22cal pistoolia

jukka

Olis tarkoitus hankkia 22pistooli nyt kaivattais vinkkejä.Eli tarkoitus olis saada siihen vaimennin kiini mielellään kierteillä ja esim.punapiste tähtäin. Mitä pistoolia kannattais alkaa tarkastelee ja hyvästä maksan sen mitä pitää. Kiitos

19

2999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi soveltua

      Pistooliksi voisi Ruger MKII tai III olla varsin kelvollinen. Vankka ja kestävä. Vaimentimia on noihin monen sorttisia, ja tähtäinsysteemeitäkin valmiiksi mietittyinä useita. Asemyyjäsi (kauppias) kertoo kyllä kysyessäsi myös hinnat. (eivät kylläkään katso hyvällä pellejä)

      • jukka

        Kiitoksia.Rugeria olen harkinnut ja ampunut ja hyvältä tuntui 10"piipulla mut vaimenin käytöön hankala joten tutkitaan lyhyemmällä piipulla olevaa mallia


      • P22
        jukka kirjoitti:

        Kiitoksia.Rugeria olen harkinnut ja ampunut ja hyvältä tuntui 10"piipulla mut vaimenin käytöön hankala joten tutkitaan lyhyemmällä piipulla olevaa mallia

        Itselläni ko. ase laserilla, sekä vaimentimella varustettuna. Ei voi muuta sanoa kuin että toimiva peli!


      • bhp
        P22 kirjoitti:

        Itselläni ko. ase laserilla, sekä vaimentimella varustettuna. Ei voi muuta sanoa kuin että toimiva peli!

        Walther p22 on amerikan nuorisolle kynäpenaalipistooliksi suunniteltu ase. Asessa on kevytmetallinen luisti joka metalli johteita vasten hangatessa väljistyy ja rupeaa louskumaan. Aseessa on myös kohtuuttoman pieni kahva, ja sillä voi ampua kunnolla vain todella pieni kätiset. Aseessa ei todellakaan ole muuta hyvää kun taktinen ulkonäkö (ja paljonpa se .22 plinkkerissä painaa. esim. Rugeria, Margolinia, Berettaa, IJ-35 jne. kannattaa ehdottomasti ennemiin katella. Näillä aseilla on jo kohtuu pitkä historia ne on hyviä pelejä.


      • jukka
        bhp kirjoitti:

        Walther p22 on amerikan nuorisolle kynäpenaalipistooliksi suunniteltu ase. Asessa on kevytmetallinen luisti joka metalli johteita vasten hangatessa väljistyy ja rupeaa louskumaan. Aseessa on myös kohtuuttoman pieni kahva, ja sillä voi ampua kunnolla vain todella pieni kätiset. Aseessa ei todellakaan ole muuta hyvää kun taktinen ulkonäkö (ja paljonpa se .22 plinkkerissä painaa. esim. Rugeria, Margolinia, Berettaa, IJ-35 jne. kannattaa ehdottomasti ennemiin katella. Näillä aseilla on jo kohtuu pitkä historia ne on hyviä pelejä.

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.


      • ampujakin
        jukka kirjoitti:

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.

        browning buckmarkia. halvempi kuin ruger, helpompi purkaa ja kasata putsaamiseen.

        omakohtainen huomio: kantsii välttää nikkelöityä, ellei haittaa, että sulkuosista nikkelöinnit lähtevät kiitämään alle 5000 laukauksella.


      • jukka
        ampujakin kirjoitti:

        browning buckmarkia. halvempi kuin ruger, helpompi purkaa ja kasata putsaamiseen.

        omakohtainen huomio: kantsii välttää nikkelöityä, ellei haittaa, että sulkuosista nikkelöinnit lähtevät kiitämään alle 5000 laukauksella.

        Browning buckmark ei mulle sano juuri mitään kun tiedän miltä näyttää. Lukenut olen ristiriitaisia kokemuksia hyviä ja huonoja no hinta olis aika ok ota nyt sit selvää..


      • Tätä
        jukka kirjoitti:

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.

        Kimber 1911 Target .22 lyhyesti kuvattuna hieno, yksinkertainen ja toimiva.
        http://www.gunblast.com/Paco_Kimber-1911A22.htm


      • hakusessa
        Tätä kirjoitti:

        Kimber 1911 Target .22 lyhyesti kuvattuna hieno, yksinkertainen ja toimiva.
        http://www.gunblast.com/Paco_Kimber-1911A22.htm

        Suomen maassa ei taida olla tusina tuote ei haittaa en sitä ole hakemassakaan. Pitää vaimentaa ja saada tähtäin kohdilleen pistettä tarkoitan...


      • ainakin
        hakusessa kirjoitti:

        Suomen maassa ei taida olla tusina tuote ei haittaa en sitä ole hakemassakaan. Pitää vaimentaa ja saada tähtäin kohdilleen pistettä tarkoitan...

        Terä-asekeskuksen kautta


      • juuso
        ainakin kirjoitti:

        Terä-asekeskuksen kautta

        ja tiedät aseen ylähinnan. Sitten liikkeisä tingit 10-20% pois. katso, älä koske, TERÄaseKeskus


      • muualta....
        juuso kirjoitti:

        ja tiedät aseen ylähinnan. Sitten liikkeisä tingit 10-20% pois. katso, älä koske, TERÄaseKeskus

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....


      • muualta Suomessa
        muualta.... kirjoitti:

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....

        Saksasta tai Sveitsistä tilaamalla. Kimberiä ei löydy edes Ruottista tai Norjasta. Tiedustelin suoraan Kimberiltä jenkeistä, että kuka niitä myy Euroopassa.


      • Kimber 4 Sale
        muualta.... kirjoitti:

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....

        Myydään hyväkuntoinen Kimber 1911 Target .22 pistooli. Musta runko. säädettävät tähtäimet. Mukana 1 lipas, liipasinlukko ja kova kantolaukku. Erittäin tarkkakäyntinen yksilö. Huom. Ostolupa oltava kunnossa. Kaupat tehdään poliisiaseman tiloissa
        Mukaan n. 700 luotia.

        Hinta 850,00 euroa


    • panostaja

      Onko poliisasema joku kauppahuone vai onko aseesi poliisin hallussa???

    • Kimber 4 Sale

      Se saa toimia kauppahuoneena, niin vältetään selittelyt miksi ei ole ostolupaa mukana tms

    • järkikäteen

      Oikein poliisipäällikön huoneenko meinaat ottaa kauppapaikakasi, oletkohan vähän vainoharhainen????

    • eiääliö

      Ootteko vähän tyhmiä vai yksinkertaisia?

      Keskustelu on vuodelta 2006 ja nyt joku älypää on tarjoamassa asettaan. Lisäksi poliisiasemalle ei voi viedä asetta esiteltäväsi ostajakanditaatille. Poliisi ei katso hyvällä, jos ilmestyy asemalla ilmoittamatta aseen kanssa ja alkaa esitellä sitä ostajalle.

      Jonkilainen älykkyystesti pitäisi järjestää aseluvan saajille.

    • K4S

      Ei vaan kyllästynyt selittäjiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe