokemus , mut minun kohdalla hoitaja pyysi kaiken pois jos olisi mahdollista , no mikäs siinä . perusteluna oli että pystyy pidemmin liikkein hieromaan jaloista pakaroiden ylitse selänpuolelle . onko muilla vastaavia kokemuksia , samoin kuuluisiko oikeasti rinnat käsitellä aromassa . ?
Itse teen näitä hierontoja, en kyllä pyydä asiakasta riisumaan pikkuhousujaan, pakaroiden yläosan kyllä saa hierottua vaikka onkin housut jalassa, ja onhan se asiakkaalle mukavampi.Rintoja en hiero vaan yksi liike vatsanpuolelta, menee rintojen välistä olkapäihin. Että näin meillä.
- myös
Myöskin koulutettu luontaishoitaja antaa aromaterapiaa. Luontaishoitajan koulutus kestää 1.5-2 vuotta ja sisältää yli sata ohjattua harjoitus hoitoa. Olen saanut useita kertoja aromaterapiaa luontaishoitajalta ja oli ihanaa mutta myöskin hyvin syvästi psyykkeeseen ja somattiseen oireiluun positiiviseti vaikuttavaa.
Oikea terapeutti ei koskaan koske asikkaan intiimialuelle joihin myös rinnat kuluvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3207443Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r695255Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1014544Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli174352Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1214159Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s513900Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1543790Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan743687Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293586SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha843422