Vanhojen tanssit -pakkoko?

Minä vain...

Niin, onko vanhojen tansseihin osallistuminen pakollista? Katsotaanko osallistumattomia ns. kieroon? Itseäni ei moinen voisi vähempää kiinnostaa.

10

11495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfghl

      Eikä se ole elämääni juuri vaikuttanut. Olisi se voinut ihan kiva kokemus olla, mutta en pidä esiintymisestä. Kannattaa kuitenkin harkita tarkkaan, sinua voi kaduttaa jälkeenpäin osallistumattomuus. Ehkä itsestänikin tuntuu joskus siltä.

    • En osallistu minäkään...

      Osallistuminen ei ole pakollista, koska siitähän saa kurssimerkinnän jos tanssii,joten osallistuminen on vapaaehtoinen... En usko että katsotaan kieroon, koska sehän on jokaisen oma valinta! Minäkään en aio tanssia, koska se ei voisi vähempää kiinnostaa....

    • jepjep

      Ei osallistuminen ole pakollista, mutta saattaa harmittaa sitten myöhemmin jos ei tanssi. Itse en voinut ottaa kyseistä kurssia, koska ole niin täysi lukujärjestys ja kyllä se tuntui vähän hölmöltä seisoskella muiden vanhojen joukossa tavan kouluvatteet päällä, kun toisilla oli juhla vermeet yllään.

    • opäklö

      No syyhän on se, että et tule toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

      • p.yh

        Itsekään en osallistunut, koska en pidä prinsessaleikeistä enkä tanssimisesta. Vuosi sitten olin siis mukana seuraamassa ystävieni menoa, eikä harmittanut pätkääkään etten itse ollut tanssimassa. Mukava sitä kyllä oli seurata, ja ainoa mikä nyppi oli etten päässyt jatkoille, mikä tosin oli vaan joku meidän oppilaskunnan typerä päätös, jatkothan eivät kuulu itse kurssiin.


    • koulusta

      Meidän pienessä koulussa vanhojentanssien harjoittelu kuului ihan pakolliseen liikuntakurssiin, ja vanhojen tanssit oli pakolliset. Tämä on mielestäni todella typerä käytäntö, sillä kaikilla ei ole halua taikka varaa tälläytyä ko. päivää varten. Ja vaikka opettaja kuinka sanoi, että ei sinne pakko ole hienoa vanhojenpäiväpukua hommata, vaan voi pukeutua siistiin asuun, niin kuka oikeasti ilkeää esittäytyä muiden hienosti pukeutuneiden joukossa tavallisessa jakkupuvussa.

    • kiva1

      Kannattaa tanssia, mutta jos haluat säästää rahaa, älä tanssi. Mutta ketään ei saa syrjiä vaan siksi ettei tanssinut vanhojentansseja! Ei meidän lukiossa ketään katsota vinoon tanssittomuudesta. Ei kaikki vaan sovi sinne tanssilattialle valssaamaan.

    • Vanhojen tansseissa tanssinu

      Kyllä noi vanhojen tanssit aiheutti paljon stressiä mut oli silti PIRUN HIENO kokemus

    • SuksiKuuseen

      Meidän lukoassa on varmaankin pakollinen vanhojen tanssi (tai ainakin niin olen kuullut.) Aijon lintsata koko päivän sillä lukioa ei koske oppivelvollisuus.

    • Anonyymi

      Ei ole pakko tehä mitää muuta kun kuolla.
      Ja sekin vain kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe