scuubi??

:DHEllurei

Niin että mitäköhän pahaa tossa mun viestis oli et piti poistaa..? Puhuin siin demosta en koko pelistä!!

10

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukygfkuuf

viestistäsi ei käynyt millään tavoin selville, että kyselit demoa. Hyvä että turhat viestit poistetaan, todennäköisesti niin käy nytkin 8-)

• :DHEllurei

Tuskinpa poistetaan. Sitä paitsi tyhmäkin tietää ettei mitään näistä uusimmista GTA-peleistä ole netistä kokonaan saatavana.! Toivonmukaan jopa sinä.

• ukygfkuuf
        :DHEllurei kirjoitti:

Tuskinpa poistetaan. Sitä paitsi tyhmäkin tietää ettei mitään näistä uusimmista GTA-peleistä ole netistä kokonaan saatavana.! Toivonmukaan jopa sinä.

mutta, etpä tainnu ite tietää kun kyselit laittomasti ladattavissa olevia "uudempia" "ei ylhäältä päin kuvattuja" GTA-pelejä

• niin viestistäsi ei käynyt ilmi että kyse on demosta kysyit vain mistä saa ladattua uudempia gta pelejä näitä kyllä on ladattavissa mutta ei laillisesti täälä ei tueta sellasta koska joka latauksesta on rahaa pois pelin valmistajalta jota se tarttee kunnon pelejen tekoon jatkossa jos kaikki latais vaan netistä siihen loppuis Gta peli sarja
      noista uudemmista gta peleistä ei tietääkseni edes ole demoa (rockstarsin tekemänä) voi olla joku ite tehnyt sellasen eli taas laitonta touhua

• :DHEllurei

se ei tarkoita vaik saiski ladattua demon ettei ostais myöhemmin itse peliä... voivoivoi......

Ja kaikkihan täs maailmas on laitonta ja kyllä ne rahasa jostai repii.

• .....

Et voi tosissasi väittää, että jos joku lataa jotain niin samalla häviää rahaa jonkun taskusta.

• ..... kirjoitti:

Et voi tosissasi väittää, että jos joku lataa jotain niin samalla häviää rahaa jonkun taskusta.

sen takiahan se on kiellettyä ladata mitään tekiänoikeus suojattua materiaallia koska siitä tulee rahallista tappiota tekiälle (muutenhan se on hyvä juttu kun ne saa mainetta)esim. jos 20henkilöä lataa gta:n netistä eikä osta sitä pelivamistaja menettää nämä pelejen hinnan vuosittain ne saattaa olla satojatuhansia euroja jos jotakin peliä ladataan maailmanlaajuisesti.Jos itse olisit artisti niin et haluaisi että kappaleitasi saisi ilmatteeksi netistä koska tällöin osuutesi myydyistä levyistä pienenee kun kaikki lataa netistä

• .....
        scuubi kirjoitti:

sen takiahan se on kiellettyä ladata mitään tekiänoikeus suojattua materiaallia koska siitä tulee rahallista tappiota tekiälle (muutenhan se on hyvä juttu kun ne saa mainetta)esim. jos 20henkilöä lataa gta:n netistä eikä osta sitä pelivamistaja menettää nämä pelejen hinnan vuosittain ne saattaa olla satojatuhansia euroja jos jotakin peliä ladataan maailmanlaajuisesti.Jos itse olisit artisti niin et haluaisi että kappaleitasi saisi ilmatteeksi netistä koska tällöin osuutesi myydyistä levyistä pienenee kun kaikki lataa netistä

Vain teoriassa. Käytännössä mitään ei häviä. Itseasiassa moni ostaa jonkun levyn vain sen takia, että on netissä kuunnellut ja todennut sen olevan hyvä. Tämä kumoaa tuota hävikkiä. Ja toisaalta ei voida myöskään olettaa, että jos nämä 20 pelin ladannutta henkilöä ei olisikaan ladannut peliä niin he olisivat puolestaan ostaneet sen kaupasta.

• ..... kirjoitti:

Vain teoriassa. Käytännössä mitään ei häviä. Itseasiassa moni ostaa jonkun levyn vain sen takia, että on netissä kuunnellut ja todennut sen olevan hyvä. Tämä kumoaa tuota hävikkiä. Ja toisaalta ei voida myöskään olettaa, että jos nämä 20 pelin ladannutta henkilöä ei olisikaan ladannut peliä niin he olisivat puolestaan ostaneet sen kaupasta.

mutta joka tapauksessa se on laitonta ja palstalla se on kiellettyä.Ja se on tutkittu juttu että piratismi sun muut tuottaa suuret menetykset pelin/musiikin tekiöille mutta eipä se mun ongelma ole tehtävä on vain pitää sellaset viestit poissa täältä.ja kuka nyt ostaa kaupasta levyä jos se on jo koneella ladattuna? eihän siinä ole järkeä.

• ....
        scuubi kirjoitti:

mutta joka tapauksessa se on laitonta ja palstalla se on kiellettyä.Ja se on tutkittu juttu että piratismi sun muut tuottaa suuret menetykset pelin/musiikin tekiöille mutta eipä se mun ongelma ole tehtävä on vain pitää sellaset viestit poissa täältä.ja kuka nyt ostaa kaupasta levyä jos se on jo koneella ladattuna? eihän siinä ole järkeä.

Joo en minä ottanut asian laittomuuten mitään kantaan vaan just näihin muka tutkimuksiin.

"ja kuka nyt ostaa kaupasta levyä jos se on jo koneella ladattuna?"

Tarkoitin sitä että jos vaikka 5 peliä ladannut henkilö ei olisikaan ladannut niitä pelejä, niin ei voida sanoa että hän olisi sen sijasta ostanut ne 5 peliä. Siis kun nämä tutkimukset nojaa sihen, että esim. jokainen ladattu peli on menetetty ostos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe