Kenen mielestä tämä Ricky Martinin totaalityylinmuutos on pettymys?
Ricky Martin
6
2982
Vastaukset
...joiden mielestä Rickyn pitäisi tehdä aina nopeata, helppoa discoa? "I don´care"lla Ricky laajentaa yleisöään r&b-markkinoille...se kun on maailman suosituinta musiikkia. Ja biisin reggaeton-mixiä ei kai tarvitse edes selitellä? Daddy Yankee esitteli tyylin suomalaisillekin...
Koitahan katsoa muista mallia ja pistä perse pyörimään. Rytmi on hiukan hankalampi kuin ennen, mutta yhtä tanssittava ja paljon kuunneltavampi kuin entinen ärsyttävä tyyli.- mismismis
Ei tosiaan ole ihme, vaikka reggaetonia olisikin mukana, koska ko. musa on ollut jo vuosia vuosia pinnalla lattareissa. Erityisesti Väli-Amerikan alueella
- Hippo
Muistelen Rickyn duettoa Christina Aguileran kanssa ja muita hänen vanhoja kappaleitaan. Nykyinen hiphop-ricky tuntuu oudolta ja musiikki on menettänyt vetovoimansa. Näinhän monille menestyville artisteille käy: Ensin menee hyvin, mutta sitten aloitetaan ne "taiteelliset" kokeilut.
- iippa
Olen samaa mieltä, Rickyn uusin levy tuntuu oudolta. Makuasioitahan nämä vain on, mutta noin puolet levystä kuullosti edes joltain. Toki artistit haluavat kokeilla uutta eikä aina tehdä sitä samaa mutta siinä saattaa karsiutua faneja pois jos ne ei tykkää. Mutta ei se estä mua menemästä Rickyn konserttiin toukokuussa... kunhan lippu on saatu...
- yäkkö
Omaperäisyys tiessään Martinin musiikista. Uusimman levyn eka hitti on lähinnä säälittävä kopio Usherin biiseistä.
Lopettais jos ei pysty mitään omaperäistä tekemään.- Me amaras
Miten määritellään omaperäisyys? Onko se jotain, mitä kukaan muu ei ole aiemmin tehnyt? Jos on, kuka pystyy enää olemaan omaperäinen musiikkibisneksessä? Kaikki kopioivat toisiaan ja kaikkien musiikista on löydettävissä vaikutteita joltain toiselta artistilta. Minusta Ricky onnistui uuden albuminsa kanssa: näytti uudistumiskykynsä, mutta säilytti jotain vanhaa. Levyllä on joitain todellisia helmiä! Kuuntelijat voivat syyttää itseään kaavoihin kangistumisesta, mikäli vain "vanha" voi olla hyvää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717497Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435311HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032896Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki362335- 1672321
- 241844
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401698Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51677mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121672Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628