kuinka kauan cubio

paprika

on ollut olemassa? Minulla vkon päästä avataan, toivottavasti ei tule ongelmia tästä operaattorista. Luin noita juttuja vähän tukka pystyssä. Mutta voihan tämän taas vaihtaa toiseen.

16

4269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästä

      kyllähän kaikki sen käsittää, että kaikki täällä nämä kirjoitukset on pelkkää skeidaa. Ei pidä alkuunkaan uskoa tätä typerää paskanjauhantaa, mitä on kaikki palstat täynnä.

      Täällä vain kaikki haukkuu toisiaan, minkä kerkiää. Denapelle rassukat on kiihkeimpiä mutisijoita, kun yhtiön talous on tuhoon tuomittu, palvelut ei pelaa ja kuuluvuus huono.

      cubiolla on hyvät liittymät, jopa jotkut liittymä tyypit ovat parhaasta päästä ellei parhaita.

      Mulla ei ole cubiota, mutta ei se ole sen huonompi kuin muutkaan.

      • aina pärjää

        Kyllä se on niin, että kotimainen ja edullisin dna hakkaa venäläisen cubion mennen tullen, kun ei sille pärjää edes sonerat ja elisatkaan.
        Cubiolla on niin vähän asiakkaita, että se on todennäköisin lopettaja tänä vuonna.
        Tosin saunalahti lakkaa kokonaan olemasta, kun se sulautuu elisaan.


      • oppitiellä
        aina pärjää kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että kotimainen ja edullisin dna hakkaa venäläisen cubion mennen tullen, kun ei sille pärjää edes sonerat ja elisatkaan.
        Cubiolla on niin vähän asiakkaita, että se on todennäköisin lopettaja tänä vuonna.
        Tosin saunalahti lakkaa kokonaan olemasta, kun se sulautuu elisaan.

        sen jälkeen kaatuu uupunut ja uinahtunut denapelle operaattori velkoineen päivineen, isot vettä päästävät saappaat jalassa rähmäleen polvet verissä ja lumpiot rauskana.

        Lähtö laskenta on alkanut, uikuttavien asikkaiden pelosta vapisten ja silmien päästä vappuvan asennon nöyryyden merkiksi.


      • jatka vaan
        oppitiellä kirjoitti:

        sen jälkeen kaatuu uupunut ja uinahtunut denapelle operaattori velkoineen päivineen, isot vettä päästävät saappaat jalassa rähmäleen polvet verissä ja lumpiot rauskana.

        Lähtö laskenta on alkanut, uikuttavien asikkaiden pelosta vapisten ja silmien päästä vappuvan asennon nöyryyden merkiksi.

        Tuota olet ruikuttanut jo vuosia, ei vaan onnistu:)
        Dna oli muuten ainut operaattori viime vuonna, joka paransi tulostaan.


      • kunniaan
        jatka vaan kirjoitti:

        Tuota olet ruikuttanut jo vuosia, ei vaan onnistu:)
        Dna oli muuten ainut operaattori viime vuonna, joka paransi tulostaan.

        kiitän sinua nöyryydestä ja alistuvuudesta minua kohtaan. Olet sentään oppinut jotain, mitenkä voinkaan kiittää sinua?


      • Cubio ihan OK
        kunniaan kirjoitti:

        kiitän sinua nöyryydestä ja alistuvuudesta minua kohtaan. Olet sentään oppinut jotain, mitenkä voinkaan kiittää sinua?

        Cubio toimii ihan OK, ja ulkomaillakin luotettava koska käyttää Elisan verkkoa. Tyytyväinen olen ollut. Uskallan jopa suositella muillekin.


      • DNA Onni =)
        Cubio ihan OK kirjoitti:

        Cubio toimii ihan OK, ja ulkomaillakin luotettava koska käyttää Elisan verkkoa. Tyytyväinen olen ollut. Uskallan jopa suositella muillekin.

        Miksi et vaihtaisi täysin kotimaiseen DNA:n Onniin? =)

        Se toimii lähes yhtä hyvin kuin Elisa ja Sonera, tai Cubio.


      • putoaa
        DNA Onni =) kirjoitti:

        Miksi et vaihtaisi täysin kotimaiseen DNA:n Onniin? =)

        Se toimii lähes yhtä hyvin kuin Elisa ja Sonera, tai Cubio.

        ja minun ja muiden tietojen mukaan jopa huonommin kuin yksikään moni muista.

