Closing Night

Cilla

Kuinka monella täällä teistä on tuo Elviksen levy Hilton hotellista live keikka 1973? Levy kulkee nimellä Closing night. Parhaimpia levyjä mun kokoelmasta meinaan (mun mielestä), Elvis heittää hienoa tsoukkia ja mielestäni siinä levyllä kun Elvis laulaa tuon Bridge over troubled water:n niin ihan kylmät väreet menee kropas...kaikkein paras versio siitä biisistä!!

-TCB-

3

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

      Closing Night on Elviksen kuoleman jälkeen julkaistu levy, joka on saanut kovin ristiriitaisen vastaanoton. Jotkut kehuvat, jotkut sanovat, että Elvis on pahasti pillerissä ja että levyä ei olisi koskaan pitänyt julkaista. Eihän sillä paljon sellaista ole, mitä ei muilta konserttitaltioinneilta löydy.

      En ole viitsinyt hankkia. Kuuntelen mieluiten Elvistä kunnon terässä, esimerkiksi ensimmäinen Las Vegasissa äänitetty levytys vuodelta 1969 tai vuoden 1970 On Stage. Kotikaupungin lavalla äänitetty Live On Stage In Memphis vuodelta 1974 ei myöskään ole hassumpi, vaikka onkin aika myöhäiseltä ajalta.

      Ja tietysti ympäri maailmaa televisioitu konsertti tammikuulta 1973 kelpaa katseltavaksi ja kuunneltavaksi. Valitettavasti Elvis oli kuulemma pahassa pilleritokkurassa jo pari tuntia konsertin päättymisen jälkeen. Konsertti oli iso haaste ja sai Elviksen laihduttamaan itsensä norjaksi viimeisen kerran urallaan. Lopun alamäki alkoi heti konsertin jälkeen.

      • Elvisking

        Kuka lienee pillerissä?

        Elviksen alamäki jos sitä voi alamäeksi sanoa aloi ihan joskus muulloin!!


      • Cilla

        Meitillä on myös nuo plätyt joista puhuit omassa vastauksessasi ja ne ovat myös mitä parhaimpia! Mutta minusta tämä Closing Night on ihan mielettömän hyvä myös. Meinaan Elviksellä on aina ollu ihan sika hyvä huumorintaju tai ainakin Elviksen huumorin heitto kolahtaa minuun täysillä ja olen niissä samalla aaltopituudella. Esimerkiksi tässä Closing Night:ssa on ihan sika hyviä vetoja Elvikseltä..ekan kerran kun sitä kuuntelin aikoinaan niin sain kyllä naureskella mukana Elviksen jutuille ja tilanne komiikalle! Hyviä juttuja siinäkin Elviksellä..oli sitten pillereissä tai ei! Mitä sillä on väliä!

        -TCB-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe