Onko kukaan nähnyt Motorola L6:sta kaupoissa. Verkkokauppa.comissa on, mutta haluaisin antaa vanhan luurini vaihdossa. Verkkokauppa ei myy käytettyjä. L6 on tyylikkään näköinen ja ohut. Onko kellään henk.koht. kokemusta tästä puhelimesta?
L6?
luurijamppa
4
703
Vastaukset
- Lordshoe
Juu, ainakin jyväskylässä useampikin liike myy L6:sta. Hyvältä tuntui kädessä ja toistaa myös videota :) Halpa hinta siihen nähden kun maksaa kaupassakin vain 180 euroa...
- josku
Näkisko jossain sivulla tällä puhelimella oteetuja kuvia.
Onko videontoisto hyvää?- pera
En tiedä missä olisi, mutta omasta mielestäni paljon parempia, kuin nokian samanhintaisissa kameroissa. 0,3 megapikselin kamera näyttää olevan... Ja videokin on ihan kelvollista.
Itsellä ollu noin viikon käytössä.
- jookyllä
Onko tässä puhelimessa ennustava tekstinsyöttö tai motorolan luureissa yleensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308