Ricky Martin

Rickyläinen

Kenen mielestä tämä Ricky Martinin totaalityylinmuutos on pettymys?

6

3126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...joiden mielestä Rickyn pitäisi tehdä aina nopeata, helppoa discoa? "I don´care"lla Ricky laajentaa yleisöään r&b-markkinoille...se kun on maailman suosituinta musiikkia. Ja biisin reggaeton-mixiä ei kai tarvitse edes selitellä? Daddy Yankee esitteli tyylin suomalaisillekin...

Koitahan katsoa muista mallia ja pistä perse pyörimään. Rytmi on hiukan hankalampi kuin ennen, mutta yhtä tanssittava ja paljon kuunneltavampi kuin entinen ärsyttävä tyyli.

• mismismis

Ei tosiaan ole ihme, vaikka reggaetonia olisikin mukana, koska ko. musa on ollut jo vuosia vuosia pinnalla lattareissa. Erityisesti Väli-Amerikan alueella

• Hippo

Muistelen Rickyn duettoa Christina Aguileran kanssa ja muita hänen vanhoja kappaleitaan. Nykyinen hiphop-ricky tuntuu oudolta ja musiikki on menettänyt vetovoimansa. Näinhän monille menestyville artisteille käy: Ensin menee hyvin, mutta sitten aloitetaan ne "taiteelliset" kokeilut.

• iippa

Olen samaa mieltä, Rickyn uusin levy tuntuu oudolta. Makuasioitahan nämä vain on, mutta noin puolet levystä kuullosti edes joltain. Toki artistit haluavat kokeilla uutta eikä aina tehdä sitä samaa mutta siinä saattaa karsiutua faneja pois jos ne ei tykkää. Mutta ei se estä mua menemästä Rickyn konserttiin toukokuussa... kunhan lippu on saatu...

• yäkkö

Omaperäisyys tiessään Martinin musiikista. Uusimman levyn eka hitti on lähinnä säälittävä kopio Usherin biiseistä.

Lopettais jos ei pysty mitään omaperäistä tekemään.

• Me amaras

Miten määritellään omaperäisyys? Onko se jotain, mitä kukaan muu ei ole aiemmin tehnyt? Jos on, kuka pystyy enää olemaan omaperäinen musiikkibisneksessä? Kaikki kopioivat toisiaan ja kaikkien musiikista on löydettävissä vaikutteita joltain toiselta artistilta. Minusta Ricky onnistui uuden albuminsa kanssa: näytti uudistumiskykynsä, mutta säilytti jotain vanhaa. Levyllä on joitain todellisia helmiä! Kuuntelijat voivat syyttää itseään kaavoihin kangistumisesta, mikäli vain "vanha" voi olla hyvää ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1886
    2. 121
      1365
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1051
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      270
      1017
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      134
      1015
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      826
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe