Onko kukaan vaihtanut kyykkypyöräänsä tuollaiseen kotarin supermotoon? Itsellä kauhea polte saada tuollainen monipuolisempi räppäily peli kuin kyykky, jolla voit vetää vain rataa tai pientä kaupunkiräppäilyä. Olen ajatellut tuollaista L4C mallia... toi uusi L8C malli on kuitenkin aika hyvässä hinnassa.
Vastaukset 3
- pahakuha
Mä vaihdoin kyykyn 640 adventureen.Oon vajaa pari kesää ajellu tolla pyörällä ja ei oo valittamista.Hupii on riittäny ja joka kerta ku lähtee ajaa niin hymy nousee huulille.
- Johnsson
Itse ajelin vielä viime kesänä Yamahan Rkuutosella, mutta nyt olen pari kuukautta ajanut myös Kotarin 640 Adventurella... ...Ihan kiva peli ja paljon käytännöllisempikin superkyykkyyn verrattuna.
Ja tällä pyörällä on kivaa ihan sallituissakin nopeuksissa.
- exc
itsellä nyt 525 exc moto.hauskin pyörä mikä minulla on tähän mennessä ollut,nimenomaan hauskaa sallituissa nopeuksissa.kyykyt omalla tavallaan helkutin hienoja,mutta vitutti aina pelätä poliiseja kun heti on pari markka lasissa ja henki kortilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673