mistä johtuu kun kaverilla on rotikka ja sitä kun silittää se alkaa ns. murista mutta ei ole äkäinen?joskus olen kuullut että rotikoilla on sellainen tapa ilmaista mielihyvän tunne joka rapsutuksesta/silittelystä tulee, mutta tiedä häntä??
Mistä johtuu??
6
929
Vastaukset
- zirp..
Meijän 3 vuotias rotikka "örisee" leikkiessään, ja juttelee myös näin. Tervehtii ja vastaa..
Rottweilereillä on tapana jutella tällä örinällä. Oma koiruuteni on kanssa kova juttelemaan..=) Monet luulee että kun rotikka alkaa örisemään,niin se on vihanen,mutta se on tuota juttelua vain..=)
- Tyttö -82
olen miettinyt ja sille kaverillekkin sanonut kun tää kaveri pelkää että se on vihanen kun noin murisee/örisee.Olen kuitenkin kyseisen koiran lenkkikaveri ja siksi epäilen ettei koiruus ensimmäisenä minulle murise kun niin onnessaan aina on lähössä lenkille kanssani =) tosin harvoille ihmisille se näin "juttelee", jospa olenkin hänen "luotto"ystävä ja minulle hän yrittää kertoa synkimmätkin salaisuutensa =) harmi kun en taida paljoakaan niistä ymmärtää tuon örinän perusteella =)
Tyttö -82 kirjoitti:
olen miettinyt ja sille kaverillekkin sanonut kun tää kaveri pelkää että se on vihanen kun noin murisee/örisee.Olen kuitenkin kyseisen koiran lenkkikaveri ja siksi epäilen ettei koiruus ensimmäisenä minulle murise kun niin onnessaan aina on lähössä lenkille kanssani =) tosin harvoille ihmisille se näin "juttelee", jospa olenkin hänen "luotto"ystävä ja minulle hän yrittää kertoa synkimmätkin salaisuutensa =) harmi kun en taida paljoakaan niistä ymmärtää tuon örinän perusteella =)
Juu,ei omakaan koiruuteni kaikille juttele,ne on ne tietyt ihmiset jotka saavat osansa tästä juttelusta..=) heh,se ois kyllä hauska ymmärtää tuota örinää..=)
- Tyttö -82
Miina05 kirjoitti:
Juu,ei omakaan koiruuteni kaikille juttele,ne on ne tietyt ihmiset jotka saavat osansa tästä juttelusta..=) heh,se ois kyllä hauska ymmärtää tuota örinää..=)
Kyllä vain olisi =) taas eilen illalla sitä kuulin kun kävin karvatassun hakemassa lenkille ja tänäiltana varmasti sama juttu =) joskus kyllä kieltämättä pelottaa että voiko se todella käydä kiini kun tämä uros koiran örinä on aika "voimakkaan" kuulosta =) jos puree ni sit puree,minkäs sille voi.Vaikka ei se koskaan ole keneenkään kiinni käynyt =)
Tyttö -82 kirjoitti:
Kyllä vain olisi =) taas eilen illalla sitä kuulin kun kävin karvatassun hakemassa lenkille ja tänäiltana varmasti sama juttu =) joskus kyllä kieltämättä pelottaa että voiko se todella käydä kiini kun tämä uros koiran örinä on aika "voimakkaan" kuulosta =) jos puree ni sit puree,minkäs sille voi.Vaikka ei se koskaan ole keneenkään kiinni käynyt =)
Juuh,meillä kanssa se on joskus aika "voimakkaan" kuuloista örinää,monet vieraat aina joskus pelästyy sitä,mutta sitten kun niille selittää tään juttelun..=) Meillä myös tähän örinään kuuluu "kokovartaloheilunta"..:D Hauskan näköistä aina kun koira heiluu ja örisee..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672066
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141972- 1201393
- 981372
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 68968
- 49871
- 50866
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222767Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa353756