Onks kellää tietoo miten alapään voi värjätä,koska mua hävettää ihan vitusti mun blondi alapää..!
Ja muutenki jätkät mitä mieltä olette sen värisestä alapäästä???? Onks mulla kohtalotovereita?
vaaleista karvoista...
28
2579
Vastaukset
- Jäbä
Mun mielestä vaalee karvoitus alapäässä kruunaa blondin seksikkyyden.. ;) Oo ylpeä,että erotut EDUKSESI!
- Blondi alapää
No kiitos! Mä en oo enää kyl hiusväriltä blondi mä oon nykyään brune mut kyllä mä varmaan vaihdan kohta taas samaan "normaaliin" blondi väriin...
On parempi että uskaltaa näyttää että on blondi ei tartte alkaa piilottelemaan
Kerran blondi aina blondi - Jäbä
Blondi alapää kirjoitti:
No kiitos! Mä en oo enää kyl hiusväriltä blondi mä oon nykyään brune mut kyllä mä varmaan vaihdan kohta taas samaan "normaaliin" blondi väriin...
On parempi että uskaltaa näyttää että on blondi ei tartte alkaa piilottelemaan
Kerran blondi aina blondiNo älä tosiaan piilottele! Mä ainakin olisin enemmän kuin tyytyväinen jos saisin tollasen omakseni ;)
- M21
Jäbä kirjoitti:
No älä tosiaan piilottele! Mä ainakin olisin enemmän kuin tyytyväinen jos saisin tollasen omakseni ;)
vastahan tästä juteltiin.Taidat kerjätä huomiota =)
Niinkuin jo sanoinkin, valkoiset karvat ovat seksikkät.
Tai oikeastaan kaikki pimpit on seksikkäitä, kunhan puhtaus on kunnossa. - Nazze
M21 kirjoitti:
vastahan tästä juteltiin.Taidat kerjätä huomiota =)
Niinkuin jo sanoinkin, valkoiset karvat ovat seksikkät.
Tai oikeastaan kaikki pimpit on seksikkäitä, kunhan puhtaus on kunnossa.Kyllä puhtaus on kunnossa kun mies nuolee sen puhtaaksi.
- Olli
Tietenkään blondille ei juolahda paras vaihtoehto: Aja pois alapään karvat. Olet seksikäs ja hygieniasi on täysin eri tasoa kuin puskaisena. Ja kundien ei tarvitse syljeskellä karvoja yössä. Tiesitkö, että ihmisen kurkussa on erittäin sitkeä limakerros, johon kikkara karva tarttuu kuin täi tervaan ja aiheuttaa miltei tukehtumista vastaavan kakomisilmiön. Jos et halua ajaa kokonaan pois, voit jättää vauhtiraidan, se on seksikäs myös vaaleana, usko pois.
- Jere
jos pillunkarvoihin meinaat tukehtua.
- Jukka
Vaaleet on hyvät...ajele tai jätä vaaleeks!
- Makkonen
Miks tuota värjätä?
LURPS!!! - TiiEm
Mä en kyllä ymmärrä tota, että miehet kuolaa blondien alapäiden perään.
Mulle tulee mieleen nuori tyttö, jolla ei ole karvat kunnolla kasvanut. Eli tässä taas näemme, miehet haluu pikkupimppoja. Oksettavaa.
Juujuu, tiedän, etää tästä tulee nyt kritiikkiä, aivan sama. Tämä oli minun mielipiteeni.- samppaleissön
sinähän oletkin pätevä kertomaan, minkä pitäisi/ei pitäisi kiihottaa miestä, kun olet nainen.
- ap
nimittäin kyllä pikkupimut tahallaan tuntuvat joskus kuolauttavat äijiä.
Itsekin menin eilen lankaan: tuossa kadulla vähän matkan päässä toimiston ikkunan alla oli pari tytsyä, meikit naamassa ja tuulesta huolimatta keskivartalo paljaana. Seurasin hetken tytsyjen puuhia ja mietin, että ovat varmaan kauppikseen menossa, sinne kun kulkee tästä suosittu reitti.
Myöhemmin kävin töiden takia yläasteella, ja samat tytöt tulivat vastaan käytävässä. Seurassani ollut opettaja totesi vaan, että "nää on meidän uusia seiskaluokkalaisia..."
Kyllähän sen sitten huomasi, että pikkutyttöjä nämä ovat, mutta aiemmin luuli muuta.
Kyllä minä tähän ikään olen oppinut, että alapäässä kasvaa karvaa jo 11-vuotiailla. Mutta sehän ei ole mikään aikuisuuden merkki, tai sen että on seksiin valmis. Ja nyt vain vuoden-pari vanhemmat antavat olettaa, että valmiita tässä kuitenkin oltaisiin. Sellaiseen ansaan voi joku äijä kaljapäissään mennäkin ja vahingossa pökkäistä jotain 12-vuotiasta, vaan kun ei tullut iästä puhetta ja ulkonäöstä voisi sen luulla olevan ainakin 16.
Mitä tulee alapään blondiuteen, kyllä sitä esiintyy aikuisillakin, taisi olla Lindallakin niissä kuuluisissa kuvissa. - TiiEm
samppaleissön kirjoitti:
sinähän oletkin pätevä kertomaan, minkä pitäisi/ei pitäisi kiihottaa miestä, kun olet nainen.
Sanoinko mä että MINÄ tiedän mistä miehet kiihottuu ja MINÄ tiedän että miehet EI kiihotu blondeista alapäistä?!
Mähän vaan ihmettelin miksi.. - TiiEm
ap kirjoitti:
nimittäin kyllä pikkupimut tahallaan tuntuvat joskus kuolauttavat äijiä.
Itsekin menin eilen lankaan: tuossa kadulla vähän matkan päässä toimiston ikkunan alla oli pari tytsyä, meikit naamassa ja tuulesta huolimatta keskivartalo paljaana. Seurasin hetken tytsyjen puuhia ja mietin, että ovat varmaan kauppikseen menossa, sinne kun kulkee tästä suosittu reitti.
Myöhemmin kävin töiden takia yläasteella, ja samat tytöt tulivat vastaan käytävässä. Seurassani ollut opettaja totesi vaan, että "nää on meidän uusia seiskaluokkalaisia..."
Kyllähän sen sitten huomasi, että pikkutyttöjä nämä ovat, mutta aiemmin luuli muuta.
Kyllä minä tähän ikään olen oppinut, että alapäässä kasvaa karvaa jo 11-vuotiailla. Mutta sehän ei ole mikään aikuisuuden merkki, tai sen että on seksiin valmis. Ja nyt vain vuoden-pari vanhemmat antavat olettaa, että valmiita tässä kuitenkin oltaisiin. Sellaiseen ansaan voi joku äijä kaljapäissään mennäkin ja vahingossa pökkäistä jotain 12-vuotiasta, vaan kun ei tullut iästä puhetta ja ulkonäöstä voisi sen luulla olevan ainakin 16.
Mitä tulee alapään blondiuteen, kyllä sitä esiintyy aikuisillakin, taisi olla Lindallakin niissä kuuluisissa kuvissa.Tekstisi oli aivan totta.
Ja kyllähän mä tiedän, että aikuisillakin on vaaleita karvoja, on niitä jopa punaisiakin! OOhh.. ;) - toinen alapää blondi!! ;)
TiiEm kirjoitti:
Tekstisi oli aivan totta.
Ja kyllähän mä tiedän, että aikuisillakin on vaaleita karvoja, on niitä jopa punaisiakin! OOhh.. ;)noh hyvähän se vaa et myökin kelvataan ;)) heh...
- M21
TiiEm kirjoitti:
Sanoinko mä että MINÄ tiedän mistä miehet kiihottuu ja MINÄ tiedän että miehet EI kiihotu blondeista alapäistä?!
Mähän vaan ihmettelin miksi..Väkisin nousee hymy huulille... ;)
Väitteesi on yhtä hyvä, kuin sanoisi karvaisista miehistä pitävien naisten haluavan rakastella orangin kanssa.
Valkoiset karvat nyt ovat vaan minusta nätit.
Tietääkseni pikkutytöillä ei karvat kasva, joten aika huono päätelmä... - samppaleissön
TiiEm kirjoitti:
Mähän vaan ihmettelin miksi..tuo oli vaan aikas syyttelevä juttu yökseineen. voisinhan minäkin yökseille ja ihmetellä miksi naiset tykkää miehistä, nehän on epäkiihottavan näkösiä.
mutta en sano, koska oon kiva ja rela tyyppi :) - blondi muija86
samppaleissön kirjoitti:
tuo oli vaan aikas syyttelevä juttu yökseineen. voisinhan minäkin yökseille ja ihmetellä miksi naiset tykkää miehistä, nehän on epäkiihottavan näkösiä.
mutta en sano, koska oon kiva ja rela tyyppi :)omko sillä mitään väliä minkäväriset on alapää karvat?????mä oon itekkin blondi joka puolelta ja mua kyllä hävettää olla samaan aikaan saunassa muitten kaa ko mulla on vaaleen ruskeet karvat=(mut eipä se hirveesti haittaa mut kuitenki hävettää...
- samppaleissön
blondi muija86 kirjoitti:
omko sillä mitään väliä minkäväriset on alapää karvat?????mä oon itekkin blondi joka puolelta ja mua kyllä hävettää olla samaan aikaan saunassa muitten kaa ko mulla on vaaleen ruskeet karvat=(mut eipä se hirveesti haittaa mut kuitenki hävettää...
väliä värillä. Ei karvojen väri pitäisi hävettää.
- Anonyymi00023
TiiEm kirjoitti:
Tekstisi oli aivan totta.
Ja kyllähän mä tiedän, että aikuisillakin on vaaleita karvoja, on niitä jopa punaisiakin! OOhh.. ;)Mulla violetin väriset kullinkarvat,mies jämsästä
- joku
muuten minä vuonna oot syntyny muuten tiiätteks te että voiko 4 luokkalaisella olla alapää karvoja
- Juha
Ole ylpeä vaaleista karvoistasi!
Lindan kuvat kaikki ovat varmaan jo nähneetkin, mutta toisena hyvänä 'roolimallina' voisi toimia vaikkapa Brande Roderick. Sulaa hulluuttahan olisi värjätä tummiksi tällaiset ihanuudet!!!
http://www.ourpics.com/allhq/brande/gallery1/gallery1.htm- Jori
Eihän tolla mammalla ees ollu juuri karvoja alapäässä. Viittä vaille posliini, niin kuin nykyään kaikki Playboyssa ja vastaavissa lehdissä olevat naiset. Mulle on aivan sama minkä väriset katvat, kunhan niitä on.
- Anonyymi00024
Mulla ihan muutama vaaleen ruskeita karvoja pippelin vieressä. Oon jo 15v.
- Anonyymi00025
14v poika ja porkkanan väriset pippelikarvat. Hiukset myös ja vihreät silmät. Pippelikarvat tummemmat kuin hiukset. Kaverit sanoneet, että on erikoisen väriset pippelikarvat, uimahallissa moni tuijottaa sitä, joskus meinaa alkaa stondaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
14v poika ja porkkanan väriset pippelikarvat. Hiukset myös ja vihreät silmät. Pippelikarvat tummemmat kuin hiukset. Kaverit sanoneet, että on erikoisen väriset pippelikarvat, uimahallissa moni tuijottaa sitä, joskus meinaa alkaa stondaa.
Luonnolliset punapäät on kaikista söpöimpiä, varsinki jos on vielä pisamia. Mä oon ihan heikkona sellasiin. Pippeli maistuis tosin mieluiten karvattomana, itekin ajan pippelikarvat pois.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Luonnolliset punapäät on kaikista söpöimpiä, varsinki jos on vielä pisamia. Mä oon ihan heikkona sellasiin. Pippeli maistuis tosin mieluiten karvattomana, itekin ajan pippelikarvat pois.
Muutama luokkakaveri on ajanut karvansa. Kaverin kanssa juteltiin siitä ja tuumittiin, että voisi ajaa karvat myös ja tietysti molemmilla alkoi stondaa, sovimme, että teemme sen kimpassa. Kaveri ehdotti, että ajamme toistemme karvat, koulun jälkeen heillä. Molemmilla on ollut tunnin verran stondis.
- Anonyymi00028
Jaakko kuin monelle sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688