Kysely (auta loppytyön tekijää!)

Mangoaddict

Teen graafisen suunnittelun lopputyötä tutkimalla lumilautagrafiikkaa ja erityisesti sen eroja miesten ja naisten laudoissa. Tutkin myös ostavatko ihmiset nykyään lautoja valmistajan vai grafiikoiden perusteella. Autathan kertomalla oman mielipiteesi!

Vastaa seuraaviin kysymyksiin:

1. Kumpi painaa laudan ostossa enemmän, laudan ulkonäkö vai valmistaja?
2. Oletko nainen vai mies?
3. Ikäsi?
4. Halutessasi voit myös perustella kantaasi?

Vastauksia voi mielellään lähettää osoitteeseen:
[email protected]

KIITOS AVUSTASI!

8

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppu Antero

Ekaks valitaan valmistaja, sitten käyttötyyppi ja vasta sitten joku rafiikka.
      Onhan tyhmää ostaa makee rafiikka ja huomata, että laudan ominaisuudet ei sovikaan siihen mitä harrastaa.
      Mee ja hanki jonkun valmistajan kataloki ja katso sieltä kuinka paljon lautojen ominaisuudet eroavat toisistaan, rafiikka on sitten enää kaupanpäälinen, ei valinta-arvo.

• Mangoaddict

vaan kysyn näitä kysymyksiä TUTKIMUSTA varten ja analysoidakseni vastauksia. Tiedän kyllä miten laudan valitsisin, kiitos vaan. Joten lisää vastauksia tulemaan, EI neuvoja!

• Snouboy
        Mangoaddict kirjoitti:

vaan kysyn näitä kysymyksiä TUTKIMUSTA varten ja analysoidakseni vastauksia. Tiedän kyllä miten laudan valitsisin, kiitos vaan. Joten lisää vastauksia tulemaan, EI neuvoja!

Ex sä osaa tulkita vastausta, siinähän on kaikki sun "tutkimukses" vastaukset!"

• Minibs

Ensin katon grafiikkaa mutta jos huomaan etten pidä valmistajasta, jätän ostamatta.. Mutta en osta myöskään huippuvalmistajan rumaa lautaa.. elikkä sekä että.

• ainakin

Painaa laudan ostossa merkki/malli eniten. Grafiikoilla ei ole kauheasti väliä. Mies olen tai siis poika) ja ikää on 13 v.

• larppaaja

1. valmistaja
      2. mies
      3. 22
      4. lautaa ostaessani ainoastaan käyttötarkoituksella ja merkillä on väliä.

• vanhus

1. Ulkonäkö
      2. mies
      3. 32
      4. Olen harrastuksessa aika vihreä, luultavasti sen takia laudan ulkonäkö merkkaa enemmän ostotilanteessa. :)

• urkki2006

Laudan merkki ja itselle sopiva malli oli keskeisin valinta peruste. Ei se lauta saa olla ruma, mutta ostin itse Ride Exilen vaikken sen ulkonäöstä juuri pitänytkään. Voi olla, että aloittelijoille ulkonäkö vaikuttaa eniten, varsinkin jos henkilökunta ei osaa sanoa mitään eroja lautojen välillä. Lautaa pitäisi aina päästä kokeilemaan livenä. Sinänsä nää Monsoonin ja muiden kilpailut on hauskoja eli voisin kyllä kuvitella suunnittelevani itselleni oman "pro"-mallin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe