Mistä johtuu??

Tyttö -82

mistä johtuu kun kaverilla on rotikka ja sitä kun silittää se alkaa ns. murista mutta ei ole äkäinen?joskus olen kuullut että rotikoilla on sellainen tapa ilmaista mielihyvän tunne joka rapsutuksesta/silittelystä tulee, mutta tiedä häntä??

6

929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zirp..

Meijän 3 vuotias rotikka "örisee" leikkiessään, ja juttelee myös näin. Tervehtii ja vastaa..

• Rottweilereillä on tapana jutella tällä örinällä. Oma koiruuteni on kanssa kova juttelemaan..=) Monet luulee että kun rotikka alkaa örisemään,niin se on vihanen,mutta se on tuota juttelua vain..=)

• Tyttö -82

olen miettinyt ja sille kaverillekkin sanonut kun tää kaveri pelkää että se on vihanen kun noin murisee/örisee.Olen kuitenkin kyseisen koiran lenkkikaveri ja siksi epäilen ettei koiruus ensimmäisenä minulle murise kun niin onnessaan aina on lähössä lenkille kanssani =) tosin harvoille ihmisille se näin "juttelee", jospa olenkin hänen "luotto"ystävä ja minulle hän yrittää kertoa synkimmätkin salaisuutensa =) harmi kun en taida paljoakaan niistä ymmärtää tuon örinän perusteella =)

• Tyttö -82 kirjoitti:

olen miettinyt ja sille kaverillekkin sanonut kun tää kaveri pelkää että se on vihanen kun noin murisee/örisee.Olen kuitenkin kyseisen koiran lenkkikaveri ja siksi epäilen ettei koiruus ensimmäisenä minulle murise kun niin onnessaan aina on lähössä lenkille kanssani =) tosin harvoille ihmisille se näin "juttelee", jospa olenkin hänen "luotto"ystävä ja minulle hän yrittää kertoa synkimmätkin salaisuutensa =) harmi kun en taida paljoakaan niistä ymmärtää tuon örinän perusteella =)

Juu,ei omakaan koiruuteni kaikille juttele,ne on ne tietyt ihmiset jotka saavat osansa tästä juttelusta..=) heh,se ois kyllä hauska ymmärtää tuota örinää..=)

• Tyttö -82
        Miina05 kirjoitti:

Juu,ei omakaan koiruuteni kaikille juttele,ne on ne tietyt ihmiset jotka saavat osansa tästä juttelusta..=) heh,se ois kyllä hauska ymmärtää tuota örinää..=)

Kyllä vain olisi =) taas eilen illalla sitä kuulin kun kävin karvatassun hakemassa lenkille ja tänäiltana varmasti sama juttu =) joskus kyllä kieltämättä pelottaa että voiko se todella käydä kiini kun tämä uros koiran örinä on aika "voimakkaan" kuulosta =) jos puree ni sit puree,minkäs sille voi.Vaikka ei se koskaan ole keneenkään kiinni käynyt =)

• Tyttö -82 kirjoitti:

Kyllä vain olisi =) taas eilen illalla sitä kuulin kun kävin karvatassun hakemassa lenkille ja tänäiltana varmasti sama juttu =) joskus kyllä kieltämättä pelottaa että voiko se todella käydä kiini kun tämä uros koiran örinä on aika "voimakkaan" kuulosta =) jos puree ni sit puree,minkäs sille voi.Vaikka ei se koskaan ole keneenkään kiinni käynyt =)

Juuh,meillä kanssa se on joskus aika "voimakkaan" kuuloista örinää,monet vieraat aina joskus pelästyy sitä,mutta sitten kun niille selittää tään juttelun..=) Meillä myös tähän örinään kuuluu "kokovartaloheilunta"..:D Hauskan näköistä aina kun koira heiluu ja örisee..:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2066
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1972
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1393
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1372
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      68
      968
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      871
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      767
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      353
      756
    Aihe