Oloni oli hieman kaksijakoinen; toisaalta häpesin itseäni istuessani serkkutyttöni sängyllä hänen alushousuissaan ja silkkisessä yömekossaan- toisaalta tunsin suunnatonta mielihyvää juuri samaisesta syystä. Serkkutyttöni oli minua viitisen vuotta nuorempi, kohta kaksikymmentä täyttävä nuori nainen. Hän oli muodokas, peppunsa melko kookas, mutta kiinteä ja hänen rintansa olivat uhkeat. Itse olin melko hoikka, mutta lihaksikas joten silkkinen yömekko istui sopivasti minulle ja serkkutyttöni satiiniset stringit joustivat hänen yllään sopivasti eivätkä olleet näin minullekaan liian kookkaat. Olin juuri kaivanut kovan mulkkuni esiin stringien välistä kun kuulin tutun äänen ovensuusta:
-Älä sitten sotke niitä.
Serkkuni seisoi ovensuussa mustassa nahkatakissaan joka oli solmittu tiukasti hänen vyötäröltään. Hänen uhkeat rintansa pullistivat takkia vyön yläpuolelta. Puolipitkän nahkatakin lisäksi hänellä näytti olevan yllään lähes polviin ulottuva liituraitahame ja jaloissaan mustat nahkasaapikkaat.
-A-Annika...mä...tota...
Yritin selitellä tilannetta, mutta serkkuni keskeytti minut:
-Älä viitti, kyllä mä tajuan mitä sä teet. Tykkätkö sä tosta? Sä ootkin aika perverssi mieltymystes kanssa jos toi sut oikeesti sytyttää.
En yrittänyt enää selitellä tilannetta, tahdoin vaan vajota maan alle. Katsoin serkkuani häpeissäni kädet sylissä, edelleen kovaa mulkkuani peitellen. Samassa huomasin tilanteen muuttuvan yhä katastrofaalisemmaksi; serkkuni luokkakaveri seisoi hänen takanaan!
Joskus kylässä käytyäni olin tavannut tämän serkkuni kaverin, Millan ja ihastunut häneen lähes välittömästi. Hän oli vaalea, n. 170 senttiä pitkä ja hoikka. Hänellä oli valloittavan kauniit siniset silmät, pienehköt rinnat ja huomiotaherättävän kiinteä, pieni peppu.
Hän siirtyi ovensuussa serkkuni vierelle ja havaitsin että hän oli niinikään pukeutunut mielestäni todella kauniisti. Tummanharmaa, puolireiteen ulottuva nailontakki oli solmittu niinikään tiukasti hänen vyötäisiltään, jalassaan hänellä oli tiukat farkut ja jalassaan mustaa nahkaa olevat korkeakorkoiset saappaat tai nilkkurit jotka lisäsivät hänen pituuteensa lähes 10 senttiä. Lisäksi kaulaansa hän oli solminut pienen silkkihuivin ja käsissään hänellä oli kiiltävät, mustat nahkasormikkaat.
-Ei oo totta, mitä sä oikein Teemu teet?! Milla kysyi silmät pyöreinä, naurunsekaisella äänellä nähdessään minut ystävättärensä sängyn reunalla.
Olin lähellä purskahtaa itkuun. Miten tällaista voi tapahtua, Annikan piti palata vasta kolmen tunnin päästä! Serkkuni vanhemmat olivat etelänmatkalla ja palaisivat vasta kahden viikon kuluttua. Itse olin jäänyt yliopistolta kesälomalle jo viikkoa aiemmin ja tullut tänne pääkaupungin ulkopuolelle kesälomaa viettämään serkkuni luokse. Fantasiani olivat päässeet valloilleen nähtyäni serkkuni vaatehuoneen sisällön ja olin jo parina päivänä sovittanut itselleni hänen hepeneitään. Ja nyt olin sitten jäänyt rysän päältä kiinni!
-Te... pidätte mua varmaan ihan...kipeenä... mä ymmärrän et tää näyttää sairaalta, mut mä aattelin kokeilla... tää on mun vähän kieroutunut fantasia ja... eihän tätä nyt mitenkään voi selitellä...
Yritin jälleen antaa jotakin selityksen tapaista, mutta serkkuni keskeytti minut jälleen, nyt huomattavasti tiukemmalla äänensävyllä:
-Älä sitten selittele! Sä oot nyt jäänyt rysän päältä kiinni, eli kannattais lopettaa noi selitykset ja mussutus! Sä jäät nyt odottamaan siihen ja mä käyn Millan kanssa olohuoneessa pitämässä vähän neuvonpitoa. Pysyt sitten siinä, onko selvä?!
Nyökkäsin nöyrästi ja painoin katseeni lattiaan. Kuulin kuinka tytöt kävelivät pois ovelta kenkien korot kopsahdellen.
Noin viidentoista minuutin kuluttua tytöt palasivat, yhä samoissa asuissa. Sanomatta minulle sanaakaan serkkuni käveli vaatehuoneelleen ja kuulin lukon napsahtavan. Suuntasin katseeni vaatehuoneen suuntaan ja näin serkkutyttöni kyyristelevän mahonkisen laatikon luona. Hän pyysi Millan luokseen ja he molemmat nostivat joitin esineitä laatikosta. Tämän jälkeen he kääntyivät ja astelivat serkkuni kirjoituspöydän luo laskien esineet pöydälle. Kuulin hieman metallista kolinaa tyttöjen järjestellessä esineitä kirjoituspöydälle. Tytöt astelivat eteeni ja serkkuni käski:
-Nostapas Teemu päätäsi.
Tottelin ja kohotin päätäni. Huomasin että serkkuni oli niinikään vetänyt käsiinsä nahkasormikkaat ja nyt hän tarttui kädellään leuastani.
-Sä et Teemu varmaan tiennytkään että mulla on ollut aika monipuoliset mieltymykset kaiken seksuaalisen suhteen jo jonkun aikaa ja että mä oon ollut aina innokas kokeilemaan kaikenlaista uutta ja erikoista kun seksistä on puhe. Toinen juttu taas on se että vaikka mä olen avoin näiden juttujen suhteen, niin en mä silti hyväksy että mun serkkupoikani täällä runkkailee mun alusvaatteissa ilman lupaa!
-Annika...mä oon tosi pahoil...
Yritin jälleen, mutta serkkutyttöni keskeytti minut jälleen:
-Silloin kun minä puhun, niin sä et mua keskeytä, onko selvä?! Avaapas suutas, niin saat jotain muuta puuhaa siksi aikaa kun mä puhun. No, suuta auki!
Tottelin ja raotin varovasti suutani. Annika kohotti toisen kätensä ja työnsi kaksi nahkasormikkaan verhoamaa sormeaan suuhuni.
-Imet niitä sormia sen aikaa kun minä puhun, niin et keskeytä mua jatkuvasti!
Serkkutyttöni käski ja aloin varovasti imeä.
-Ime kunnolla vaan, sitä varten mä laiton sormikkaatkin että saat imeskellä niitä ihan tosissaan.
Serkkuni ivasi ja ja katsoi minua hymyillen.
Milla seisoi hänen vieressään nauruaan pidätellen katsellessaan työskentelyäni. Serkkuni astui vielä lähemmäksi, vei toisen kätensä leualtani niskaani ja veti pääni nahkatakin verhoamaa poveaan vasten.
-Noin, nyt pysyt siinä ja imet niitä mun sormiani sen aikaa kun minä kerron sulle pari asiaa.
Ynisin myöntävästi pää serkkuni sylissä ja imin hänen mustan nahkan verhoamia sormiaan posket lommolla. Tunsin kaluni olevan jälleen kovana kuin kivi.
-Me sovittiin Millan kanssa että tänään sulle annetaan opetus, eli me vähän touhutaan sun kanssa niitä näitä. Varmaan tiesitkin että Milla on ollut susta jo jonkun aikaa kiinnostunut, mutta koska sä jäit nyt tällä tavalla näistä sun perversioistas kiinni, niin sitä ei välttämättä enää hirveästi kiinnosta minkään jutun aloittaminen sun kanssas. Se ei tietenkään tarkoita sitä etteikö meitä kiinnostais vähän kouluttaa sua, serkkupoika. Eli jos et haluu että mun vanhemmat kuulee näistä jutuista mitään, niin käyttäydyt kuin kiltti poika ja suostut kiltisti meidän koulutusprojektiin...niinsanotusti.
Kuuntelin serkkuni sanoja hämmentyneenä; hän oli itsekin kiinnostunut samantapaisista erikoisuuksista, Milla on ollut kiinnostunut minusta, he aikovat kouluttaa mua yhdessä... Tuntui siltä että tätä päivää en tulisi unohtamaan vielä pitkään pitkään aikaan.
Annika tarttui niskassani olevalla kädellään minua niskatukasta kiinni ja veti pääni taaksepäin. Ynisin avuttomasti sängynreunalla istuen kun serkkuni veti hitaasti sormensa pois suustani. Kuolaani oli valunut hänen nahkasormikkaalleen ja lisäksi hänen nahkatakkinsa rintamukselle.
-Ei hemmetti, sä sotkit mun takkini! Nyt siivoat jälkes! Nuolepas nää mun sormikkaat ensin.
Annika käski ja työnsi nahalle tuoksuvan sormikkaansa pääni eteen. Alistuneena aloin nuolla serkkutyttöni kättä verhoavaa nahkaa. Jälkeni siivottuani Annika tarttui jälleen hiuksistani kiinni ja ohjasi päätäni lähemmäs uhkeaa poveaan.
-Nuolet ne kuolavanat mun takilta! Ja kunnolla sitten!
Inisin surkeasti kun serkkuni veti kasvoni takkiaan vasten. Olin lähellä tulemista alkaessani nuolla serkkutyttöni nahkatakin verhoamaa uhkeaa povea puhtaaksi. Jouduin pidättämään spermojani, sillä olisin tullut suoraan Annikan takille ja saappaille hänen seisoessa tiukkana edessäni.
Takkia nuollessani kuulin Millan touhuavan jotakin serkkuni takana. Annikan käskiessä minun lopettaa rintamuksensa puhdistaminen Milla astui serkkuni viereen.
-Me ajateltiin Teemu että jos sä kerran tykkäät pukeutua tyttöjen kuteisiin, niin samantien voisit kokeilla millaista on olla tyttönä tyttöjen komennossa. Eli sä pidät nyt noi Annikan alusvaatteet päälläs ja me opetetaan sulle muutamia juttuja vähän niinkuin meidän pikku orjatytölle.
Millan puhuessa hänellä oli jatkuvasti pieni hymy suupielissään ja hän vaikutti edelleen selvästi huvittuneelta koko tilanteesta.
Seuraavaksi hän veti minut kuitenkin kädestäni seisomaan ja osoitti sen jälkeen sormellaan lattiaan:
-Nyt meet tyttö lattialle polvilles.
Tottelin Millan käskyä ja vaivuin polvilleni tyttöjen eteen.
Milla ohjasi käteni selkäni taakse ja lukitsi ne nahkaisilla kahleilla, joiden välissä oli tukeva ketju. Seuraavaksi Annika kiinnitti jalkojeni väliin samalaiset kahleet, mutta niiden välissä oli tanko joka pakotti jalkani pysymään levällään. Annika tarttui minua jälleen hiuksista ja Milla astui pääni vierelle tarttuen minua sirolla kädellään leuastani:
-Suu auki kiltisti, Teemu-poika. Hän sanoi ja työnsi mustan kumipötkylän suuni eteen.
