Eli mistä johtuvat haamupuhelut?Tuttuni numero soitti puhelimeeni,enkä vastannut,mutta myöhemmin kun soitin takaisin,kuulin ettei hän ollut soittanut eikä sitä myöskään ollut hänen puhelutiedoissaan.Molemmat liittymät Telellä.Voisivatko tuollaiset haamupuhelut periaatteessa aiheuttaa laskutusta jos niihin vastaa?
Haamupuhelut
8
1504
Vastaukset
- Tarkistaa
Näppäinlukko onko varmasti ollut päällä. Yksi kaveri laitto Siemenssistä tyhjiä tekstiviestejä, koska lukko oli taskussa auennut. Siinähän mm. yhdellä napilla toimiva lukitus..
- Jape
Kyseinen henkilö unten mailla kun puhelu tuli ja kännykkä eri huoneessa.Eikä puhelu tallentunut soitettuihin puheluihin.
- ninpa
Monesti tällaiset "haamupuhelut" selittyvät seuraavalla tavalla. Ystäväsi on voinut soittaa toiselle ystävälleen, jolla on ollut soitonsiirto päällä sinun puhelimeesi. Tällöin ystävälläsi ei näy sinulle soitettua puhelua, eikä hän itse tiedä hänen puhelunsa ohjautuneen sinulle.
- onpi
usein soinut kännykkä, lukee vaan soitto, no vastaan ja kaksi miestä puhuu jostain, kahdenkeskisestä asiasta, itse olin kolmantena lijalla.Et on se kiva vaan et näin käy.Naapuri sitä joskus selitti että miksi näin käy,jotenkin se liitty verkkoon, ja sen ylikuormitukseen.
- ninpa
Siinä on kuule varmaan jompikumpi linjalla olevista ottanu vahingossa ryhmäpuhelun sun numeroon. Verkkohan ei itse soittele ja puheluiden ylikuulumista tapahtuu kyl hyvin harvoin.
- onpi
ninpa kirjoitti:
Siinä on kuule varmaan jompikumpi linjalla olevista ottanu vahingossa ryhmäpuhelun sun numeroon. Verkkohan ei itse soittele ja puheluiden ylikuulumista tapahtuu kyl hyvin harvoin.
ongelma, kun en tuntenut kummankaan mieshenkilön puhetta, ja kun puhuin väliin, niin kumpikaan ei kuullut mua.
- Jussu
onpi kirjoitti:
ongelma, kun en tuntenut kummankaan mieshenkilön puhetta, ja kun puhuin väliin, niin kumpikaan ei kuullut mua.
Ompi käynyt aivan samoin mullekin eikä ne osanneet selittää miksi.
- mörkö
Jussu kirjoitti:
Ompi käynyt aivan samoin mullekin eikä ne osanneet selittää miksi.
hmmm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa595322Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543582Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2863484Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403203Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3012698Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3171988Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun661980En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431839Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201205