Tietääkö joku Matin tyttöystävästä enemmän...?
Matti Hautamäen tyttöystävä?
10
3561
Vastaukset
- Smasti
Tiedän sen verran, että Mattin "tyttöystävä" on Poikaystävä koska hautamäki on Homo. Miettikpä sitä..
- hmm
vitut varmaa homo on, puhut varmaa täyttä paskaa... toivottavasti olen oikeassa...
- T.Kiuru
Itse pistelen sitä muijaa kanssa ja masaa myös peppuun.Tultiin just biitsiltä ja lähetään hyppäämään, lentää tosi hyvin kun on just saanu.
- on se niin väärin
Onko hauskaa vastata asialliseen kysymykseen noin typerästi? Valitettavasti täytyy todeta että tällä palstalla on taas mukana älykääpiöitä!
- john
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^ninnuli^^
- no joo
Tua muija ei ainakaan mikää Hautamäen tyttöystävä ole, se on ihan fakta.
- john
no joo kirjoitti:
Tua muija ei ainakaan mikää Hautamäen tyttöystävä ole, se on ihan fakta.
no onhan
- tahtoo tietää
john kirjoitti:
no onhan
Niin, jos se on Hautamäen tyttöystävä niin millä todistat että se on totta? Kysyn vaan.
- varmana
john kirjoitti:
no onhan
Heh heh, hauskat jutut. Voin sanoo 100% varmasti että toi ei oo se.. En nää tossa muijassa ja Hautamäen tyttöystävässä mitään yhdennäköisyyttä.
- Hode
varmana kirjoitti:
Heh heh, hauskat jutut. Voin sanoo 100% varmasti että toi ei oo se.. En nää tossa muijassa ja Hautamäen tyttöystävässä mitään yhdennäköisyyttä.
Aattelin ihan samaa!!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647