Raotin suutani ja Milla työnsi kartion mallisen pötkylän suuhuni. Tyttö pakotti pötkylää suussani syvemmälle kunnes aloin yökkäillä, jolloin hän alkoi vetää sitä takaisinpäin. Milla toisti tätä liikerataa puolisen minuuttia minun kakoessa kuolan valuessa suupielistäni. Tämän jälkeen hän veti syljestäni kiiltelevän patukan ulos suustani.
-Hyvä poika, nyt siinä on tarpeeksi liukastetta. Milla sanoi ja ojensi patukan serkulleni.
Annika työnsi minut väkisin kasvot vasten edessäni seisovan Millan saappaankärkiä ja sanoi:
-Voit vaikka imeä niitä saappaankärkiä jos tämä tekee liian pahaa, pikku serkkupoika.
Seuraavaksi tunsin kuinka Annika veti stringejäni pois peppuvaostani ja alkoi sovittaa pötkylän päätä peräaukolleni.
-Ei... älä...A-Annik...Annika...
Aloin inistä, mutta Milla kohotti saappaansa kärkeä ja Millan käskystä otin sen kiltisti suuhuni. Serkkuni työnsi pötkylää hitaasti sisääni ja ilman yhä syvemmälle työntyvää saappaankärkeä suussani olisi huutanut kuin syötävä. Viimein anustapin paksuin kohta oli sisälläni ja oloni alkoi hieman helpottaa. Milla veti saappaansa ulos suustani ja tytöt käskivät minun kohottautua polvilleni. Vaivalloisesti sain kammettua itseni ylös lattialta olivathan käteni yhä lukittuna tiukasti selkäni taakse.
Annika kävi kirjoituspöydällään ja palattuaan kietoi lähes 10 senttiä korkean nahkaisen kaulapannan kaulaani. Serkkutyttöni kiristi pannan tiukasti kaulani ympärille ja lukitsi sen soljella. Milla kiinnitti nahkaisen talutushihnan kaulapannan metallilenkkiin ja nykäisi hihnasta kevyesti.
-Noin, nyt meidän orjatytöllämme onkin jo melkein kaikki tarvittava... eikö aloiteta jo tämän pikkuisen kouluttaminen? Milla kysyi serkultani näiden seistessä tyytyväisesti hymyillen edessäni.
-Joo, mennään takkahuoneeseen. Mä laitan vielä nämä tälle meidän Teemu-tyttöselle.
Annika sanoi ottaen nahkatakkinsa taskusta kumipäällysteiset nipistimet jotka oli kytketty toisiinsa ketjulla.
-E-eikai noi satu...paljon? Annika? Kysyin ujosti.
-No enpä tiedä kun en ole itse kokeillut, mutta jos sattuu niin mitäs sitten, eikai se mun ongelma ole?!
Serkkuni vastasi ivallisesti hymyillen ja tarttui vasemmalla kädellään kaulapantani lenkistä kiinni vetäen jälleen pääni syliinsä. Toisella kädellään hän laski ylläni olevan silkkisen yömekon toisen olkaimen alas, jolloin toinen nännini tuli esille mekon sisältä. Hän alkoi hyväillä nänniäni nahkasormikkaan verhoamilla sormillaan jolloin se kovettuikin samantien. Annika kiinnitti nipistimen nänniini mikä sai minut inahtamaan kevyesti.
-Älä inise siinä, Teemu. Toinen nänni vielä laittamatta. Kyllä kai noin iso tyttö vähän kipua kestää. Serkkuni sanoi ja laski toisenkin olkaimen silkkimekosta, jolloin mekko valui ylävartaloltani ja pysähtyi roikkumaan kivikovana seisovan mulkkuni varaan. Tämä sai Millan purskahtamaan nauruun ja minut lähes itkuun. Nyt tunsin häpeäni ja alemmustilani lähes sietämättömänä ja olin silti kiihoittuneempi kuin koskaan.
-Hemmetti, noinko paljon tää sua kiihottaa! Sä oot kyllä tosi säälittävä tapaus, Teemu! Serkkuni torui minua ja toisen nännini kiinnitettyä hän työnsi minut jälleen pylly pystyyn lattialle.
-Toi sun mulkkusi käy pikkuhiljaa häiritsemään mua, muistuttaa koko ajan miten perverssi pikku possu sä oletkaan. Serkkuni sanoi ja kyykistyi viereeni vieden vasemman kätensä kalulleni. Hitain, pitkin vedoin Annika alkoi lypsää kaluani:
-Jos mä lypsän sun kassit tyhjiksi, niin ehkä toi sun seisokkisi rauhoittuu.
Milla otti asennostani jälleen ilon irti ja asteli aivan kasvoihini kiinni ja käski huvittuneella äänellä:
-Samalla voisit orjatyttö vähän kiillotella mun saappaitani, ne meinaan vähän sottaantui kun tuolla ulkona satoi vettä tänne tullessa.
Alistuneena työnsin kieltäni ulos suustani ja Milla työnsi toisen saappaankärkensä kieleni ulottuville. Päätäni nytkyttäen sain vaivoin nuoltua nahkaista pintaa edes jotenkuten. Pääni oli todella vaikeassa asennossa, mutta silti Milla vaati nyt yllättäen käskevämmällä sävyllä:
-Nuolet ne kunnolla, eihän tosta ole mitään hyötyä. Säälittävän näköistä lipomista. Nuole kunnolla, lutka.
Yritin miellyttää Millaa ja aloin liikuttaa kieltäni yhä nopeammin sillä päätäni en pystynyt liikuttamaan juuri ollenkaan naamallani saappaita vasten maatessani.
