Closing Night

Cilla

Kuinka monella täällä teistä on tuo Elviksen levy Hilton hotellista live keikka 1973? Levy kulkee nimellä Closing night. Parhaimpia levyjä mun kokoelmasta meinaan (mun mielestä), Elvis heittää hienoa tsoukkia ja mielestäni siinä levyllä kun Elvis laulaa tuon Bridge over troubled water:n niin ihan kylmät väreet menee kropas...kaikkein paras versio siitä biisistä!!

-TCB-

3

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

Closing Night on Elviksen kuoleman jälkeen julkaistu levy, joka on saanut kovin ristiriitaisen vastaanoton. Jotkut kehuvat, jotkut sanovat, että Elvis on pahasti pillerissä ja että levyä ei olisi koskaan pitänyt julkaista. Eihän sillä paljon sellaista ole, mitä ei muilta konserttitaltioinneilta löydy.

En ole viitsinyt hankkia. Kuuntelen mieluiten Elvistä kunnon terässä, esimerkiksi ensimmäinen Las Vegasissa äänitetty levytys vuodelta 1969 tai vuoden 1970 On Stage. Kotikaupungin lavalla äänitetty Live On Stage In Memphis vuodelta 1974 ei myöskään ole hassumpi, vaikka onkin aika myöhäiseltä ajalta.

Ja tietysti ympäri maailmaa televisioitu konsertti tammikuulta 1973 kelpaa katseltavaksi ja kuunneltavaksi. Valitettavasti Elvis oli kuulemma pahassa pilleritokkurassa jo pari tuntia konsertin päättymisen jälkeen. Konsertti oli iso haaste ja sai Elviksen laihduttamaan itsensä norjaksi viimeisen kerran urallaan. Lopun alamäki alkoi heti konsertin jälkeen.

• Elvisking

Kuka lienee pillerissä?

Elviksen alamäki jos sitä voi alamäeksi sanoa aloi ihan joskus muulloin!!

• Cilla

Meitillä on myös nuo plätyt joista puhuit omassa vastauksessasi ja ne ovat myös mitä parhaimpia! Mutta minusta tämä Closing Night on ihan mielettömän hyvä myös. Meinaan Elviksellä on aina ollu ihan sika hyvä huumorintaju tai ainakin Elviksen huumorin heitto kolahtaa minuun täysillä ja olen niissä samalla aaltopituudella. Esimerkiksi tässä Closing Night:ssa on ihan sika hyviä vetoja Elvikseltä..ekan kerran kun sitä kuuntelin aikoinaan niin sain kyllä naureskella mukana Elviksen jutuille ja tilanne komiikalle! Hyviä juttuja siinäkin Elviksellä..oli sitten pillereissä tai ei! Mitä sillä on väliä!

-TCB-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe