Pyydän nyt julkisesti sydämeni pohjasta anteeksi sivulla kuusi olleen keskustelun takia. Tuolla samalla nimimerkillä kirjoitin typeryyksiä, ilman kunnon tietoa ja jossain ihme mielentilassa kyseisestä kennelistä. Typeryyttäni siis varmaan. Kirjoituksessa ei kyllä ollut mitään perää, enkä tiedä miksi sen tein. Onneksi viesti on poistettu, koska sellaisia päättömyyksiä ei pitäisi missään nimessä toisesta sanoa. Viestin sisältöön nähden anteeksipyyntö on kyllä yhtä tyhjän kanssa... Kadun kovasti tekoani, ja tästä sain kyllä opetukseni. Kyllä ihminen ei voi typeryydelleen näköjään mitään! En enää keksi mitä sanoa, voin vain sanoa että anteeksi kovasti.
Anteeksipyyntö
14
3941
Vastaukset
- E.A
Ei kannata turhia murehtia, kukaan tuskin edes enää muistaa moista ketjua.
- mitä.......
keskustelua sä tarkoitat. sivulla 6 on aika monta keskustelua?????
- kennel
Kyllä ne henkilöt varmasti tietävät keskustelun, keitä se koskettaa, jos ymmärrätte. ;) En halua enää mitään uutta kahakkaa aiheuttaa, joten siksi en viittaa enää tarkasti siihen tai mihinkään muuhunkaan.
- kennel
kennel kirjoitti:
Kyllä ne henkilöt varmasti tietävät keskustelun, keitä se koskettaa, jos ymmärrätte. ;) En halua enää mitään uutta kahakkaa aiheuttaa, joten siksi en viittaa enää tarkasti siihen tai mihinkään muuhunkaan.
Ajattelin vielä lisätä, että kirjoitukseni ja mielipiteeni perustuivat täysin omiin erinäisiin kokemuksiin asiaan liittyen. Eli en kuitenkaan tekstiä kirjoittanut esimerkiksi siksi että "kun minulla ei tässä muuta tekemistä ole niin haukunpa jonkun lyttyyn". Ilmeisesti kaikki kokemukseni olivat kuitenkin vääriä.
- l.h
kennel kirjoitti:
Ajattelin vielä lisätä, että kirjoitukseni ja mielipiteeni perustuivat täysin omiin erinäisiin kokemuksiin asiaan liittyen. Eli en kuitenkaan tekstiä kirjoittanut esimerkiksi siksi että "kun minulla ei tässä muuta tekemistä ole niin haukunpa jonkun lyttyyn". Ilmeisesti kaikki kokemukseni olivat kuitenkin vääriä.
anteeksipyynnöksi kun tuosta ei ilmene kuka pyytää ja keneltä anteeksi oli sen verran loukkaavaa kirjoitusta.
- kennel
l.h kirjoitti:
anteeksipyynnöksi kun tuosta ei ilmene kuka pyytää ja keneltä anteeksi oli sen verran loukkaavaa kirjoitusta.
En todellakaan mainitse kenenkään nimiä enää, koska niistä niin iso haloo aina nousee. Pyydän nyt vaikka anteeksi sitäkin.
- l.h
kennel kirjoitti:
En todellakaan mainitse kenenkään nimiä enää, koska niistä niin iso haloo aina nousee. Pyydän nyt vaikka anteeksi sitäkin.
tuota anteeksipyynnöksi.
- bodivan
l.h kirjoitti:
tuota anteeksipyynnöksi.
miksi banaanit on tertussa?-no,se on tertun ihan oma asia!samoin tuo annelinkin juttu.arvaas muuten kuinka pääsee eroon tuollaisista jutuista?
Parantaa jalostusmateriaalia ja tekee tulosta,niin ei kukaan arvostele materiaalin ala-arvoisuutta. - kennel
bodivan kirjoitti:
miksi banaanit on tertussa?-no,se on tertun ihan oma asia!samoin tuo annelinkin juttu.arvaas muuten kuinka pääsee eroon tuollaisista jutuista?
Parantaa jalostusmateriaalia ja tekee tulosta,niin ei kukaan arvostele materiaalin ala-arvoisuutta.Kiitos kun l.h kerroit (tosin mistäpä sitä tietää puhutko totta)! Ilmeisesti olet hänen ystävä, joten voit sitten välitellä tietoja puolin ja toisin, ilmeisesti jo välitätkin.
No, jos täällä sen verran saa nimillä puhua niin sanon että Karoliina pyytää Cakom-kennelin omistajalta Annelilta anteeksi. Saa nähdä mitä nyt tapahtuu.
Mutta olen kyllä vähän bodivanin kanssa samaa mieltä... Eli taas alleviivaan sitä että kyseessä on MINUN omat kokemukset jutusta, ja sen suuntaisen kuvan olen saanut. Tosin tekstini oli silloin mahdollisesti liioiteltu (en itse enää muista tarkasti mitä siihen laitoin), joten sitä pahoittelen kovasti edelleen.
- !!!
;)!
- kennel
Vielä lisään taas, että vaikka puhun omista kokemuksista, niin minähän en mikään olisi ollut sanomaan tilanteesta, koska itse en koiria kasvata, en käy näyttelyissä, sakemmanni ei ole oma rotuni joten siitä en paljoa tiedä ja mikä tärkeintä, olen vain käynyt kennelissä muutamia kertoja ja kuullut juttuja sitä, ja näiden perusteella menin kirjoittamaan. Eli en olisi missään nimessä saanut vain niillä perusteeila kirjoittaa. Se on jutun pointti, sitä kadun tosi paljon ja pyydän anteeksi! Toivottavasti nyt sain puettua sanoiksi tuon kunnolla...
- hyvä kun tuli esiin!
kennel kirjoitti:
Vielä lisään taas, että vaikka puhun omista kokemuksista, niin minähän en mikään olisi ollut sanomaan tilanteesta, koska itse en koiria kasvata, en käy näyttelyissä, sakemmanni ei ole oma rotuni joten siitä en paljoa tiedä ja mikä tärkeintä, olen vain käynyt kennelissä muutamia kertoja ja kuullut juttuja sitä, ja näiden perusteella menin kirjoittamaan. Eli en olisi missään nimessä saanut vain niillä perusteeila kirjoittaa. Se on jutun pointti, sitä kadun tosi paljon ja pyydän anteeksi! Toivottavasti nyt sain puettua sanoiksi tuon kunnolla...
Hyvä, kun tuli vaatijan nimi anteeksipyyntövaatimuksessa esiin.
On omalla mustalla listalla taas yksi paikka, jossa on pikkumaista porukkaa. Itselleen kasvattajat hallaa tekevät tollaisella pelleilyllä ja anteeksipyyntövaatimuksilla.
Ei anna ihmisestä kovin hyvää kuvaa, olisi ennemmin tullut asiallisesti kertoilemaan toiminnastaan ja korjaamaan väärät väittämät. Niin, miksihän niin ei sitten tapahtunut, jää vain arvailujen varaan, ja arvailut ovat aina ikäviä. - Hekotius
hyvä kun tuli esiin! kirjoitti:
Hyvä, kun tuli vaatijan nimi anteeksipyyntövaatimuksessa esiin.
On omalla mustalla listalla taas yksi paikka, jossa on pikkumaista porukkaa. Itselleen kasvattajat hallaa tekevät tollaisella pelleilyllä ja anteeksipyyntövaatimuksilla.
Ei anna ihmisestä kovin hyvää kuvaa, olisi ennemmin tullut asiallisesti kertoilemaan toiminnastaan ja korjaamaan väärät väittämät. Niin, miksihän niin ei sitten tapahtunut, jää vain arvailujen varaan, ja arvailut ovat aina ikäviä.tullut, että kyseisen kennelin omistaja ei omista tietokonetta eikä intenet-yhteyttä.
Toisekseen, kenenkään ei pitäisi joutua kuulemaan itsestään puhuttavan perättömiä asioita missään julkisissa foorumeissa. Jos näin kuitenkin käy, on mielestäni perusteltua vaatia julkista anteeksipyyntöä. Tarpeeksi röyhkeistä ja vahinkoa aiheuttavista puheista on kyettävä vastaamaan henkilökohtaisesti. - kennel
Hekotius kirjoitti:
tullut, että kyseisen kennelin omistaja ei omista tietokonetta eikä intenet-yhteyttä.
Toisekseen, kenenkään ei pitäisi joutua kuulemaan itsestään puhuttavan perättömiä asioita missään julkisissa foorumeissa. Jos näin kuitenkin käy, on mielestäni perusteltua vaatia julkista anteeksipyyntöä. Tarpeeksi röyhkeistä ja vahinkoa aiheuttavista puheista on kyettävä vastaamaan henkilökohtaisesti.Niin, mietin että saako täällä palstalla siis ihan oikeilla nimillä puhua? Kun monissa paikoissa ei saa käyttää, niin siksi niitä nyt tuossa panttailin... Voin nimittäin ihan sukunimet laittaa jos siitä on kiinni. Tai vaikka sähköposti-osoitteeni, niin saatte vuorostanne minut haukkua lyttyyn. Se olisi minulle ihan oikein.
Tässä olen miettinyt asiaa, ja nyt minua huvittaa lähinnä minä. Ajatelkaapa tätä: olen ollut jo lapsena kiltti "kaikkien kaveri", teiniaikoina (vaikka 13 eteenpäin) en ole koskaan tehnyt mitään hullua, en ole rellestänyt koskaan kaupungissa yön pikku-tunteina tai muulloinkaan, en ole koskaan maistanutkaan tupakkaa tai edes juonut desilitraa alkoholia, en ole koskaan käynyt tähän päivään asti baarissa tai diskoissa missä kaikki muut ikäiseni viettävät kaiken vapaa-aikansa ja olen aina ollut tosi vaatimaton enkä ole "tuhlannut" vanhempieni tai omia rahojani mihinkään erikoiseen. Ja nuo ovat ihan kirjaimellisesti totta. Ainoa mikä on ollut noitakin tärkeämpää, on ollut omat eläimeni. Sitten, siis SITTEN tuollainen henkilö menee ja pamauttaa oikein kunnolla, ja tekee jotain tällaista mitä nyt tässä vatvotaan! Olenkohan tulossa hulluksi? Jotenkin häiriintynyt taidan vähintään olla... En voi enää ottaa itseäni vakavasti.
Minusta Annelin vaatima anteeksipyyntö on vähintä mitä voin tehdä. Niin pahasti menin näköjään sotkemaan asioita. Vaikka hän antaisi minulle anteeksi, niin itse itselleni en varmaan ikinä tule antamaan. Tässä onkin vähän miettimistä loppuelämäkseni. Taisi koiraharrastukseni tyssätä tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844