Annika oli nopeuttanut mulkkuni lypsämistä ja olin jo todella lähellä tulemista. Toisen kätensä hän vei toiselle nännilleni ja alkoi hyväillä nipistimen välissä pullottavaa nipukkaani. Tunsin mielihyvän aaltojen täyttävän koko vartaloni; anustappi pyllyssäni, ja Annikan nahan verhoamat kädet nännilläni ja kalullani tekivät tehtävänsä. Tunsin kuinka spermani tuli sykäyksittäin. Annika ei lopettanut lypsämistään, vaan hänen kätensä jatkoi tasaisia pitkiä vetojaan minun nytkähdellessä spermapurkausten tahdissa. Pikkuhiljaa tulemiseni loppui ja Milla veti saappansa kasvojeni edestä.
-Roiskit Teemu lastisi ihan mihin sattuu, sulla ei ole näköjään minkäänlaista itsekontrollia. Sotkit spermasi suoraan mun kengille ja saat nyt opetella putsaamaan omat jälkesi. Annika sanoi ja asteli ystävättärensä viereen eteeni. Katsoin Annikan nahkasaappaita ja huomasin spermani valuvan noroina Annikan nilkan kohdilta kohti saappaiden kärkiä.
-Kieli ulos, Teemu. Serkkutyttöni käski ja painoi kädellään pääni saappaitaan vasten.
Vastentahtoisesti aloin nuolla spermojani saappailta ja tunsin itseni naurettavaksi; viisi vuotta vanhempi kundi nuolemassa omia mällejään kahden nuoren naisen katsellessa.
Nuolin Annikan saappailta kaiken, minkä jälkeen serkkuni tarttui kaulapannastani ja nosti minut polvilleni.
-Katsos näitä.
Annika sanoi mutristaen huuliaan, katsoen minua ylväästi alaspäin. Hän nosti kätensä kasvojeni eteen ja huomasin sotkeneeni lisäksi hänen toisen nahkasormikkaansa. Nyt jo täysin osaani alistuneena avasin kiltisti suutani ja työnsin kieleni ulos alkaen kuuliaisesti lipoa spermojani pois Annikan nahkasormikkaalta.
-Hyvä poika, nyt näyttää siltä kuin pitääkin. Serkkutyttöni sanoi hyväksyvällä äänellä ja häntä ujosti kulmieni alta katsellessa näin hänen hymyilevän.
Annika vahti tarkasti että nuolin ja nielin kaiken minkä olin hänen sormikkaalleen ruikkinut. Saatuani viimein kaiken vaivoin niellyksi käski Milla minun avata suuni. Tottelin ja tyttö työnsi suuhuni suuren punaisen kumipallon. Yökkäilin Millan työntäessä pallon hampaideni taakse. Pallo täytti suuni kokonaan ja pakotti sen ammolleen. Kurkustani pääsi epämääräistä korinaa ja mumisin surkeana kun Milla työnsi kädellään palloa pakottaen sen pysymään suussani. Ääntelystäni välittämättä tytöt kiristivät pallosta lähtevät nahkahihnat tiukalle. Milla kiinnitti yhden hihnan pääni taakse Annikan kiristäessä kaksi muuta hihnaa, joista toinen kulki pääni ylitse ja toinen leukani alta. Näin suukapula oli todella tiukasti ja varmasti suussani.
-Et sitten kuolaa ympäriinsä, pikkulutka vaikka toi pallo iso onkin. Jos alat sotkea, niin saat raipasta. Annika sanoi ja ojensi ratsastusraipan Millalle. Serkkutyttöni tarttui minua kaulapannan lenkistä. –Nyt lähdetään pikku kävelylle, yritäpäs sipsutella perässä vaikka sulla jalat onkin kiinni.
Annika lähti kulkemaan edeltä, taluttaen minua talutushihnasta. Kulkeminen oli todella vaikeata johtuen jalkojani yhdistävästä metallitangosta. Pikkuhiljaa Annika kiihdytti hieman vauhtia ja minä yritin parhaani mukaan sipsutella tämän perässä. Välillä Milla lätkäisi minua ratsastusraipalla silkkikankaan verhoamalle takamukselle. Tunsin kovettuvani jälleen.
Kuljimme serkkuni kodin takkahuoneeseen, jossa Annika pysähtyi ja käski minut polvilleni. Kiltisti polvistuin tyttöjen eteen ja Annika tarttui toisella kädellään kaulapantani lenkistä nostaen leukani pystyyn.
-Mä ajattelin nyt rankaista sua siitä että sä ilman lupaa pervoilet täällä mun alusvaatteideni kanssa. Mä ajattelin antaa sulle perinteisen kurinpalautuksen, eli pääset mun sylkkyyn ja mä läpsin sua pyllylle.
Tässä vaiheessa Annikan huulille levisi itsevarma hymy tämän samalla mutristaessa huuliaan ja kohottaessa päätään katsellen minua omistavasti alaspäin.
-Kaikki turha mumina ja varsinkin kuolaaminen on sitten kiellettyä, eli Milla vahtii sua samalla kun mä läpsin.
-Kannattaa muuten varoa ettei Teemu-tyttö sotke sun hamettas tällä pikku pippelillänsä. Milla huomautti serkulleni ja kyykistyi viereeni tarttuen nahkasormikkaan verhoamalla kädellään kalustani.
-Tää meinaan seisoo taas vaikka just sen lypsit. Hän lisäsi ja alkoi lypsää kaluani pitkin hitain vedoin.
Aloin ynähdellä mielihyvästä Millan siron käden työskennellessä kaluni kanssa.
-Mitä sanoin siitä turhasta muminasta? Sanoiko mä siitä jotain? Annika tiukkasi minulta vetäen tiukemmin kaulapannastani.
Yritin mumista anteeksipyyntöä, mutta serkkutyttöni keskeytti minut:
-Toi sun ininäsi alkaa vaan voimistua vaikka mä just sua kielsin!
Annika päästi irti kaulapannastani ja käännähti ympäri. Nahkasaappaat kopisten hän asteli takkahuoneen sohvan ääreen ja minua vihaisesti katsellen ryhtyi napittamaan nahkatakkinsa nappeja auki. Riisuttuaan takkinsa hän asetti sen sohvalle ja kääri valkoisen paitapuseronsa hihoja hieman ylöspäin. Annikan lähtiessä takaisin minua kohti en saanut katsettani irti tämän rintamuksesta;
Annikan uhkea povi kiristi kankaan tiukalle, paidan nappien pitäessä vaivalloisesti muhkeat rinnat kurissa. Serkkytyttöni piti paidastaan kolme ylintä nappia auki, jolloin paidan kaula-aukosta paljastui hänen rintojensa syvä vako.
-Mitä ihmettä sä Teemu tuijotat? Hei mä oon sun serkkusi, ei sulla pitäis olla mitään tarvetta tuijottaa mun rintojani tolla tavalla, saisit hävetä! Annika tiuskaisi ehdittyään luokseni.
Serkkutyttöni uhkea povi kohoili tämän hengityksen tahdissa vain parinkymmenen sentin päässä kasvoistani. Kuin lumoutuneena tuijotin yhä tämän rintojen välistä vakoa.
-Teemuuu...huhuu...sanoinko mä sulle jotain...? Serkkuni huhuili minulle leikkisällä äänensävyllä. Nostin katseeni ujosti ja anteeksipyytelevänä ylemmäs, Annikan silmiin.
Hän katseli minua hieman hymyillen, leuka omistavasti pystyssä.
-Mahtaako Teemu toi sun kuolaamisesi johtua tosta suukapulasta vai kenties siitä mitä sä silmies edessä näet? Noh, joka tapauksessa mä en tykkää siitä, eli voisitko lopettaa sen?
Yritin kaikin tavoin miellyttää Annikaa ja koetin niellä suuhuni muodostuvaa kuolaa mahdollisimman hyvin. Pallo suussani vaan oli yksinkertaisesti liian suuri ja liian syvälle lukittu, joten osa kuolasta valui suupielistäni leualleni ja siitä lattialle. Häpesin itseäni; olin kuin eläin joka ei hallinnut enää lainkaan itseään, täysin kontrolloitu ja alistettu eläin näiden tyylikkäästi pukeutuneiden nuorten naisten hallinnassa. Anustappi pyllyssäni ja silkkinen yömekko sekä naisten satiinistringit jalassani muistuttivat minua tyttöjen vieneen minulta lisäksi kaikki miehuuden rippeenikin.
-Teemu-
[email protected]
Serkkutytön alistettavana
6
15154
Vastaukset
- Pponteva
Alkaa tulla taas mitta täyteen tuon vaimon retaleen kanssa. Kun en itsekään voi tietää mitä ihmettä se oikein touhuaa. Siispä kirjoitin siitä terapeutilleni...
Sain siis kylän juoruakoilta kuulla, miten ne naapurin nuoretmiehet olivat taas vihellelleet sen vaimoni perään. Ja sen peräpuolesta ne ilmeisesti niin kiinnostuneita ovatkin vai?. Eikä siinä vielä kaikki, oli se hömppä vielä siinä ohi mennessään hameenhelmansa nostanut ylös ja oikein sitä tasan paljasta peppuaan vilautellut niille nulikoille. Se on liikaa se. Nyt kun se kotiansa tulee, kotiarestia tulee ja saa se kyllä maistaa sitäkin lääkettä, mikä tässä maassa on niin monia vaimokultia ja herran kurissa ja nuhteessa pitänyt eli tietysti koivuniemenherraa. Se tuntuu olevan sitä ainoaa perinnettä mitä sekin eukko uskoo. Miksi ihmeessä sitä pitää aina sillalailla ojentaa ennen kuin menee sana perille. Itse se on sen halunnut näin itseasiassa eli sitähän se siis jotenkin myös tahtoo, mutta miksi tällätavalla, ei Mies ymmärrä, kun yksinkertainen on ?!?
Terapeutti sanoi, että jatka vaan. Jos semmoinen tapa tuottaa tyydytystä, ei kai siinä mitään väärää ole.
Ja sanoihan se oma äitikin minulle ennen häitä että muista aina, jollei se sanaasi usko, niin haetpa paikalle koivuniemenherra, sen sanaa se uskoo aina. Taitaa olla sen oma äiti sitä aikalailla kovalla kädellä kasvattanut. Sitä sen neuvoa olen kyllä yrittänyt noudattaa ja niin on sen aikuinen takamus aika usein saanut tuntea, jollei isännälleen ole kuuliainen. Kuuliaisuus meillä merkitsee nöyryyttä sillä uppiniskaisuutta en siedä. Sanotaanhan sanassakin että mies on perheenpää ja nainen vaietkoon seurakunnassa.
Niin muuten, pistäisinköhän sen itsensä niitä noutamaan vai hakisinko pihakoivusta jo valmiiksi, kas siinäpä pulma?
Taitavat tuolla kylillä tietää miten kurinalainen mies ja millainen kurinpitäjä oikein olen. Eräskin vieras ukkomies ihmetteli, että kun teidän pihallanne ei missään pihakoivuissa nuo alaoksat oikein kunnolla kasva. Taisi huomata asian oikean laidan, nimittäin että katkottuhan nuo on. En sille viitsinyt sille sitä selvittää. Sillä onhan se niin että tuoreet vitsakset ovat ainoa oikea suonalainen väline millä kurittomia vaimoja voi kouluttaa.
Mutta on sillä kaunis takamus, en yhtään ihmettele että sitä ihailee kyllä kylän jokainen miehenroikale.
Oli se sitten vitivalkoinen kuten saunan jälkeen tai sellainen ihanan punertava, kuten se taas tänä iltana tulee olemaan. Se peppu on aina yhtä kiehtova ja suorastaan kiihottava. Heiluttelee peppuaan vielä niin ihanasti että himot ja halut herää aina kukoistukseensa.
Sääli että sitä pitää piiskata vähän väliä, mutta kun se muuten usko! Ja tuntuu vielä kaikenkukkuraksi nauttivan siitä kaikesta. Sanoo aina että "kiitos herra, taidankin olla taas jo tämän tarpeessa" Taitaa siis tahallaan tehdä minulle kiusaa jotta saisi tuta kuka oikein on kuka. Sillä tietäähän se mitä tapahtuu kun miehen mitta tulee täyteen, itse asiassa taitaa sitä salaisesti toivoakin.
Sillä kyllä siihen sattuu, kun sen totuuden hetki koittaa. Piiskaus toimitetaan meillä aina paljaalle takapuolelle.Sillä vai silloin voi tuntea kivun ja tuskan vapauttavan voiman. Sen sijaan asennot ja muodot voivat vaihdella hänen toivomustensa mukaan Joskus nelinkontin edessäni joskus sylissäni hame ylhäällä ja paljas peppu ylimpänä kaikesta, odottelemassa sitä mitä seuraavaksi seuraa. Asentojen kohdalla pyrin aina toteuttamaan hänen toiveensa. Enhän tiedä haluaako hän tällä kertaa olla kosketuksessa minuun kokiessaan armollisen rangaistukseni vai etäämpänä kokea sen piinavan ja tuskallisen totuuden jonka hänelle sillä hetkellä teen todeksi.
Aluksi hän aina voihkii aika erikoisesti mutta loppua kohden jo vääntää itkua. Sillä en lopeta piiskaamista ennen kuin näen ne oikeat ja aidot katumuksen kyyneleet. Sillä vasta niiden jälkeen tietää hän ja tiedän minä että kaikki on unohdettu ja anteeksi annettu ja uusielämä voi taas tämän koettelemuksen jälkeen alkaa alusta.
Aika usein siitä seuraa sitten paljon muutakin, ei aina ymmärrä näitä naisia. Mikä siinä oikein on kun juuri niinä päivinä jolloin koivuniemenherra on hänen paljaalla pyllyllään tanssinut sitä sen tullessaan tuomaa kiperää polskaa, valtaa jumalainen himo meidät molemmat Silloin jo yleensä samaisena iltana parisängyssämme alkaa sellainen nainnin lätinä että se on varsinaista menoa se.
Naintia nainnin jälkeen, ihanaista suihinottoa, perseeseen panemista, tissien venyttelyä, mitä ikinä voi mieleen juolahtaa ja lopuksi aina jumalainen laukeaminen puolin ja toisin. Se on elämä ja siitä mie pidän.
Kerran hän sitten päätti kostaa, sanoi vietävä että jos kerrankin vielä talousrahat juon saan itsekin maistaa tuota totuuden torvea ja miehetkin nujertavaa rohtoa. Ja niin oli perskules illalla vastassa vitsakimppu käsissään. Ei tuota auttanut siinä tilanteessa känniläisen kuin antaa toisen ottaa tuo koivuniemen kukka kauniiseen kätösiinsä ja nöyrtyä oikeamielisen vaimon edessä.
Niin usein olin jo vannonut että jos vielä niihin rahoihin kosken saa hän tehdä minulle aivan mitä tahtoo. Ja niin sain mennä hänen eteensä sanoin ettäkö pitääkö ihan paljaalle mutta housut alas ja heti oli komento. Se ei paljoa jättänyt tulkinnan varaa. Pakko oli tehdä työtä käskettyä. Nyt tiedän siis itsekin miltä se piiskan viuhunta ja läiskintä omalle paljaalle takamuksen ihokarvoille oikein tuntuu.
Kipeätä ja tuskallista se oli. Taistelin itkua vastaan kauan ja koska olin päättänyt kestää tämän kaiken kuin mies , mutta lopulta annoin periksi, koska kadutti ja hävettihän minua niin olin luottamuksen rikkonut taas kerran. Jospa näin saisin taas anteeksi. Annoin siis itkun tulla ja sitä riitti ja pyysin armoa ja vannoin etten koskaan enää tee näin. Yläpuolellani ei armoa tunnettu. Sitä jatkui kunnes hän näki että taisi saada nyt tuokin todella tuntea miltä koivuniemen herra Puheille meno todellisuudessa tarkoittaa.
Mutta myöhemmin, sitten iltasella tuli toisenlainen tunne. Jouduin seisomaan nurkassa housut alhaalla jo toista tuntia tunsin sen lämpimän ja hellän kosketuksen. Tällä kertaa hän sanoikin, nyt sänkyyn siitä on jo myöhä.
Samaisena iltana hain sitten itse lisää risuja ja sanoin vaimolleni että "taitaa tuo pahuus minussa vielä asustaa, että annapa vielä niin että jospa se lähtisi" Otti hän minut syliinsä, tällä kertaa veti hellästi hitaasti yöhousuni sinne nilkkoihin asti.. Olin siis siinä taas paljaspylly pystyssä ehkä vielä katuvaisena pojankloppina, mutta myös tällä kertaa sangen kiimaisena uroona joka odotti.
Odotti kuritusta ja kiihkoa jonka se synnyttäisi.
Synnytti vielä tuskaa ja kipua ja mutta tunsin myös että sain aikaa miettiä ja ennen kaikkea tunnustaa nyt katumusta tämän ihanaisen ihmisen edessä. ajattelin siinä ollessani ja seuraavaa hidasta ja rauhallista lyöntiä odotellessa mitä kaikkea mitä olin vaimoani vastaan koskaan ja ikinä tehnyt. Lupasin yrittää nyt uusin mielin Se oli todella huojentavaa, viimeksi muistan itkeneeni niin ehkä joskus muinoin nuoruudessani .
