onko kalaa, mitenkä hiplannut?
Saaliina voin kertoa syksystä käytiin tuulastamassa kaupungin erityisluvalla, lähinnä kiinnostusta karppeihin, jota sinne on vuosia sitten istutettu, onko niitä jne..
Kyllä vain kaksi saimme ylös asti illan aikana vaikka tuuli navakasti, molemmat läheltä tulistelupaikkaa, 6,7 kg tavan karppi ja 6,5 kg peilikarppi, lampeen jäi muitakin yksilöitä, mielenkiintoista...
IsoValkeinen
5
4088
Vastaukset 5
- Nimetön
oliko karpin liha yhtä hyvää ku lahnan ja savustiko kalat, terv teke jk: miten sait savupönttöön karpit mahtumaan, teitkös suola ja uunikalaa myös
- poverpaitti
pistin osan savupönttöön ja osan suolasin, mitä lie kaveri tehnyt toisesta, en tiedä?
Kalan liha oli tosi hyvää , väriltään kuin häränliha, isosyistä ja niin syksystä veden ollessa kylmää, ei mutakaan maistunut yhtään.
Tykättiin savustettuna tosi paljon, maku oli aivan omansa, ei voi verrata kotimaan eläväisiin, ehkä savustettu pallas tai puna-ahven on lähinnä sinne päin.. - tex
poverpaitti kirjoitti:
pistin osan savupönttöön ja osan suolasin, mitä lie kaveri tehnyt toisesta, en tiedä?
Kalan liha oli tosi hyvää , väriltään kuin häränliha, isosyistä ja niin syksystä veden ollessa kylmää, ei mutakaan maistunut yhtään.
Tykättiin savustettuna tosi paljon, maku oli aivan omansa, ei voi verrata kotimaan eläväisiin, ehkä savustettu pallas tai puna-ahven on lähinnä sinne päin..hyvä että olivat hyviä, kun konneveden ukkeli ei kehunut, kai ne on ollu liian pieniä niikuin lahnan lintitkin , nekin saa olla parikiloisia, isot hyät kalat ootte saaneet. eipä mennyt luvat hukkaan
minäkin kalastelin ollessani kuopion puolessa kaikenlaista tervtex - mjjj
tex kirjoitti:
hyvä että olivat hyviä, kun konneveden ukkeli ei kehunut, kai ne on ollu liian pieniä niikuin lahnan lintitkin , nekin saa olla parikiloisia, isot hyät kalat ootte saaneet. eipä mennyt luvat hukkaan
minäkin kalastelin ollessani kuopion puolessa kaikenlaista tervtex20vuotta siiten istutettu harvinaista karppia muutama 10 kpl .Ja jollekki idiootille toinen idiootti antaa luvan tuulastaa tätä harvinaista lajia .Tulen soittamaan kalastusmestarille ja katsotaan mitä tulee .Moraali hukassa.
- jueero
Mistäs sieltä kannattais pilkkiä kun en oo ikinä käyny ja minkälaisella kannattaa mulla on musta, valkee, ja sininen tasapainopilkki sitte tavallisia pystypilkkejä esin kuusamo kilpa keltainen, sitten kulta/vihreä, kulta/punainen,kupari/punainen, kupari/kirkas, kirkas ilman muuta väriä, kultainen ilman muuta väriä, kirkas /vihreä. Sitten morreja pieniä keltainen punainen ja hopea ja sitten iso kultainen. Omistan myös rohmu litsejä joilla olen saanut kesälä kirjolohia ja taimenia toimisiko ne pilkinnässä. Vastatkaa ketkä tiedätte paikasta jotain ja missä siellä kannattaa olla ois tarkoitus pilkiä kirjoa ja ahventa isompaa ja tietysti kaikki muukin käy. Paikahan on siis iso valkeinen kuopiossa. Kiitos jos auttaisitte. Saako siellä muuten käytää syötti möhnää vai onko kielletty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611356Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25818Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127724- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.168639VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa44623- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497