Matti Hautamäen tyttöystävä?

PIP

Tietääkö joku Matin tyttöystävästä enemmän...?

10

3561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smasti

Tiedän sen verran, että Mattin "tyttöystävä" on Poikaystävä koska hautamäki on Homo. Miettikpä sitä..

• hmm

vitut varmaa homo on, puhut varmaa täyttä paskaa... toivottavasti olen oikeassa...

• T.Kiuru

Itse pistelen sitä muijaa kanssa ja masaa myös peppuun.Tultiin just biitsiltä ja lähetään hyppäämään, lentää tosi hyvin kun on just saanu.

• on se niin väärin

Onko hauskaa vastata asialliseen kysymykseen noin typerästi? Valitettavasti täytyy todeta että tällä palstalla on taas mukana älykääpiöitä!

• john
      • no joo

Tua muija ei ainakaan mikää Hautamäen tyttöystävä ole, se on ihan fakta.

• john
        no joo kirjoitti:

Tua muija ei ainakaan mikää Hautamäen tyttöystävä ole, se on ihan fakta.

no onhan

• tahtoo tietää
        john kirjoitti:

no onhan

Niin, jos se on Hautamäen tyttöystävä niin millä todistat että se on totta? Kysyn vaan.

• varmana
        john kirjoitti:

no onhan

Heh heh, hauskat jutut. Voin sanoo 100% varmasti että toi ei oo se.. En nää tossa muijassa ja Hautamäen tyttöystävässä mitään yhdennäköisyyttä.

• Hode
        varmana kirjoitti:

Heh heh, hauskat jutut. Voin sanoo 100% varmasti että toi ei oo se.. En nää tossa muijassa ja Hautamäen tyttöystävässä mitään yhdennäköisyyttä.

Aattelin ihan samaa!!! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1430
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1332
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1113
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1088
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      795
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      647
    Aihe