vaaleista karvoista...

Blondi alapää

Onks kellää tietoo miten alapään voi värjätä,koska mua hävettää ihan vitusti mun blondi alapää..!
Ja muutenki jätkät mitä mieltä olette sen värisestä alapäästä???? Onks mulla kohtalotovereita?

28

2579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäbä

Mun mielestä vaalee karvoitus alapäässä kruunaa blondin seksikkyyden.. ;) Oo ylpeä,että erotut EDUKSESI!

• Blondi alapää

No kiitos! Mä en oo enää kyl hiusväriltä blondi mä oon nykyään brune mut kyllä mä varmaan vaihdan kohta taas samaan "normaaliin" blondi väriin...
        On parempi että uskaltaa näyttää että on blondi ei tartte alkaa piilottelemaan

Kerran blondi aina blondi

• Jäbä
        Blondi alapää kirjoitti:

No kiitos! Mä en oo enää kyl hiusväriltä blondi mä oon nykyään brune mut kyllä mä varmaan vaihdan kohta taas samaan "normaaliin" blondi väriin...
        On parempi että uskaltaa näyttää että on blondi ei tartte alkaa piilottelemaan

Kerran blondi aina blondi

No älä tosiaan piilottele! Mä ainakin olisin enemmän kuin tyytyväinen jos saisin tollasen omakseni ;)

• M21
        Jäbä kirjoitti:

No älä tosiaan piilottele! Mä ainakin olisin enemmän kuin tyytyväinen jos saisin tollasen omakseni ;)

vastahan tästä juteltiin.Taidat kerjätä huomiota =)

Niinkuin jo sanoinkin, valkoiset karvat ovat seksikkät.

Tai oikeastaan kaikki pimpit on seksikkäitä, kunhan puhtaus on kunnossa.

• Nazze
        M21 kirjoitti:

vastahan tästä juteltiin.Taidat kerjätä huomiota =)

Niinkuin jo sanoinkin, valkoiset karvat ovat seksikkät.

Tai oikeastaan kaikki pimpit on seksikkäitä, kunhan puhtaus on kunnossa.

Kyllä puhtaus on kunnossa kun mies nuolee sen puhtaaksi.

• Olli

Tietenkään blondille ei juolahda paras vaihtoehto: Aja pois alapään karvat. Olet seksikäs ja hygieniasi on täysin eri tasoa kuin puskaisena. Ja kundien ei tarvitse syljeskellä karvoja yössä. Tiesitkö, että ihmisen kurkussa on erittäin sitkeä limakerros, johon kikkara karva tarttuu kuin täi tervaan ja aiheuttaa miltei tukehtumista vastaavan kakomisilmiön. Jos et halua ajaa kokonaan pois, voit jättää vauhtiraidan, se on seksikäs myös vaaleana, usko pois.

• Jere

jos pillunkarvoihin meinaat tukehtua.

• Jukka

Vaaleet on hyvät...ajele tai jätä vaaleeks!

• Makkonen

Miks tuota värjätä?

LURPS!!!

• TiiEm

Mä en kyllä ymmärrä tota, että miehet kuolaa blondien alapäiden perään.

Mulle tulee mieleen nuori tyttö, jolla ei ole karvat kunnolla kasvanut. Eli tässä taas näemme, miehet haluu pikkupimppoja. Oksettavaa.

Juujuu, tiedän, etää tästä tulee nyt kritiikkiä, aivan sama. Tämä oli minun mielipiteeni.

• samppaleissön

sinähän oletkin pätevä kertomaan, minkä pitäisi/ei pitäisi kiihottaa miestä, kun olet nainen.

• ap

nimittäin kyllä pikkupimut tahallaan tuntuvat joskus kuolauttavat äijiä.

Itsekin menin eilen lankaan: tuossa kadulla vähän matkan päässä toimiston ikkunan alla oli pari tytsyä, meikit naamassa ja tuulesta huolimatta keskivartalo paljaana. Seurasin hetken tytsyjen puuhia ja mietin, että ovat varmaan kauppikseen menossa, sinne kun kulkee tästä suosittu reitti.
        Myöhemmin kävin töiden takia yläasteella, ja samat tytöt tulivat vastaan käytävässä. Seurassani ollut opettaja totesi vaan, että "nää on meidän uusia seiskaluokkalaisia..."
        Kyllähän sen sitten huomasi, että pikkutyttöjä nämä ovat, mutta aiemmin luuli muuta.

Kyllä minä tähän ikään olen oppinut, että alapäässä kasvaa karvaa jo 11-vuotiailla. Mutta sehän ei ole mikään aikuisuuden merkki, tai sen että on seksiin valmis. Ja nyt vain vuoden-pari vanhemmat antavat olettaa, että valmiita tässä kuitenkin oltaisiin. Sellaiseen ansaan voi joku äijä kaljapäissään mennäkin ja vahingossa pökkäistä jotain 12-vuotiasta, vaan kun ei tullut iästä puhetta ja ulkonäöstä voisi sen luulla olevan ainakin 16.

Mitä tulee alapään blondiuteen, kyllä sitä esiintyy aikuisillakin, taisi olla Lindallakin niissä kuuluisissa kuvissa.

• TiiEm
        samppaleissön kirjoitti:

sinähän oletkin pätevä kertomaan, minkä pitäisi/ei pitäisi kiihottaa miestä, kun olet nainen.

Sanoinko mä että MINÄ tiedän mistä miehet kiihottuu ja MINÄ tiedän että miehet EI kiihotu blondeista alapäistä?!

Mähän vaan ihmettelin miksi..

• TiiEm
        ap kirjoitti:

nimittäin kyllä pikkupimut tahallaan tuntuvat joskus kuolauttavat äijiä.

Itsekin menin eilen lankaan: tuossa kadulla vähän matkan päässä toimiston ikkunan alla oli pari tytsyä, meikit naamassa ja tuulesta huolimatta keskivartalo paljaana. Seurasin hetken tytsyjen puuhia ja mietin, että ovat varmaan kauppikseen menossa, sinne kun kulkee tästä suosittu reitti.
        Myöhemmin kävin töiden takia yläasteella, ja samat tytöt tulivat vastaan käytävässä. Seurassani ollut opettaja totesi vaan, että "nää on meidän uusia seiskaluokkalaisia..."
        Kyllähän sen sitten huomasi, että pikkutyttöjä nämä ovat, mutta aiemmin luuli muuta.

Kyllä minä tähän ikään olen oppinut, että alapäässä kasvaa karvaa jo 11-vuotiailla. Mutta sehän ei ole mikään aikuisuuden merkki, tai sen että on seksiin valmis. Ja nyt vain vuoden-pari vanhemmat antavat olettaa, että valmiita tässä kuitenkin oltaisiin. Sellaiseen ansaan voi joku äijä kaljapäissään mennäkin ja vahingossa pökkäistä jotain 12-vuotiasta, vaan kun ei tullut iästä puhetta ja ulkonäöstä voisi sen luulla olevan ainakin 16.

Mitä tulee alapään blondiuteen, kyllä sitä esiintyy aikuisillakin, taisi olla Lindallakin niissä kuuluisissa kuvissa.

Tekstisi oli aivan totta.

Ja kyllähän mä tiedän, että aikuisillakin on vaaleita karvoja, on niitä jopa punaisiakin! OOhh.. ;)

• toinen alapää blondi!! ;)
        TiiEm kirjoitti:

Ja kyllähän mä tiedän, että aikuisillakin on vaaleita karvoja, on niitä jopa punaisiakin! OOhh.. ;)

noh hyvähän se vaa et myökin kelvataan ;)) heh...

• M21
        TiiEm kirjoitti:

Sanoinko mä että MINÄ tiedän mistä miehet kiihottuu ja MINÄ tiedän että miehet EI kiihotu blondeista alapäistä?!

