22cal pistoolia

jukka

Olis tarkoitus hankkia 22pistooli nyt kaivattais vinkkejä.Eli tarkoitus olis saada siihen vaimennin kiini mielellään kierteillä ja esim.punapiste tähtäin. Mitä pistoolia kannattais alkaa tarkastelee ja hyvästä maksan sen mitä pitää. Kiitos

19

3093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisi soveltua

      Pistooliksi voisi Ruger MKII tai III olla varsin kelvollinen. Vankka ja kestävä. Vaimentimia on noihin monen sorttisia, ja tähtäinsysteemeitäkin valmiiksi mietittyinä useita. Asemyyjäsi (kauppias) kertoo kyllä kysyessäsi myös hinnat. (eivät kylläkään katso hyvällä pellejä)

      • jukka

        Kiitoksia.Rugeria olen harkinnut ja ampunut ja hyvältä tuntui 10"piipulla mut vaimenin käytöön hankala joten tutkitaan lyhyemmällä piipulla olevaa mallia


      • P22
        jukka kirjoitti:

        Kiitoksia.Rugeria olen harkinnut ja ampunut ja hyvältä tuntui 10"piipulla mut vaimenin käytöön hankala joten tutkitaan lyhyemmällä piipulla olevaa mallia

        Itselläni ko. ase laserilla, sekä vaimentimella varustettuna. Ei voi muuta sanoa kuin että toimiva peli!


      • bhp
        P22 kirjoitti:

        Itselläni ko. ase laserilla, sekä vaimentimella varustettuna. Ei voi muuta sanoa kuin että toimiva peli!

        Walther p22 on amerikan nuorisolle kynäpenaalipistooliksi suunniteltu ase. Asessa on kevytmetallinen luisti joka metalli johteita vasten hangatessa väljistyy ja rupeaa louskumaan. Aseessa on myös kohtuuttoman pieni kahva, ja sillä voi ampua kunnolla vain todella pieni kätiset. Aseessa ei todellakaan ole muuta hyvää kun taktinen ulkonäkö (ja paljonpa se .22 plinkkerissä painaa. esim. Rugeria, Margolinia, Berettaa, IJ-35 jne. kannattaa ehdottomasti ennemiin katella. Näillä aseilla on jo kohtuu pitkä historia ne on hyviä pelejä.


      • jukka
        bhp kirjoitti:

        Walther p22 on amerikan nuorisolle kynäpenaalipistooliksi suunniteltu ase. Asessa on kevytmetallinen luisti joka metalli johteita vasten hangatessa väljistyy ja rupeaa louskumaan. Aseessa on myös kohtuuttoman pieni kahva, ja sillä voi ampua kunnolla vain todella pieni kätiset. Aseessa ei todellakaan ole muuta hyvää kun taktinen ulkonäkö (ja paljonpa se .22 plinkkerissä painaa. esim. Rugeria, Margolinia, Berettaa, IJ-35 jne. kannattaa ehdottomasti ennemiin katella. Näillä aseilla on jo kohtuu pitkä historia ne on hyviä pelejä.

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.


      • ampujakin
        jukka kirjoitti:

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.

        browning buckmarkia. halvempi kuin ruger, helpompi purkaa ja kasata putsaamiseen.

        omakohtainen huomio: kantsii välttää nikkelöityä, ellei haittaa, että sulkuosista nikkelöinnit lähtevät kiitämään alle 5000 laukauksella.


      • jukka
        ampujakin kirjoitti:

        browning buckmarkia. halvempi kuin ruger, helpompi purkaa ja kasata putsaamiseen.

        omakohtainen huomio: kantsii välttää nikkelöityä, ellei haittaa, että sulkuosista nikkelöinnit lähtevät kiitämään alle 5000 laukauksella.

        Browning buckmark ei mulle sano juuri mitään kun tiedän miltä näyttää. Lukenut olen ristiriitaisia kokemuksia hyviä ja huonoja no hinta olis aika ok ota nyt sit selvää..


      • Tätä
        jukka kirjoitti:

        Alkaa vaaka kallistua rugerin puolelle omista ja muiden kokemuksista. Itse tykkään aseista ilman turhia kikkailuja yksinkertaisuus on kaunista ja usein toimivaa.

        Kimber 1911 Target .22 lyhyesti kuvattuna hieno, yksinkertainen ja toimiva.
        http://www.gunblast.com/Paco_Kimber-1911A22.htm


      • hakusessa
        Tätä kirjoitti:

        Kimber 1911 Target .22 lyhyesti kuvattuna hieno, yksinkertainen ja toimiva.
        http://www.gunblast.com/Paco_Kimber-1911A22.htm

        Suomen maassa ei taida olla tusina tuote ei haittaa en sitä ole hakemassakaan. Pitää vaimentaa ja saada tähtäin kohdilleen pistettä tarkoitan...


      • ainakin
        hakusessa kirjoitti:

        Suomen maassa ei taida olla tusina tuote ei haittaa en sitä ole hakemassakaan. Pitää vaimentaa ja saada tähtäin kohdilleen pistettä tarkoitan...

        Terä-asekeskuksen kautta


      • juuso
        ainakin kirjoitti:

        Terä-asekeskuksen kautta

        ja tiedät aseen ylähinnan. Sitten liikkeisä tingit 10-20% pois. katso, älä koske, TERÄaseKeskus


      • muualta....
        juuso kirjoitti:

        ja tiedät aseen ylähinnan. Sitten liikkeisä tingit 10-20% pois. katso, älä koske, TERÄaseKeskus

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....


      • muualta Suomessa
        muualta.... kirjoitti:

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....

        Saksasta tai Sveitsistä tilaamalla. Kimberiä ei löydy edes Ruottista tai Norjasta. Tiedustelin suoraan Kimberiltä jenkeistä, että kuka niitä myy Euroopassa.


      • Kimber 4 Sale
        muualta.... kirjoitti:

        Kimber 22lr. myykö kukaan muu kuin Teräasekeskus?
        Kokemuksia....

        Myydään hyväkuntoinen Kimber 1911 Target .22 pistooli. Musta runko. säädettävät tähtäimet. Mukana 1 lipas, liipasinlukko ja kova kantolaukku. Erittäin tarkkakäyntinen yksilö. Huom. Ostolupa oltava kunnossa. Kaupat tehdään poliisiaseman tiloissa
        Mukaan n. 700 luotia.

        Hinta 850,00 euroa


    • panostaja

      Onko poliisasema joku kauppahuone vai onko aseesi poliisin hallussa???

    • Kimber 4 Sale

      Se saa toimia kauppahuoneena, niin vältetään selittelyt miksi ei ole ostolupaa mukana tms

    • järkikäteen

      Oikein poliisipäällikön huoneenko meinaat ottaa kauppapaikakasi, oletkohan vähän vainoharhainen????

    • eiääliö

      Ootteko vähän tyhmiä vai yksinkertaisia?

      Keskustelu on vuodelta 2006 ja nyt joku älypää on tarjoamassa asettaan. Lisäksi poliisiasemalle ei voi viedä asetta esiteltäväsi ostajakanditaatille. Poliisi ei katso hyvällä, jos ilmestyy asemalla ilmoittamatta aseen kanssa ja alkaa esitellä sitä ostajalle.

      Jonkilainen älykkyystesti pitäisi järjestää aseluvan saajille.

    • K4S

      Ei vaan kyllästynyt selittäjiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe