maailma on iso

mamamar

No kyllä alkaa kyrsii nää teidän pikkusielujen jutut. et Gammelbacka ois jotenkin huononpi... kertokaa miten,minä itse asunut 11 eri maassa tunnen ihmisiä eri värisiä, eri ajatus mallisia MITEN sinä voisit kuvitella olevasi maailman kansalainen, eurooppalainen parempi kuin kukaan muuet minä SINÄKÖ olen se kun sanoo ,kuka on kuka, ja missä asuu. Meille on kaikille annetu aivot ,mut niiden käyttö SUOSEITTELEN SINUN LUKEVAN EINSTEININ ELÄMÄN KERRAN. ITSE OLEN SEN SISÄISTÄNYT JAH HÄNEN FILOFOSIANSA.

27

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghhhj

Somaliastako tulit?

• tuli

Miksi se muuten kamppulaa kehuis?

• grsrsg
        tuli kirjoitti:

Miksi se muuten kamppulaa kehuis?

9 maassa ehti käydä ennenkuin sai turvapaikan täältä.

• Mamamar

Vastaan nyt teille kaikille jotka ovat kirjoitelleet mun kirjoituksiin,. Ensin haluan kertoo teille kaikille , et ootte kaikki ihanan huumorin tajuisia. Te pennut jotka kirjoitatte myös ootte kivoja. mut ajattelu ei oo teiltäkään kiellettyä !!!
        Ugala Bugala oot tosi kiva, tiedän et ole ihan pentu kun ton tiedät, olen hänen kanssa tehnyt muusikon , musaa , silloin sata vuotta sitten, kiitos ajatuksistasi, toivottavasti kirjoittelet.
        En asu Gammelbackassakaan niinkuin en Somaliassakaan, mut, olen tyytyväinen jos ei G.backassa vieroksuta työtöntä , koska työttömyys ei tänä päivänä ole työntekijän syy , vaan nyt on työn antajan markkinat joille sopii työttömyys , palkat yms ehdot saada mahdollisimman alhaise3ksi, kyllä te tiedätte miten halutaan saada köyhät kyykkyyn.Ja postis ei ole jonoa kun veroilmoitusta ei tarvi enää jättää, jos et tiedä. MUT TOI ASIA KUN OON NIIN TYHMÄ EN YMMÄRRÄ MIKÄ HAISEE JA MISSÄ, OON LUKENU NÄITÄ JUTTUJA JA H AI S EE!!!
        JA MIKSI ????

• mamamar
        grsrsg kirjoitti:

9 maassa ehti käydä ennenkuin sai turvapaikan täältä.

Yrititpä vetää hjuumoria, ei kolahtanut. Miks pitää aina vetää negatiivistä. kERROPPA PARAS VITSIS MITÄ TIEDÄT !!??

• vaikka kuinka monta
        mamamar kirjoitti:

Yrititpä vetää hjuumoria, ei kolahtanut. Miks pitää aina vetää negatiivistä. kERROPPA PARAS VITSIS MITÄ TIEDÄT !!??

Älä viitsi, olet rasittava.

• ugla bygla

Sori Marmar, tämä on valitettavasti ahdasmielinen käpykylä jolla on suuret luulot itsestään, jostain syystä täällä sikiää ihmisiä jotka luulevat että aurinko paistaa heidän perseestään, vaikka eivät ole naapurin navettaa kauempana käyneet.

Ja eihän tänne nettiin tarvi kuin yksi torvi kirjoittamaan asiasta yhdeltä, ja toinen asiasta toiselta kantilta, niin voisi arvella että asia mistä (esim koiran kakka, kamppula) on tärkeä ja puhuttaa koko kaupunkia, mutta kas kummaa, kun duunissa käy niin eipä tule ikinä tämän sorttiset asiat puheeksi. Taitaa olla teinixit isin koneella, taikka uunin palkon pojjaat äidin helmoissa jotka eniten meteliä pitävät.

• Pepe

Sinne on kasattu kaikenmailman luuserit, työnvieroksunta imetään jo äidinmaidossa ja sama imu jatkuu isompana kaljakuppilassa. Työtöntä ei siellä katsota mitenkään kieroon, se on aivan normaalia samoin kuin se että lapset on kotona 40v asti kun niillä ressukoilla ei ole töitä niin ei voi mailmalle laittaa, asukoon meidän petteri vielä kotona, voi voi.

• kaupunkilainen

Jos nyt aletaan katteleen noita rikollisten ja alkoholistien paikkakuntakohtaisia lukemia niin kyl kamppula on ihan kirkkaasti kärjessä. Eihän nimittäin kamppulaa turhaan haukuttais jos ei siell olis jotain mätää. Ei savua ilman tulta. kamppulas asuu kaikki savolaiset jotka luulee muuttaneensa kaupunkiin mut sit ne menee haisemaan sinne kamppulaan.

• Sellaisen .

Lukeman saa.Laita linkki että muutkin näkevät.

• tarpeeksi
        Sellaisen . kirjoitti:

Lukeman saa.Laita linkki että muutkin näkevät.

linkkiä, kun menee veroilmoitusten jättöpäivänä Kamppulan postiin. Ei ole ruuhkia.

• siuluista

Että näinkö taas,että tämä henkilö voi olla niin yksinkertainen, että tällaisella aiheella aloittaa taas uuden keskustelun Gammelbacasta.
      Ei ole ihme, että Porvoolaiset ovat mitä ovet.
      Onhan Porvoossa muitakin paikkoja, Keskusta, Kevätkumpu, Gammelbackka, Eestinmäki, Tarkkinen, Huhtinen, Ilola, Uddas,Suomenkylä, Kerkkoo,Emäsalo, Pellinki,Veckjärvi,Tolkkinen,Kulloo, Anttila ym.ym.Joten aika pieniaivoista keskustelua.

• Olla.

Mitä se meille kuuluu,kuinka monessa maassa
        joku ihminen on käynyt.Aivan turha jatkaa moista
        keskustelua,kun tietää mihin lopputulos päätyy.

• puuttuu

sulta unohtu katajanmäki

• tosi kypsää

Mä oon itse asunu Hamarissa, keskustassa, Suomenkylässä, Lehtimäessä, Näsissä ja nyt Kamppulassa ja hassua kyllä Kamppula on ainakin mulle paras paikka tähän mennessä. Ei öisin ördääviä naapureita, ei sottaavia esiteinijengejä, ei joka asiasta nipottavia. Saa elää niin kuin elää, ihmiset on ystävällisiä ja suvaitsevaisia ja samalla rahalla sai reilusti enemmän neliöitä. Taloyhtiökin on hyvin hoidettu ja yhtiövastike alhainen. Mikäs täällä, kokeile itse jos et usko...

• jos ei kelpaa

Pohjanmaalta tullut nainen ei neuvo porvoolaisia miten tulee elää ja ketä saa arvostella. Piste.

• Varailija

Porvoo on yhtä perseestä kuin Kamppula. Korkeat asuntojen hinnat ja sitä myötä muka korkea elintaso johtuu vaan Helsingin läheisyydestä, mitään omia ansioita Porvoolla ei ole. Täällä myös ollaan pahempia juntteja kuin jossain Harjavallassa. Ikinä en ole näin surkeassa kuppakylässä asunut. Ei edes joenrannan terassit asiaa pelasta. NÄIVETY PORVOO NÄIVETY! Onneksi täältä pääsee reilun vuoden päästä kalppimaan.

• elintason

paras puoli on se, että saa tollaset pellet muuttamaan takaisin Harjavaltaan. Ilo muuttamisestasi on molemminpuolinen.

• Näsin lähiöhelvetissä asuva
        elintason kirjoitti:

paras puoli on se, että saa tollaset pellet muuttamaan takaisin Harjavaltaan. Ilo muuttamisestasi on molemminpuolinen.

Vöivöi loukkaantuiko pikku- korostan sanaa PIKKU wannabe porvari :D? Ja on se ihme kun tässä kaupungissa jotain Näsiä pidetään hyväosaisten paikkana. Huhhhuh yhtä kämänen paikka kuin joku Kontula ellei ankeempi. Kattokaa vaikka Westendistä mallia sille hienostoalueelle...

• helvetin väärässä
        Näsin lähiöhelvetissä asuva kirjoitti:

Vöivöi loukkaantuiko pikku- korostan sanaa PIKKU wannabe porvari :D? Ja on se ihme kun tässä kaupungissa jotain Näsiä pidetään hyväosaisten paikkana. Huhhhuh yhtä kämänen paikka kuin joku Kontula ellei ankeempi. Kattokaa vaikka Westendistä mallia sille hienostoalueelle...

Voit aivan vapaasti muuttaa Merstolaan tai Torttilaan tai Kalevanalueen kerrostaloihin, missä olosi muistuttaa elämää Kamppulassa. Mutta älä vertaa kaupunkeina Porvoota ja H-valtaa. Olen asunut valloissa 24 vuotta, tiedän kyllä. Porvoo on hieno kaupunki lukuunottamatta Gammelbackan lähiötä.

• reppumiehelle
        helvetin väärässä kirjoitti:

Voit aivan vapaasti muuttaa Merstolaan tai Torttilaan tai Kalevanalueen kerrostaloihin, missä olosi muistuttaa elämää Kamppulassa. Mutta älä vertaa kaupunkeina Porvoota ja H-valtaa. Olen asunut valloissa 24 vuotta, tiedän kyllä. Porvoo on hieno kaupunki lukuunottamatta Gammelbackan lähiötä.

Joku vitun komennusmies tulee tänne kertoilemaan millaisia porvoolaiset on. Kamppulassa haisee,ei koko Porvoossa.

• Harjavaltaanko...?

• Näsin lähiöhelvetissä asuva kirjoitti:

takasi kontulaa...

• helvetin väärässä kirjoitti:

ja vielä tulit takasin kotiin....

• ei kai
        enoc kirjoitti:

ja vielä tulit takasin kotiin....

Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia? Kamppulassa on aika monella.

• huora-anne
        enoc kirjoitti:

takasi kontulaa...

oosä hiljaa, Mikkeliläinen

• hyvästi
        enoc kirjoitti:

Harjavaltaanko...?

tervemenoa.älä tuu takas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe