Onko kukaan vaihtanut kyykkypyöräänsä tuollaiseen kotarin supermotoon? Itsellä kauhea polte saada tuollainen monipuolisempi räppäily peli kuin kyykky, jolla voit vetää vain rataa tai pientä kaupunkiräppäilyä. Olen ajatellut tuollaista L4C mallia... toi uusi L8C malli on kuitenkin aika hyvässä hinnassa.
Vastaukset 3
- pahakuha
Mä vaihdoin kyykyn 640 adventureen.Oon vajaa pari kesää ajellu tolla pyörällä ja ei oo valittamista.Hupii on riittäny ja joka kerta ku lähtee ajaa niin hymy nousee huulille.
- Johnsson
Itse ajelin vielä viime kesänä Yamahan Rkuutosella, mutta nyt olen pari kuukautta ajanut myös Kotarin 640 Adventurella... ...Ihan kiva peli ja paljon käytännöllisempikin superkyykkyyn verrattuna.
Ja tällä pyörällä on kivaa ihan sallituissakin nopeuksissa.
- exc
itsellä nyt 525 exc moto.hauskin pyörä mikä minulla on tähän mennessä ollut,nimenomaan hauskaa sallituissa nopeuksissa.kyykyt omalla tavallaan helkutin hienoja,mutta vitutti aina pelätä poliiseja kun heti on pari markka lasissa ja henki kortilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406