Väkisin nousee hymy huulille... ;)
        Väitteesi on yhtä hyvä, kuin sanoisi karvaisista miehistä pitävien naisten haluavan rakastella orangin kanssa.

Valkoiset karvat nyt ovat vaan minusta nätit.
        Tietääkseni pikkutytöillä ei karvat kasva, joten aika huono päätelmä...

• samppaleissön
        TiiEm kirjoitti:

tuo oli vaan aikas syyttelevä juttu yökseineen. voisinhan minäkin yökseille ja ihmetellä miksi naiset tykkää miehistä, nehän on epäkiihottavan näkösiä.

mutta en sano, koska oon kiva ja rela tyyppi :)

• blondi muija86
        samppaleissön kirjoitti:

tuo oli vaan aikas syyttelevä juttu yökseineen. voisinhan minäkin yökseille ja ihmetellä miksi naiset tykkää miehistä, nehän on epäkiihottavan näkösiä.

mutta en sano, koska oon kiva ja rela tyyppi :)

omko sillä mitään väliä minkäväriset on alapää karvat?????mä oon itekkin blondi joka puolelta ja mua kyllä hävettää olla samaan aikaan saunassa muitten kaa ko mulla on vaaleen ruskeet karvat=(mut eipä se hirveesti haittaa mut kuitenki hävettää...

• samppaleissön
        blondi muija86 kirjoitti:

omko sillä mitään väliä minkäväriset on alapää karvat?????mä oon itekkin blondi joka puolelta ja mua kyllä hävettää olla samaan aikaan saunassa muitten kaa ko mulla on vaaleen ruskeet karvat=(mut eipä se hirveesti haittaa mut kuitenki hävettää...

väliä värillä. Ei karvojen väri pitäisi hävettää.

• Anonyymi00023
        TiiEm kirjoitti:

Mulla violetin väriset kullinkarvat,mies jämsästä

• joku

muuten minä vuonna oot syntyny muuten tiiätteks te että voiko 4 luokkalaisella olla alapää karvoja

• Juha
      • Jori

Eihän tolla mammalla ees ollu juuri karvoja alapäässä. Viittä vaille posliini, niin kuin nykyään kaikki Playboyssa ja vastaavissa lehdissä olevat naiset. Mulle on aivan sama minkä väriset katvat, kunhan niitä on.

• Anonyymi00024

Mulla ihan muutama vaaleen ruskeita karvoja pippelin vieressä. Oon jo 15v.

• Anonyymi00025

14v poika ja porkkanan väriset pippelikarvat. Hiukset myös ja vihreät silmät. Pippelikarvat tummemmat kuin hiukset. Kaverit sanoneet, että on erikoisen väriset pippelikarvat, uimahallissa moni tuijottaa sitä, joskus meinaa alkaa stondaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

14v poika ja porkkanan väriset pippelikarvat. Hiukset myös ja vihreät silmät. Pippelikarvat tummemmat kuin hiukset. Kaverit sanoneet, että on erikoisen väriset pippelikarvat, uimahallissa moni tuijottaa sitä, joskus meinaa alkaa stondaa.

Luonnolliset punapäät on kaikista söpöimpiä, varsinki jos on vielä pisamia. Mä oon ihan heikkona sellasiin. Pippeli maistuis tosin mieluiten karvattomana, itekin ajan pippelikarvat pois.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Luonnolliset punapäät on kaikista söpöimpiä, varsinki jos on vielä pisamia. Mä oon ihan heikkona sellasiin. Pippeli maistuis tosin mieluiten karvattomana, itekin ajan pippelikarvat pois.

Muutama luokkakaveri on ajanut karvansa. Kaverin kanssa juteltiin siitä ja tuumittiin, että voisi ajaa karvat myös ja tietysti molemmilla alkoi stondaa, sovimme, että teemme sen kimpassa. Kaveri ehdotti, että ajamme toistemme karvat, koulun jälkeen heillä. Molemmilla on ollut tunnin verran stondis.

• Anonyymi00028

Jaakko kuin monelle sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe