Auttaako homeopatia akneen? Onko kokemuksia kenelläkään? Millainen on lääkitys?
Tiedosta kiitollinen!
auttaako akneen??
9
2209
Vastaukset
- avun saanut
Kyllä vaan minulla oli apua ja voin vaan suositella. Lääkityksestä sen verran, että jokaiselle potilaalle määritellään omien oireiden mukainen lääkitys. Eli otetaan kaikki, siis AIVAN KAIKKI oireet huomioon. Kuten nukkumiset, ruokailutottumuksia, mikä pahentaa aknea mikä helpottaa yms. Suosittelen kyllä homeopaatilla käyntiä koska akne on kuiteski iho ongelma ja tarvitsee pidempiaikaista hoitoa ainakin mulla tarvi. Itse kävin erään hyvän homeopaatin vastaanotolla joka on auttanut monessa muussakin vaivassa meitä koko perhettä.
- kokemuksella
Olen käyttänyt ihon hoitoon hepar sulphur c-30 potenssia 5 helmeä kerran viikossa tai vaihtoehtoisesti hepar sulphur d-30 5 helmeä iltaisin kahden viikon kuurina. Se kuivattaa aknen ihan varmasti.
- Ammattilainen
kokemuksella kirjoitti:
Olen käyttänyt ihon hoitoon hepar sulphur c-30 potenssia 5 helmeä kerran viikossa tai vaihtoehtoisesti hepar sulphur d-30 5 helmeä iltaisin kahden viikon kuurina. Se kuivattaa aknen ihan varmasti.
Ei Hepar sulfuris kaikilla tehoa, vaikka onkin sinulla tehonnut. Homeopatia on yksilöllistä lääkintää ja akneen on kymmeniä aineita.
- kokemuksella
Ammattilainen kirjoitti:
Ei Hepar sulfuris kaikilla tehoa, vaikka onkin sinulla tehonnut. Homeopatia on yksilöllistä lääkintää ja akneen on kymmeniä aineita.
Miksi et sitten itse ehdota mitään jos olet ammattilainen. Kerroin vaan oman kokemukseni ja ystävieni kyllä se aine poistaa kuonaa tai myrkkyjä. Ja kerro sinä sitten mikä auttaa AMMATTILAINEN!!!!
- Tellurium
kokemuksella kirjoitti:
Miksi et sitten itse ehdota mitään jos olet ammattilainen. Kerroin vaan oman kokemukseni ja ystävieni kyllä se aine poistaa kuonaa tai myrkkyjä. Ja kerro sinä sitten mikä auttaa AMMATTILAINEN!!!!
Olen täysin samaa mieltä, kuin "Ammattilainen". Homeopatian perusperiaate on, että samanlainen parantaa samanlaisen ja siksi potilaalle tulisi valita aina oma yksilöllinen lääkkeensä. "Ammattilainen" kuten ei kukaan muukaan voi täällä keskustelupalstalla lähteä suosittamaan jotain lääkettä keskustelematta potilaan kanssa.
Aknekin on oire elimistön epätasapainotilasta ja itse lähtisin hoitamaan tätä epätasapainoa enkä pelkästään pinnallisia oireita - tällöin paraneminenkin on pysyvämpäää ja syvällisempää. Hepar sulphur kyllä tyypillisesti tunkee eritteitä ulospäin ja kuivattanee märkäpesäkkeitä, mutta hoitaako itse ongelman aiheuttajaa, se on kokonaan eri juttu. Vielä varoittaisin sen verran, että ellei lääke ole oikein valittu ja sitä aletaan siitä huolimatta käyttää pidemmän aikaa, se voi ikävimmässä tapauksessa aiheuttaa potilaalle juuri tuon lääkeaineen oireita (Hepar sulphurin tapauksessa vaikkapa viluisuutta, ärtyneisyyttä jne.). Eli ensin kanattaa itsehoidossa tutkia ja sitten vasta hutkia. Akuutteja ongelmia voi hyvinkin oppia hoitamaan homeopaattisilla lääkkeillä itsekin, mutta edellyttää kyllä perehtymistä homeopatian toimintamekanismeihin. Ja kroonisemmat hoidot jättäisin kyllä homeopaatille, kuten tässä tapauksessa aknen hoidon. - Ammattilainen
kokemuksella kirjoitti:
siihen, etten kerro mikä auttaa on, että en tiedä näillä tiedoilla, mikä todella auttaa. Homeopatia on yksilöllistä lääkintää ja jotta voisin valita aineen sinulle, pitäisi minun nähdä ihosi ja tehdä kunnollinen haastattelu. Akneen on äkkiä sanoen varmasti sata eri ainetta. Haluatko minun suorittavan lottoarvonnan?
- entinen akne
Kärsin aina välillä muhkeista finneistä ja juuri selkään. Kävin homeopaatilla mutta se pisti ruokavalioni ihan remonttiin ja muutenkin vähän puhtia. Kerron mitä hän suositteli kaikki margariinit pois, kasvisöljyistä kevytlevitteet, maitohappobakteerit päivittäin että suoli normalisoituu. On tärkeää ettei kärsi ummetuksesta. Hapankaalia kaksi ruokalusikallista joka päivä. Kahvi kokonaan pois, ja valkoinen sokeri ja kävelyä miel. sauvoilla tunnin 4-kertaa viikossa tekee hyvää päänverenkierrolle ynnä ynnä muuta plus ne homeopaattiset valmisteet.
- auttoi....
Minulla on auttanut. Ja kyseessä on aikuisemmalla iällä puhjennut akne. Hoito on kuitekin vielä osittain kesken, koska elämä heittelee niin että hoitoa joutuu sen takia vähän parantelemaan.
- siihenkin
Varaa ihmeessä aika koulutetulle ammattihomeopaatille. Siis ei harrastelevalle, jolla on asiakas silloin, toinen tällöin muun työn ohessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803