Olisikohan kenellakään tietoa Yhdysvaltojen sisäisistä halpalentoyhtioistä? Tarkoitan ryanairia kaltaisia lentoyhtiöitä. Halpoja siis. Lähinnä Foridan läheisyydessä toimivia.
USA:n sisiset halpalentoyhtiöt ?
6
3554
Vastaukset
- xghj
JetBlue, Song
- Krista05
Hotwire.com kautta saa halpoja lentoja mutta niissä on se "jippo" että lennot ja aikataulut näkee vasta kun on tehnyt varauksen. Itse olen käyttänyt palvelua kerran ja lennot olivat puolen yön aikaan mutta erittäin edulliset. Lensin NY - Dallas - NY.
- oli...
Spirit. Lennän sillä parin viikon päästä Nykistä Detroitiin ja takaisin. Yhteensä 200 dollaria. Jenkkilässä ostettuna meno-paluita saa satasen pintaankin.
- bells
oon menos kesällä Seattleen, mut suomesta ostettuna lento HKI-Seattle maksaa reilun tonnin, mut NY:n pääsee 500:lla, eli Ny-Se väli on sama ku Hki-Ny.. Ymmärsittekö :)
- Jetbluella
bells kirjoitti:
oon menos kesällä Seattleen, mut suomesta ostettuna lento HKI-Seattle maksaa reilun tonnin, mut NY:n pääsee 500:lla, eli Ny-Se väli on sama ku Hki-Ny.. Ymmärsittekö :)
Losista Nykkiin hintaan 122$, siis kaikki kulut. Aika halpa hinta yli 6 tunnin lennosta sanoisin. Ja hyvä yhtiö oli.
- Matkaaja
Jetbluella kirjoitti:
Losista Nykkiin hintaan 122$, siis kaikki kulut. Aika halpa hinta yli 6 tunnin lennosta sanoisin. Ja hyvä yhtiö oli.
Katoppa www.airtran.com, sillä oon matkustanu Chicago-Orlando hinta oli pari vuotta sitten n. 80 taalaa suunta ja päivässä useita vuoroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059