Ei muuta, kuin että salainen ihastukseni halasi minua tänään ystävänpäivänä. Sillä hetkellä olin ihan "normaali" mutta näin jälkeen päin se tuntui todella mukavalta :)
Ihastus halasi
7
1376
Vastaukset
- tarkota
valitettavasti. kyllä munkin ihastus halasi mua ystävän päivänä viimevuonna. no... se muuten vaan halas, ei sillä ollu tunteita mua kohtaan. oo sit varovainen kauniiden pissiksien kans äläkä anna niiden leikkiä sun tunteillas. sais pissikset hävittää koko maapallolta :D no... ei nyt sentään.
- Eräs poeka vain...
Et tainnut lukea viestiäni kovinkaan tarkasti. Siinähän lukee "SALAINEN ihastukseni" eli tämä ei tiedä asiasta mitään.
- minääähh
Kouluissahan on ne halipäivät kun kerätään nimiä halaamalla siihen sydämmen...Eli ei tarkota mitään..sori
- hahahaahahah
vitun rillipää ei se susta tykkää, halas säälistä! hahaha? no vituttaako? helvetin kynis runkkari et tuu ikinä saamaan pillua!
- Eräs poeka vain...
hahahaahahah kirjoitti:
vitun rillipää ei se susta tykkää, halas säälistä! hahaha? no vituttaako? helvetin kynis runkkari et tuu ikinä saamaan pillua!
Väitinkö minä että sen pitäisi tarkoittaa jotain? En ole väittänyt, tuo halaaminen vain tuntui kivalta ja halusin sen teille kertoa.
Mutta eipä se tunnu teitä kiinnostavan, idiootit... - Eräs tyttö..;)
Eräs poeka vain... kirjoitti:
Väitinkö minä että sen pitäisi tarkoittaa jotain? En ole väittänyt, tuo halaaminen vain tuntui kivalta ja halusin sen teille kertoa.
Mutta eipä se tunnu teitä kiinnostavan, idiootit......sain halattua mun ihastustani.
- girlieeh
Mul kävi ihan samoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904