Ricky Martin

Rickyläinen

Kenen mielestä tämä Ricky Martinin totaalityylinmuutos on pettymys?

6

3133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...joiden mielestä Rickyn pitäisi tehdä aina nopeata, helppoa discoa? "I don´care"lla Ricky laajentaa yleisöään r&b-markkinoille...se kun on maailman suosituinta musiikkia. Ja biisin reggaeton-mixiä ei kai tarvitse edes selitellä? Daddy Yankee esitteli tyylin suomalaisillekin...

      Koitahan katsoa muista mallia ja pistä perse pyörimään. Rytmi on hiukan hankalampi kuin ennen, mutta yhtä tanssittava ja paljon kuunneltavampi kuin entinen ärsyttävä tyyli.

      • mismismis

        Ei tosiaan ole ihme, vaikka reggaetonia olisikin mukana, koska ko. musa on ollut jo vuosia vuosia pinnalla lattareissa. Erityisesti Väli-Amerikan alueella


    • Hippo

      Muistelen Rickyn duettoa Christina Aguileran kanssa ja muita hänen vanhoja kappaleitaan. Nykyinen hiphop-ricky tuntuu oudolta ja musiikki on menettänyt vetovoimansa. Näinhän monille menestyville artisteille käy: Ensin menee hyvin, mutta sitten aloitetaan ne "taiteelliset" kokeilut.

      • iippa

        Olen samaa mieltä, Rickyn uusin levy tuntuu oudolta. Makuasioitahan nämä vain on, mutta noin puolet levystä kuullosti edes joltain. Toki artistit haluavat kokeilla uutta eikä aina tehdä sitä samaa mutta siinä saattaa karsiutua faneja pois jos ne ei tykkää. Mutta ei se estä mua menemästä Rickyn konserttiin toukokuussa... kunhan lippu on saatu...


    • yäkkö

      Omaperäisyys tiessään Martinin musiikista. Uusimman levyn eka hitti on lähinnä säälittävä kopio Usherin biiseistä.

      Lopettais jos ei pysty mitään omaperäistä tekemään.

      • Me amaras

        Miten määritellään omaperäisyys? Onko se jotain, mitä kukaan muu ei ole aiemmin tehnyt? Jos on, kuka pystyy enää olemaan omaperäinen musiikkibisneksessä? Kaikki kopioivat toisiaan ja kaikkien musiikista on löydettävissä vaikutteita joltain toiselta artistilta. Minusta Ricky onnistui uuden albuminsa kanssa: näytti uudistumiskykynsä, mutta säilytti jotain vanhaa. Levyllä on joitain todellisia helmiä! Kuuntelijat voivat syyttää itseään kaavoihin kangistumisesta, mikäli vain "vanha" voi olla hyvää ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe