Onko kukaan vaihtanut kyykkypyöräänsä tuollaiseen kotarin supermotoon? Itsellä kauhea polte saada tuollainen monipuolisempi räppäily peli kuin kyykky, jolla voit vetää vain rataa tai pientä kaupunkiräppäilyä. Olen ajatellut tuollaista L4C mallia... toi uusi L8C malli on kuitenkin aika hyvässä hinnassa.
Kyykky-> kotariin
3
1137
Vastaukset
- pahakuha
Mä vaihdoin kyykyn 640 adventureen.Oon vajaa pari kesää ajellu tolla pyörällä ja ei oo valittamista.Hupii on riittäny ja joka kerta ku lähtee ajaa niin hymy nousee huulille.
- Johnsson
Itse ajelin vielä viime kesänä Yamahan Rkuutosella, mutta nyt olen pari kuukautta ajanut myös Kotarin 640 Adventurella... ...Ihan kiva peli ja paljon käytännöllisempikin superkyykkyyn verrattuna.
Ja tällä pyörällä on kivaa ihan sallituissakin nopeuksissa.
- exc
itsellä nyt 525 exc moto.hauskin pyörä mikä minulla on tähän mennessä ollut,nimenomaan hauskaa sallituissa nopeuksissa.kyykyt omalla tavallaan helkutin hienoja,mutta vitutti aina pelätä poliiseja kun heti on pari markka lasissa ja henki kortilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856