        Jopa niin huonosti, että denalla tarvitaan jopa vahvoja sulkija lihaksia.


      • Tymppis
        Cubio ihan OK kirjoitti:

        Cubio toimii ihan OK, ja ulkomaillakin luotettava koska käyttää Elisan verkkoa. Tyytyväinen olen ollut. Uskallan jopa suositella muillekin.

        Cupio lopettaa toimintansa lähiaikoina, ei kannata yritystä hehkutella eikä siihen satsata sen kummemmin. Meillä on sivustossa ollut tradedoublerin kautta mainoksia, ja viime maaliskuusta alkaen ei ole Cupio pystynyt maksamaa proviikoita enää ollenkaan, parisataa on meille pystyssä, mutta kaikkiaan paljon. Aina on ollut lähdön merkki yritykselle, kun on jättänyt laskunsa maksamatta tradedoubleriin.


      • uskottavaa tämä
        Tymppis kirjoitti:

        Cupio lopettaa toimintansa lähiaikoina, ei kannata yritystä hehkutella eikä siihen satsata sen kummemmin. Meillä on sivustossa ollut tradedoublerin kautta mainoksia, ja viime maaliskuusta alkaen ei ole Cupio pystynyt maksamaa proviikoita enää ollenkaan, parisataa on meille pystyssä, mutta kaikkiaan paljon. Aina on ollut lähdön merkki yritykselle, kun on jättänyt laskunsa maksamatta tradedoubleriin.

        tällainen on kun et ole edes jättänyt tietojasi? mikäli sinulla olisi oikeasti jotain painavaa sanottavaa ja aitoa sellaista, luultavasti myös jättäisit hieamn "Tymppistä" tarkemmat tiedot.


      • DNA:han, koska
        DNA Onni =) kirjoitti:

        Miksi et vaihtaisi täysin kotimaiseen DNA:n Onniin? =)

        Se toimii lähes yhtä hyvin kuin Elisa ja Sonera, tai Cubio.

        DNA:lla ei ole Tunnari-palvelua!!!


    • Entinen Cubion käyttäjä

      Hei,

      Käytin muutaman kuukauden Cubiota vanhalla Elisan lankapuhelinnumerollani, tammikuusta huhtikuuhun. Liittymä ei koskaan toiminut erityisen hyvin, loppua kohti yhä huonommin. Muu internetliikenne sen sijaan toimi moitteetta. Irtisanoin liittymän toukokuun alussa, mutta vanha puhelinnumero ei vain vapautunut. Syykin selvisi nyt kesäkuussa: Cubio oli jättänyt vanhan Elisan puhelinnumeromme itselleen varatuksi ja kehtasi lähettää siitä vielä laskun! Asiakaspalveluun oli erittäin vaikea saada yhteyttä ja yhtä vaikea oli saada tyttö siellä tajuamaan, että halusin liittymän irtisanomisen ohella irtisanoa myös puhelinnumeron, jotta voisin palata takaisin luotettavaan lankapuhelinliittymään vanhalla numerolla.

      Olen jo varoittanut kaikkia tuttujani Cubiosta. Tarvitaan ainakin urheiluhenkeä, jos lähtee sen kelkkaan...

      • cu-bio

        Cubiollekin sattuu virheitä, kuten muillekin. Joka tapauksessa se on edullisin liittymä, edelleenkin. Ehkei halvalla saa sitten hyvää, mutta minä ainakin olen tyytyväinen.


    • pikkumasa

      Olimme muka jo 14.12.2003 "asiakkaita cubio:lla ja karhukirje sekä eräpäivä 13.12.2004 ! Viivästyskorko 10,5% ja maksukehote 5,50 Euroa / 1,60 Euron laskusta! Ikinä EMME ole olleet missään tekemisissä Cubion kanssa, mutta HE kyllä laskuttivat JOSTAKIN, ei selvinnyt vieläkään mistä!

      • kontulalainen

        Minullekin kävi näin, että sain Cubiolta aiheettoman karhukirjeen. Jätin välittömästi poliisille rikosilmoituksen tästä asiasta. Odotan innolla, mitä esitutkinnassa selviää. Toivottavasti poliisisedät soittavat jo ennen uutta vuotta.

        Haluaisin vain ilmoittaa, että ko. Cubio ei kyllä vaikuta rehelliselta firmalta ollenkaan.


    • OnpasHassuFirma

      Jos ei liittymä toimi Teidän tullee valittaa Natalia Mak(k)aran Vattuniemenkadulle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe