Pikkusen potuttaa, kun firmat myyvat tuotteitaan kannykoiden kautta. Canarialla vastaajana joudun pulittamaan puhelusta vaikken ikuna-kuuna-paivana mene esittelyihin, tilaa lehtia tai varaa uuden auton koeajoa.
Mitahan pitais tehda, etta saa viettaa terveysmatkansa rauhassa?
Kannykkamarkkinointi pannaan
8
525
Vastaukset
- Ihanainen
Puhelinmyynnin voi kieltää. Kieltäessäni numero oli:060013404. Lieneekö vielä sama.
- operaattorillesi,
että Sinulle ei saa soittaa myyntipuheluja (mikähän se oikea sana oli?). Minulla ainakin toimii sataprosenttisesti.
- toiminut
hyvin toi homma kun on salainen numero, suosittelen.
- Roope63
eivät enää häiritse kun muutin salaiseksi numeron saa olla rauhassa :))
- a-woman1
Olen hankkinut lankapuhelimeeni suoramarkkinointikiellon, joka melkein toimii eli ehkä kerran puolessa vuodessa joku lehtimyyjä erehtyy soittamaan, mutta kun mainitsen kiellosta, loppuu esittely lyhyeen. Kännykkääni ei mainoksia tule, koska sen numero on salainen.
- tosi hyvä
vinkki, että sanoo lankapuhelimeen myyjälle suoramainontakiellosta.
Tämä koskisi lähinnä äitinäni (83v), koska hän harmistuu, kun joutuu kesken vaikka päivälepoa nousemaan vastaamaan turhaan puheluun. Kännykkää hänellä ei ole.
Ilmoitan äidille heti huomenna (meillä on sovittuna puheluaika). Kiitos vinkistä!
Olen sopinut perikunnan kanssa, että pidän suomenkännykkää auki tiettyyn aikaan päivästä (jos muistan) ja sähköpostin yritän lukea ainakin kerran viikossa matkoillakin. Jos joku yliystävällinen puhelinmyyjä onnistuu soittamaan oikeaan = väärään aikaan, sanon olevani Espanjassa. kiitos ja kuulemiin!
PS tekstiviestit Espanjasta Suomeen on halvinta lähettää suomikännykällä.- ii-li
Ongelma on siinä, että olet ulkomailla.
Soittavatko nuo puhelinmyyjät espanjalaisesta vai suomalaisesta numerosta?
Jo kysymyksessä on suomalainen numero, niin puhelut voi kieltää, ja jos se ei auta, niin voi vaatia, että numero poistetaan soittolistalta toivottaa soittaja alimpaan kattilaan.
http://www.ssml-fdma.fi
Kun Espanja kuuluu EU:hun, niin luulisi sielläkin olevan vastaavanlainen mahdollisuus. Täytyyhän ihmisen saada olla rauhassa. - Oletko kysynyt asiaa miltään suomalaisten seuralta? Se ehkä kannattaisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166