Tästä tapauksesta lähtien se joka sitä kaipasi tai tunsi tarvitsevansa, haki itse pihakoivusta tarvittavat avittajat ja antoi toiselle niiden toivottua käyttöä varten. Näin on onni ollut osanamme ja viihtyvyyttä ja rakkautta piisannut määräämättömästi
http://groups.msn.com/koivuniemenherra/ - Teemu
Jeps, kirjoitin tuon edellisosankin, mutta kuten voit huomata on tähän suomi24:n postaukseeni tullut jatkoa verrattuna tuohon herkku.net:n tarinaan.
-Teemu
[email protected] Teemu kirjoitti:
Jeps, kirjoitin tuon edellisosankin, mutta kuten voit huomata on tähän suomi24:n postaukseeni tullut jatkoa verrattuna tuohon herkku.net:n tarinaan.
-Teemu
[email protected]en uskalla mittauttaa arvoja!.... eikun onnee vaan ja koittamaan!!!!1§
- Teemu
Annika ja Milla seisoivat aivan minun edessäni, epätoivoista kuolan nielemisyritystäni seuraten. Tytöt hymyilivät ilkikurisesti ja astuivat minuun kiinni. Milla kiersi kätensä kaulaani ja katseli minua ylväästi alaspäin. Toisen kätensä hän vei nännejäni yhdistävien nipistimien ketjulle ja alkoi heilutella sitä kevyesti edestakaisin. Millan tiukasti vyötetyn takin tumma nailonkangas hyväili niskaani ja ylävartaloani tytön painuessa minua vasten. Annika puolestaan painautui minuun toiselta puolelta. Serkkuni paitapuseron pullottava etumus painui poskeani vasten ja hän työnsi nahkahansikkaaseen verhotun toisen kätensä aivan nenääni kiinni. Nahkan tuoksu sekoittui nuorten tyttöjen hajuvesien tuoksuun näiden sulkiessa minut syleihinsä ja tunsin olevani jälleen kivikova serkkuni satiinistringien alla.
Tytöt kiusasivat minua näin parin minuutin verran, kunnes lopettivat leikkinsä ja Milla tarttui minua kaulapantani lenkistä. Annika käveli nahkasaappaat parkettiin kopsahdellen takkahuoneen puulaatikon luokse ja istuutui sen päälle.
-Tuo kulta se meidän pikkutyttö tänne niin aloitetaan. Hän sanoi Millalle ja tämä nykäisi minua kaulapannasta, vaatien näin seuraamaan perässään.
Milla talutti minut Annikan luokse ja painoi minut polvilleni serkkuni eteen. Tunsin kuinka Milla alkoi avata suukapulani solkia ja pian pääsikin hän vetämään suuren, kuolasta kiiltelevän pallon pois hampaideni takaa. Leukani olivat aivan puutuneet ja huohotin hallitsemattomasti kykenemättä sulkemaan suutani. Kuola valui suustani parketille ja Annikan saappaille.
-Hyi hemmetti, Teemu. Etkö ton enempää pysty itseäs hillitsemään. Sotket joka paikan noilla eritteilläs. Nyt alat kyllä nuolla taas niitä sotkujas, mun saappaat on ihan uudet, enkä mä halua että niihin jää mun serkkupoikani kuolavanoja susta muistuttamaan. Mä haluan että ne kiiltää, ymmärrätkö? Nuole ne kiiltämään.
Annika lateli ohjeita edessäni istuen, minun kyyristellessä tämän jalkojen juuressa yhä holtittomasti kuolaten.
Yritin miellyttää serkkuani ja laskin päätäni alemmas, hänen nahkasaappaitaan kohti. Leukani olivat yhä niin puutuneet etten kyennyt tekemään muuta kuin valuttamaan lisää kuolaa suustani.
-Nuole ne pois, Teemu! Nyt heti! Sähän sotket vaan lisää etkä putsaa niinkuin mä käskin. Pitääkö sua taas rankaista ennenkuin osaat toimia edes jotenkuten oikein ja yksinkertaisten käskyjen mukaan?
Annika torui minua säälimättömästi. hän kyllä tiesi etten mahtanut kuolaamiselleni mitään koska pääni oli komennettu painumaan alas. Serkkutyttöni ei kuitenkaan välittänyt tästä, vaan tahtoi vaatia minulta mahdottomia, syykin selvisi pian:
-Sä oot kyllä säälittävä, tyttöjen vaatteissa viihtyvä ja vieläpä tyhmä kuin koira. No ehkä sua pitää sitten käsitellä kuin koiraa. Autatko vähän Teemua, Milla-kulta. Ei se osaa muuten.
Kuulin kuinka Milla lähti hakemaan jotain ja palasi sitten viereeni, jalkojaan verhoavien piikkikorkoisten nahkanilkkureiden asettuessa pääni molemmin puolin. Tunsin Millan kiinteän, tiukan farkkukankaan peittämän pepun painautuvan selkääni vasten tytön asettuessa hajareisin istumaan. Käteni olivat yhä kahlittuna selkäni taakse, joten Milla joutui istumaan aivan alaselkäni päällä. Silti hänen painonsa riitti tekemään oloni todella hankalaksi, pääni painuessa väkisin serkkuni saappaita vasten.
Milla veti satiinisen yömekon helmaa ylöspäin, paljastaen näin peppuni. Ensimmäinen raipan sivallus sai minut vavahtamaan kauttaaltani. Tiesin Millan aiemmin harrastaneen ratsastusta, joten hänen raipan käyttönsäkin oli taitavaa. Iskut alkoivat viuhahtedella terävinä tarkasti eri puolille takapuoltani minun alkaessa haukkoessa henkeäni niiden tahdissa.
-Joko alkaa nuoleminen onnistua, Teemu-tyttönen? Annika kysyi ilkkuen.
