kertokaa? esim. Vero Modan, Seppälän, Lindexin tuntipalkat? Entäs ilta- ja viikonloppulisät?
vaatemyyjän tuntipalkka?
11
11076
Vastaukset
- sivuilla
tutkimassa palkkataulukkoa, sieltä selviää myös lisät,ym. asiat.
- Kramatorix
Pamin sivuilta tosiaan selviää.. Katson "Kaupan alan palkat" tms.
Ilman kokemusta pk-seudulla 8,64 €/h peruspalkka. Arkisin klo 18.00 jälkeen noin 12,7 €/h. Lauantaisin klo 13.00 jälkeen noin 14 €/h. Sunnuntaisin (kesä/joulu) tupla.
Vuosikorotukset nousee 3., 5. ja 8. vuoden jälkeen. Korotukset ovat aika pieniä, luokkaa 0,2-0,6 €/h.
Kaupallisella koulutuksella voi saada parempaa palkkaa.
Näiden kaikkien päälle tulee mahdolliset lisät, kielilisät, pesulisä, kannusteet, bonukset, palkinnot ym.- Jenni
kiitti tiedosta! Haen tänne Vantaalle vaatekauppaan, ei ole kaupallista koulutusta ja kokemusta kaupanalalta 2kk.. kun mulle sanottiin yhdessä henkilöstövuokrausyrityksessä että jos ei ole min. 1v kokemusta niin palkka on tes:in mukaan jotain 7,3e.. Onko mahdollista että noin vähän? Mut meen sit huomenna sinne haastatteluun niin kysyn sit sieltä paljon niillä se tuntipalkka on..
- tietoa
Jenni kirjoitti:
kiitti tiedosta! Haen tänne Vantaalle vaatekauppaan, ei ole kaupallista koulutusta ja kokemusta kaupanalalta 2kk.. kun mulle sanottiin yhdessä henkilöstövuokrausyrityksessä että jos ei ole min. 1v kokemusta niin palkka on tes:in mukaan jotain 7,3e.. Onko mahdollista että noin vähän? Mut meen sit huomenna sinne haastatteluun niin kysyn sit sieltä paljon niillä se tuntipalkka on..
Ilman kokemusta palkka tosiaan toi n. 7,3€/h
Jos on kokemusta enemmän kuin vuosi tai koulutus niin sitten palkka nousee 8,64 €/h.
- kaver
Nuo luvut tuossa yläpuolella tuntuvat ihan käsittämättömiltä. Itse saan 7,4 €/h. Iltalisä kuuden jälkeen on noin puolitoista euroa ja lauantaisin kolme-neljä euroa.
Iha käsittämättömiö tuollaiset yli 10 euron lukemat.- Kramatorix
Ootkohan sä jonkun muun kuin kaupallisen alan sopimukselle? Tai sitten harjoittelijan palkalla? Tai sitten jossain pienessä puljussa, jossa sulle maksetaan liian vähän palkkaa?
- elli
..et sitten varmaan ookkaan kaupan alalla töissä... olisko MARA??? kaupan alalla on opiskelijan hyvä tehdä töitä, sillä lisät iltaisin ja lauantaisin ovat tosiaan aika hyvät:)
- chi
jos haluaa vaatemyyjäksi niin täytyykö siihen kouluttautua? vai pääseekö vatemyyjäks ILMAN koulutusta? ja onks se palkka parhaimmillaan oikeesti yli 10€/h? oon nyt peruskoulun 9 luokalla, ja pitäis koht ruveta jo päättää että minne menee tän jälkee ja haluan just jonneki vaatekauppaa töihi. PLIIS joku ketä oikeesti tietää ni vastaa mun kysymyksii!
- Jenni436
kertokaa että mikä koulutus siihen!
- tissit ja perse
Ei vaadi mitään koulutusta.
- 29v
Siis oletteko te kaikki tällä palstalla jotain koululaisia/ teini-ikäisiä, vai mistä noita lukuja revitte?
Itselläni n. 6 vuotta kokemusta myyjän hommista kaupan alalla, perustuntipalkka 11 euron luokkaa, siihen päälle tulee lisät: Reilut 4 euroa iltaisin, n. 5,5 euroa viikonloppuisin ja tuplat sunnuntaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897