Halvin peltikatto??

nuuka tyttö

Mikä Rannilan katteista on neliöhinnaltaan halvin? Osaisiko joku kertoa suoraan tai antaa linkkivinkkiä tiedon lähteille?
Erityisesti poimulevyn ja Classikin välinen hintaero kiinnostaa. Tiilikaiset ja Paanukaiset lienevät kuitenkin jokatapauksessa kalliimpia?

19

16171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvin

Aaltopelli yleensä on ollut halvin.

• jos

et osta rannilaa

• on neliöhinnaltaan

kaikista halvin!!!!

• !!!!!!

Ja hinta oli?

• 19r sinkityn
        !!!!!! kirjoitti:

Ja hinta oli?

pellin neliöhinta on 5,90€/m2

• Tosi on
        19r sinkityn kirjoitti:

pellin neliöhinta on 5,90€/m2

Tuolla hinnallahan saa muualta värillisen pellin, nimittäin olen juuri hankkinut sitä jostain muualta tuohon hintaan.

• sinä köyhä
        Tosi on kirjoitti:

Tuolla hinnallahan saa muualta värillisen pellin, nimittäin olen juuri hankkinut sitä jostain muualta tuohon hintaan.

Niinpä. Ja minusta tuntuu, että sinäkin maksoit siitä aivan liikaa. Puralpinnoitteella 5,10e/neliö maksaa minulle

• kerro mistä?
        sinä köyhä kirjoitti:

Niinpä. Ja minusta tuntuu, että sinäkin maksoit siitä aivan liikaa. Puralpinnoitteella 5,10e/neliö maksaa minulle

Saako jostain purali peltiä tuohon hintaan, kerro ihmeessä mistä, niin muutkin tietää vai onkohan tuuli joka kaverin huulia heiluttaa??

• koej0ewr0ehwrov

Kertokaapa rannilan lisäksi muitakin myyjiä kun kiinnostaa minuakin.

• Peltiä

Otappa yhteyttä Kotopeltiin Kyyjärvellä.
        On omat nettisivut ja silleen.
        Kysyppä Joukoa puhelimeen ja olet asiantuntijan kanssa tekemisissä.
        SUOSITTELEN.
        Ollut erittäin kilpailukykyinen hinnoiltaan ja toimituksiltaan.
        Taitaa olla samat raaka-aineet kuin Rannilalla mutta jotkut tekevät vähän pienemmällä katteella näitä hommia.
        Netistä löydät yhteystiedot

No tässähän se nettiosoite sitten on www.kotopelti.fi
        Joonas

• ...siinä firmassa kaikki so...
        Peltiä kirjoitti:

Otappa yhteyttä Kotopeltiin Kyyjärvellä.
        On omat nettisivut ja silleen.
        Kysyppä Joukoa puhelimeen ja olet asiantuntijan kanssa tekemisissä.
        SUOSITTELEN.
        Ollut erittäin kilpailukykyinen hinnoiltaan ja toimituksiltaan.
        Taitaa olla samat raaka-aineet kuin Rannilalla mutta jotkut tekevät vähän pienemmällä katteella näitä hommia.
        Netistä löydät yhteystiedot

No tässähän se nettiosoite sitten on www.kotopelti.fi
        Joonas

Olen tilannut sieltä useammat peltit ja aina olen ollut laatuun ja palveluun tyytyväinen, suosittelen lämpimästi

• kerran pettynyt

kyllä se rannila on loppujen lopuksi se kaikkein kallein....pintakun ei pysy kuin hetken...suosittelisinkin jotain ruotsalaista vaihtoehtoa....toivoo nimimerkki..kokemusta on..!!!

• tosissasi että

sinkityssä pellissä ei pinta pysy!!! äly hoi älä jätä, vaan taiskin jättää. varsinainen svedupetteri.

• sittenkin jättää
        tosissasi että kirjoitti:

sinkityssä pellissä ei pinta pysy!!! äly hoi älä jätä, vaan taiskin jättää. varsinainen svedupetteri.

Mä taas väitän, että se sun sinkitty pintas ilman pintoja ei kauaa pysy ilman ruostetta, buahhahahhahahaha

• peltikattojen
        sittenkin jättää kirjoitti:

Mä taas väitän, että se sun sinkitty pintas ilman pintoja ei kauaa pysy ilman ruostetta, buahhahahhahahaha

aikansa ammattilainen! vitipää mikä vitipää.

• mieti
        sittenkin jättää kirjoitti:

Mieti sinä kuten olen itsekin miettinyt.
        Otetaan mallia sanotaan alle 90 vuotta katolla olleesta käsin saumatusta katteesta.
        Historia on noin suurin piirtein, jotta uutena silloin vuonna 1933 asennettu ja maalattu sotien jälkeen ennen vuotta 1952. Uudelleen maalaus ennen energia kriisiä 1973.
        En puutu kenenkään älyyn vaan ottakaa mallia näihin päiviin toimineista vanhoista menetelmistä. Ja tärkeää, olkaa varsin tarkkana kaikkien uutuuksien kanssa. Se mikä on huoltovapaa tarkoittaa korjauskelvotonta.

• tulit?

Mikä on nuukan tytön vaihtoehto, kerro nyt meille nuukille miehillekin?

• nuuka tyttö

Siihen tulokseen nyt ainakin, jälleen kerran, tulin, että täältä kun jotakin kysyy, saa monenlaista vastausta ja jopa hintatietokin on kovin erilaista, riippuen vastaajasta. Mutta weckmannin muutokatteeseen olemme päätymässä hinta- ja laatusuhteita vertailemalla. Tulevina vuosina sitten näemme, oliko se viisas ratkaisu...

• kallimpi

on konesaumakatto.Mutta mielestäni paras.Ja ei tartte itse tehdä sen eteen muuta kuin maksaa,jos "pohjat"on valmiit.Joku voi olla erimieltä,mutta tämä on vain minun mielipiteeni.Hyvää kesää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe