Mikä Rannilan katteista on neliöhinnaltaan halvin? Osaisiko joku kertoa suoraan tai antaa linkkivinkkiä tiedon lähteille?
Erityisesti poimulevyn ja Classikin välinen hintaero kiinnostaa. Tiilikaiset ja Paanukaiset lienevät kuitenkin jokatapauksessa kalliimpia?
Halvin peltikatto??
19
16162
Vastaukset
- halvin
Aaltopelli yleensä on ollut halvin.
- jos
et osta rannilaa
- on neliöhinnaltaan
kaikista halvin!!!!
- !!!!!!
Ja hinta oli?
- 19r sinkityn
!!!!!! kirjoitti:
Ja hinta oli?
pellin neliöhinta on 5,90€/m2
- Tosi on
19r sinkityn kirjoitti:
pellin neliöhinta on 5,90€/m2
Tuolla hinnallahan saa muualta värillisen pellin, nimittäin olen juuri hankkinut sitä jostain muualta tuohon hintaan.
- sinä köyhä
Tosi on kirjoitti:
Tuolla hinnallahan saa muualta värillisen pellin, nimittäin olen juuri hankkinut sitä jostain muualta tuohon hintaan.
Niinpä. Ja minusta tuntuu, että sinäkin maksoit siitä aivan liikaa. Puralpinnoitteella 5,10e/neliö maksaa minulle
- kerro mistä?
sinä köyhä kirjoitti:
Niinpä. Ja minusta tuntuu, että sinäkin maksoit siitä aivan liikaa. Puralpinnoitteella 5,10e/neliö maksaa minulle
Saako jostain purali peltiä tuohon hintaan, kerro ihmeessä mistä, niin muutkin tietää vai onkohan tuuli joka kaverin huulia heiluttaa??
- koej0ewr0ehwrov
Kertokaapa rannilan lisäksi muitakin myyjiä kun kiinnostaa minuakin.
- Peltiä
Otappa yhteyttä Kotopeltiin Kyyjärvellä.
On omat nettisivut ja silleen.
Kysyppä Joukoa puhelimeen ja olet asiantuntijan kanssa tekemisissä.
SUOSITTELEN.
Ollut erittäin kilpailukykyinen hinnoiltaan ja toimituksiltaan.
Taitaa olla samat raaka-aineet kuin Rannilalla mutta jotkut tekevät vähän pienemmällä katteella näitä hommia.
Netistä löydät yhteystiedot
No tässähän se nettiosoite sitten on www.kotopelti.fi
Joonas - ...siinä firmassa kaikki so...
Peltiä kirjoitti:
Otappa yhteyttä Kotopeltiin Kyyjärvellä.
On omat nettisivut ja silleen.
Kysyppä Joukoa puhelimeen ja olet asiantuntijan kanssa tekemisissä.
SUOSITTELEN.
Ollut erittäin kilpailukykyinen hinnoiltaan ja toimituksiltaan.
Taitaa olla samat raaka-aineet kuin Rannilalla mutta jotkut tekevät vähän pienemmällä katteella näitä hommia.
Netistä löydät yhteystiedot
No tässähän se nettiosoite sitten on www.kotopelti.fi
JoonasOlen tilannut sieltä useammat peltit ja aina olen ollut laatuun ja palveluun tyytyväinen, suosittelen lämpimästi
- kerran pettynyt
kyllä se rannila on loppujen lopuksi se kaikkein kallein....pintakun ei pysy kuin hetken...suosittelisinkin jotain ruotsalaista vaihtoehtoa....toivoo nimimerkki..kokemusta on..!!!
- tosissasi että
sinkityssä pellissä ei pinta pysy!!! äly hoi älä jätä, vaan taiskin jättää. varsinainen svedupetteri.
- sittenkin jättää
tosissasi että kirjoitti:
sinkityssä pellissä ei pinta pysy!!! äly hoi älä jätä, vaan taiskin jättää. varsinainen svedupetteri.
Mä taas väitän, että se sun sinkitty pintas ilman pintoja ei kauaa pysy ilman ruostetta, buahhahahhahahaha
- peltikattojen
sittenkin jättää kirjoitti:
Mä taas väitän, että se sun sinkitty pintas ilman pintoja ei kauaa pysy ilman ruostetta, buahhahahhahahaha
aikansa ammattilainen! vitipää mikä vitipää.
- mieti
sittenkin jättää kirjoitti:
Mieti sinä kuten olen itsekin miettinyt.
Otetaan mallia sanotaan alle 90 vuotta katolla olleesta käsin saumatusta katteesta.
Historia on noin suurin piirtein, jotta uutena silloin vuonna 1933 asennettu ja maalattu sotien jälkeen ennen vuotta 1952. Uudelleen maalaus ennen energia kriisiä 1973.
En puutu kenenkään älyyn vaan ottakaa mallia näihin päiviin toimineista vanhoista menetelmistä. Ja tärkeää, olkaa varsin tarkkana kaikkien uutuuksien kanssa. Se mikä on huoltovapaa tarkoittaa korjauskelvotonta.
- tulit?
Mikä on nuukan tytön vaihtoehto, kerro nyt meille nuukille miehillekin?
- nuuka tyttö
Siihen tulokseen nyt ainakin, jälleen kerran, tulin, että täältä kun jotakin kysyy, saa monenlaista vastausta ja jopa hintatietokin on kovin erilaista, riippuen vastaajasta. Mutta weckmannin muutokatteeseen olemme päätymässä hinta- ja laatusuhteita vertailemalla. Tulevina vuosina sitten näemme, oliko se viisas ratkaisu...
- kallimpi
on konesaumakatto.Mutta mielestäni paras.Ja ei tartte itse tehdä sen eteen muuta kuin maksaa,jos "pohjat"on valmiit.Joku voi olla erimieltä,mutta tämä on vain minun mielipiteeni.Hyvää kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361