Siinä se kysymys jo oli: Kuka on idolisi?
KUKA ON SINUN IDOLISI???
7
443
Vastaukset
- tosi tosi paljon
minu idiootit ovat seuraavat oliot:
tarja häkkinen
häkki tarjanen
mika halonen
halo mikanen
tarja-mika häkkihalonen
mika-tarja halonen häkissä
urpo kakkasuu
herra penistasku
presipepsodentti pussi
ahti marttivaari
martti mahtilaari
sahti marttikaari
martti sahtivaari
jeesus näsä-renttulainen
läskis-mooses
S. Atan
urpo kalervo peppunen
tauno laho
kalle-kusi korkkiin
jamelia or gasmi
arto virtsanikkari
sylvia stalonen
joni puuseppä (ohjasi elokuvan palloween)
albiino hitsikokki (ohjasi elokuvan psycook)
valeksi ariola (näytteli köntsyä sarjassa salaiset elimet)
hellvis perslevy (rokotiili rokin kunkku-runkku)
kill shit (mustien miesten toinen jalkapää esittäjä)
james lee kurttunen
bruisleipä willisika
ja sit mullan alla olla kanssa paljoonia lempi idiootti yhdyntöjä:
takapihan kollit
peräsvetoni
babba
cheatles
mother of sodom- minäolenminä
onko tuo jotenkin hauskaa?
Kai sitten on ollut kun on noin paljon kekseliäisyyttä nimien suhteen...
Lapsellista. - HÄHÄHÄÄHH
TOI OLI MAAILMAN PARAS!!!!!!!! :d d:d::d:dd:d:d
EI VITSIT VÄHÄN MÄ NAUROIN KU LUIN NOITA!!!!!
JEEE!! MÄ KUUNTELEN NYT JUST SYMIKKAA!! OUH JEEAAHh!!!!!!! - Anonyymi
HÄHÄHÄÄHH kirjoitti:
TOI OLI MAAILMAN PARAS!!!!!!!! :d d:d::d:dd:d:d
EI VITSIT VÄHÄN MÄ NAUROIN KU LUIN NOITA!!!!!
JEEE!! MÄ KUUNTELEN NYT JUST SYMIKKAA!! OUH JEEAAHh!!!!!!!VOI KUN MESSEVÄÄ, KUN SAA NAURAA AINA VAAN...SAA NÄHDÄ KAATUUKO HALLITUS ...SAARIKKO ROCKS!!!
- Anonyymi
Mikko Leppilampi
- Anonyymi
Konsta Hietanen ☺️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1696139Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2123517Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on163220Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a582910Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942638Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22525IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-292256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251973Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561744- 461729