KEEWAY

tietoa haluava

Onko Keeway skootterit rekisteröity 2:lle??
Katsoin kotisivuja www.keewaymotor.fi mutta en huomannut.Oli muuten hyvät sivut.
KERTOKAA MINULLE

14

9979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertti

Tottakai saa kaikki skootteri mallit on rekisteröity 2.lle

• vaari

Kuulin huhun että keewayn osien maahantuonti loppuu...... mutta onneksi moottorin osat löytyy moposportilta pahemmassa tapauksessa.

ei ollut pitkät siivet keewaylla.

• pasi

Olet pahasti hakoteillä. Keewayn osien maahantuonnista vastaa nyt Keewayn maahantuoja, eli Keeway Motor Finland Oy (www.keewaymotor.fi). Tähän asti varaosia tuonut SpeedShop Oy on lopettanut Keeway-osien tuonnin.

• ex-keeway
        pasi kirjoitti:

Olet pahasti hakoteillä. Keewayn osien maahantuonnista vastaa nyt Keewayn maahantuoja, eli Keeway Motor Finland Oy (www.keewaymotor.fi). Tähän asti varaosia tuonut SpeedShop Oy on lopettanut Keeway-osien tuonnin.

no jos noin varma asiasta olet niin tilaahan osia molemmista paikoista ja kerro sitten toimitus ajat meille muillekkin.

itelläni oli keeway focus mutta vaihdoin cpi:hin koska osia ei oikeen saanut keewayhin hyvin, tuolta ex-maahantuojalta sain osat mitä oli varastossa jäljellä.

Mutta samaa en voi sanoa nykyisestä tuojasta keeway motorista,tuntui puhelimessa epäpätevältä polkupyörä korjaajalta.

mutta mielipiteitähän on monia, jos joku tyytyy lupailuihin ja selityksiin niin hyvä niin. mutta tietääkseni lupailuilla mopo ei vaan kulje.

ex-keewayisti

• matrix
        ex-keeway kirjoitti:

no jos noin varma asiasta olet niin tilaahan osia molemmista paikoista ja kerro sitten toimitus ajat meille muillekkin.

itelläni oli keeway focus mutta vaihdoin cpi:hin koska osia ei oikeen saanut keewayhin hyvin, tuolta ex-maahantuojalta sain osat mitä oli varastossa jäljellä.

Mutta samaa en voi sanoa nykyisestä tuojasta keeway motorista,tuntui puhelimessa epäpätevältä polkupyörä korjaajalta.

mutta mielipiteitähän on monia, jos joku tyytyy lupailuihin ja selityksiin niin hyvä niin. mutta tietääkseni lupailuilla mopo ei vaan kulje.

ex-keewayisti

Korjasin kaatuneen keeway matrixini muutama viikko sitten. Osat tilattiin keeway motorista. Toimitusaika oli 2 päivää, että ihan hyvin tuntuu homma kavereilla pelaavan.

Mopo on taas ehjä ja kunnossa, nyt odotetaan vaan lämpimempiä ajokelejä :)

• nykyinen keewaysti
        ex-keeway kirjoitti:

ex-keewayisti

Keeway Motor on erittäin hyvin hoitanut varaosia ja hoitta asiat 100 kertaa paremmin kuin edellinen.
        Heillä on myös tekninen tuki johon vastaa 20 vuotta moottoripyöriä , mopoja korjannut ja huoltanut henkilö.
        Eli se siitä sitten

• aasi
        nykyinen keewaysti kirjoitti:

Keeway Motor on erittäin hyvin hoitanut varaosia ja hoitta asiat 100 kertaa paremmin kuin edellinen.
        Heillä on myös tekninen tuki johon vastaa 20 vuotta moottoripyöriä , mopoja korjannut ja huoltanut henkilö.
        Eli se siitä sitten

Keeway hoitanut jo kauan osia ja hyvin...
        toi oli hyvä vitsi pitkään aikaan, ja mitä sitten jos on joku korjannut melkein hyvin moottoripyöriä monet vuodet.

Jos yhtä-äkkiää tuodaan umpi kiinalainen Keeway nokan eteen niin mitä se kokemus siihen auttaa muuta kuin sen että tietää että laite toimii bensalla ja jossakin on sulake mutta ei tiedä että missä.

