Olisko hyviä rakkausrunoja joita lähetellä omalle kullalle tekstiviestinä?
Tekstiviestin mittaisia rakkausrunoja?
27
66641
Vastaukset
- rakkaustekstiviesti
Sokaistua saatan, jos en nähdä sua saa. Kuuroutua saatan, jos en ääntäs kuulla saa. Mykistyä saatan, jos sanoa en saa et sua rakastan.
Olet kaupunki jossa asun. Olet katu jota kuljen. Olet jengi johon kuulun. Olet viini jota juon. Olet rakkaani jota rakastan.
Sinä olet varmaankin ihan poikki, kun olet juossut minun ajatuksissani koko päivän.- paakipave
Niin mäkin sua...
- paakipave
Niin mäkin sua...
- diuu
tuolta kohta tekstiviestit ja hellyttävät tekstiviestit -> http://www.airteg.com
- susanne
Vahingossa laitoin plussaa mutta ihan paska paikka ei siel mitään ollu
- susanne19
susanne kirjoitti:
Vahingossa laitoin plussaa mutta ihan paska paikka ei siel mitään ollu
Siis p a s k a paikka
- susanne
susanne19 kirjoitti:
Siis p a s k a paikka
oon sama ihminen ja mun nimi on susanne
- Kurocho
Huimaako sua..!? Ajattelin vain ko sä oot pyöriny mun päässä koko päivän.
- Minä+Sinä
En haluu muuta en taivaalta kuuta haluun vaa pitää kii ja suudella sun suuta
- xD
kukkuuu
- kukkkuuu
kukkuuu tos muutamia http://airteg.com/tekstiviestit/rakkaus_ja_hellyttavat_tekstarit/
- :)
heipä hei,nähdään taas ja ai niin sua mä rakastan
- Elsudaaaa
Mun oma tosi soma älä ota eti oma,, toi on vaa sellane mitä voi johonki kirjotella (:
- Suuri Puu
Älä huutele perään vaan ota kiinni niin herään pussaa vaan niin en enää ikinä unta saa!
- es 4 ever
ja sienet on hyviä (Y)
- seppi90
Kalastaks sä? -Ajattelin vaan ku oon ihan koukus ;)
- susanne
Olet jotain suurta jotain kaunista jotain uskomatonta jotain parasta
- buldogi
älä huutele ota kiinni ja suutele
- eiooo
Sun äiti on varmaan simpukka, kun sä olet noin kaunis helmi!
- runkkaaja1
Kerro kulta Ootko kukka?Kerro saitko tekstarin multa.
- mieheltäni
Tähdenlennon näin ja toivoin että kaikki muuttuisi parhain päin! ♥ ja niin se muuttuikin oma rakas kultani!
- sekalainen
Helppo sanoa, vaikea ymmärtää. Rakastan sua♥
- Runoilijanalku
I loved you yesterday,
I love you still.
I always have...
I always will. - miisu2911
Mitä Voisin laittaa Omalle rakkaalle Mihelleni kun olemme vasta alku vaiheessa seurustelua , ja on tosi jämtti ja itsekäs ihmenen kyseessä .. Miten mie saisin ymmmärtämään se Miten tosissasi olen ja miten ikävä onkaan ja olen valmis odottamaan 2 kuukautta ???
- Jezkdnsxjwb
Kivat kengät lähex panee
- Anonyymi
Mun oma tosi soma älä ota eti oma!
- Anonyymi
Tekstarin mättö, rakkauden jättö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2119795Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen504577Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1304080Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1143959- 2103733
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik433068Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL171751Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1571613Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its971561- 1151356