Vavahtelin Millan iskujen tahdissa kykenemättä silti nuolemaan, keskityin vain raipan iskuihin.
-Nuole ne Annikan kengät heti, koira!, kuulin Millan komentavan. Hän tehosti käskyään sivaltamalla minua tarkasti takakautta kiveksille.
Ulvahdin kivusta ja hätääntyneenä pakotin itseni nuolemaan. Kieleni roikkui yhä avoinaiseksi jämähtäneestä suustani ja mahdottomasta asennostani huolimatta yritin liikuttaa päätäni Annikan saappaita myötäillen.
-Kunnolla, koira. Ei kelpaa, pidempiä vetoja! Nuolet ne kunnolla!, Milla innostui selässäni. Hän tuntui vasta löytäneen alistajan itsessään.
-Nuole niitä saappaita paremmin, koira! Mä sanoin että kunnolla!, tyttö komensi. Raippa iskeytyi jälleen kiveksilleni ja tunsin kyynelten kohoavan silmiini. Milla jakoi säälimättömästi tarkkoja iskuja raipallaan. Osa tuli kovempina pepulleni ja osa hieman hiljempaa mutta hyvin tarkasti kiveksilleni. Tyttö osasi raipan käytön.
Muutaman minuutin nuolin serkkuni nahkasaappaita hänen ystävättärensä tanssittaessa piiskaansa takamuksellani. Tämän jälkeen Milla painoi piikkikorkonsa niskaani ja sanoi:
-Nyt pysyt koira paikallasi, etkä inahdakaan tai saat piiskaa niin että tuntuu.
Tunsin kuinka Milla siirsi stringini sivuun pyllynvaostani ja tarttui peräaukostani törröttävän anustapin tyvestä kiinni. Hän alkoi liikutella tappia hieman edestakaisin anuksessani. Tappi oli iso, eikä se juurikaan mahtunut liikkumaan, mutta Millan ote oli tiukka ja väkisin tyttö nytkytti patukkaa edestakaisin. Purin hammasta kyetäkseni tottelemaan Millan käskyä pysyä vaiti.
Hetken minua näin piinattuaan, Milla alkoi vetää anustappia ulos pyllystäni. Peräaukkoni oli jo senverran löysä että melko helpon tuntuisesti iso tappi liukuikin pois suolestani.
-Noin, nyt se ei ole tiellä. Se on Annika sun vuorosi., Milla sanoi nousten ylös selästäni. Talutushihnasta vetäen tyttö auttoi minutkin seisomaan.
-Yök, Teemu. Kato nyt tätäkin., Milla nosti kädessään pitämänsä anustapin kasvojeni eteen. Tappi haisi todella pahalta ja painoin pääni häpeissäni. Tyttö tarttui jälleen kaulapannastani kiinni ja ohjasi minut serkkuni viereen seisomaan.
Annika puolestaan tarttui nyt minua pannasta ja veti minut makaamaan polviensa päälle. Kovana sojottava kaluni painui tämän liituraitahametta vasten.
Milla tarttui liukasti kaulapannastani kiinni pakottaen näin pääni pysymään aloillaan. Annikan nahkasormikkaan käsi kiertyi pääni ympäri ja hänen nahkasormikkaan verhoama kämmenensä painui tiukasti suuni eteen. Yritin sanoa jotakin, mutta en saanut suustani ulos kuin epämääräistä muminaa.
Millan raipaniskujen kuumotus tuntui yhä pepullani Annikan aloittaessa kurittamiseni. Serkkutyttöni toinen käsi läsähti keskelle pyllynposkiani niin kovaa että ilman suutani peittävää nahkaa verhottua kättä olisin ulvahtanut jälleen. Annikan iskut alkoivat sadella pyllylleni tasaisen voimakkaina, välillä oikealle, välillä vasemmalle, välillä keskelle. Silmäni kostuivat ja tunsin itkun tulevan jostain sisältäni. Pian itkin lohduttomasti kuin pikkutyttö. Tästä välittämättä Annika jatkoi kurittamistani.
Loputtomalta tuntuvan hetken jälkeen näin Millan kauniit kasvot edessäni hänen kyykistyessä eteeni. Hänen vasen kätensä piti yhä päätäni aloillaan kaulapannassani olevasta lenkistä. Oikeassa kädessään Milla piti pyllystäni ulosvetämäänsä anustappia. Haiseva, musta kumipatukka näytti etovalta. Annikan siirtäessä kätensä suultani, käytti Milla armotta hyväkseen suuni kankeutta. Ennenkuin ehdin sulkea yhä jäykästi toimivia leukojani, työnsi tyttö löyhkäävän patukan suuhuni. Yökkäilin avuttomasti Millan painaessa anustappia yhä syvemmälle nieluuni. Koko patukan ollessa suussani, se täytti suuni kokonaan. Säälimättä alkoi Milla pyörittää mustaa kumia suussani, ilmeisenä tarkoituksenaan puhdistaa se suoleni sotkuista.
Kyyneleet virtasivat valtoimenaan poskiani pitkin kuritukseni jatkuessa näiden säälimättömien nuorten kaunottarien toimesta. Kuinka kauan ja mitä sisältäen tämä vielä tulisikaan jatkumaan, en tiennyt, mutta sietokykyni oli viety jo rajoille jollaisia en olisi uskonut minusta löytyvänkään. Tytöt olivat tehneet minusta lutkansa, koiransa ja orjansa. tästä ei ollut epäilystäkään. Mitä he minulle vielä keksisivät, aika tulisi sen näyttämään. Minulla siihen ei olisi minkäänlaista sananvaltaa, se oli jo tullut selväksi. Vain näiden orjuuttarieni mielikuvitus sanelisi rajat joille minut tultaisiin viemään.
-Teemu-
[email protected]- dfghdf
Paras novelli ikinä. Jatkoa pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082