Kehutaan vasta sitten Keeway Motoria jos ovat vielä viiden vuoden jälkeen hengissä ja osaavia ihmisiä.

Tai nythän huomasin homman jujun, nehän taitaa ollakkin itse kyseisen firman miehiä joiden pitää täällä kehua itseään hyviksi jottei maine menisi.

voi voi paljon on vielä oppimista, mutta toivottavasti pärjäävät alalla.

• Focus
        aasi kirjoitti:

Keeway hoitanut jo kauan osia ja hyvin...
        toi oli hyvä vitsi pitkään aikaan, ja mitä sitten jos on joku korjannut melkein hyvin moottoripyöriä monet vuodet.

Jos yhtä-äkkiää tuodaan umpi kiinalainen Keeway nokan eteen niin mitä se kokemus siihen auttaa muuta kuin sen että tietää että laite toimii bensalla ja jossakin on sulake mutta ei tiedä että missä.

Kehutaan vasta sitten Keeway Motoria jos ovat vielä viiden vuoden jälkeen hengissä ja osaavia ihmisiä.

Tai nythän huomasin homman jujun, nehän taitaa ollakkin itse kyseisen firman miehiä joiden pitää täällä kehua itseään hyviksi jottei maine menisi.

voi voi paljon on vielä oppimista, mutta toivottavasti pärjäävät alalla.

olet todella aasi jos et osaa lukea niin älä myöskään kirjoita.

• Kaikki taivaan alla
        matrix kirjoitti:

Korjasin kaatuneen keeway matrixini muutama viikko sitten. Osat tilattiin keeway motorista. Toimitusaika oli 2 päivää, että ihan hyvin tuntuu homma kavereilla pelaavan.

Mopo on taas ehjä ja kunnossa, nyt odotetaan vaan lämpimempiä ajokelejä :)

Onko jollain tietoa kyseisestä kevarista? Eli saakos siihen sissibaaria ja mikä on huippunopeus?

• Damogran
        Kaikki taivaan alla kirjoitti:

Onko jollain tietoa kyseisestä kevarista? Eli saakos siihen sissibaaria ja mikä on huippunopeus?

Superlightin huiput on virittämättömänä siinä kahdeksankympin kieppeillä.

Itse ostin tuollaisen pojalle ja olen yrittänyt löytää viritysosia huonolla tuloksella tähän asti.
        Tehot on alle 8kw, kun kevarissa saisi olla sen 11.. ajattelin nostaa tehot lähemmäs tuota sallittua rajaa.

.--damo

• mag22
        Damogran kirjoitti:

Superlightin huiput on virittämättömänä siinä kahdeksankympin kieppeillä.

Itse ostin tuollaisen pojalle ja olen yrittänyt löytää viritysosia huonolla tuloksella tähän asti.
        Tehot on alle 8kw, kun kevarissa saisi olla sen 11.. ajattelin nostaa tehot lähemmäs tuota sallittua rajaa.

.--damo

Keeway superlight vilkut automaattisesti päällä 22 sekunttia onko
        mohollista lyhentää päällä olo aikaa, tai muuttaa systeemiä manuaaliksi? Onko jokin systeemi millä ne sammuu risteyksen jälkeen, eikä vilkuta seuraavaan risteykseen mentäessä muuten mukava peli alamäki vauhti 105km/h

• keewari
        mag22 kirjoitti:

Keeway superlight vilkut automaattisesti päällä 22 sekunttia onko
        mohollista lyhentää päällä olo aikaa, tai muuttaa systeemiä manuaaliksi? Onko jokin systeemi millä ne sammuu risteyksen jälkeen, eikä vilkuta seuraavaan risteykseen mentäessä muuten mukava peli alamäki vauhti 105km/h

Oletko onnistunut lyhentämään sitä vilkkujuttua. Mulle kertoi eräs kaveri että mahdollisesti pitäisi vaihtaa vilkkurele. en tiiä sitten. tehojakin sais olla enemmän... jää liikenteessä jalkoihin vaikka on kaasu pohjassa

• keeway89

ainakin focus ja matrix on rekisteröity kahdelle.... hurricanesta en ole aivan varma

• iso-mc

keeway focus on ainakin 2..ku mullakin on keeway focus ja se on 2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1165
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      880
    3. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      864
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      858
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      56
      583
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      33
      574
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      563
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      51
      511
    Aihe