Amispellet

pelle

Amispellet "tuunaa" autoja, Ja auto on Toytoa Corolla karvanopilla.Coupe tai kupee.

8

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbstyling

      Parempi seki saati lukiolaispellet jotka saa isin volvoo lainaks perjantaisin et pääsee edes vähä pillurallille.

      • Volvere-88

        Minä joudun ostamaan oman Volleni. Isi ei lainaa. Vaikka olen lukiolaispelle. Yhyy!


    • NättiBlondiKundi

      Olen korkeakouluopiskelija ja silti tykkään autotuningista.
      Mukavaa ajella hienolla uudehkolla autolla, on koneessa tehoa. Välillä on ihan pakko vähän "näyttää" nyhvelöille.

      Kiva kun on saanut syntyä varakkaaseen perheeseen!

      • AMG

        Kukapa ei haluisi syntyä "varakkaaseen" perheeseen...
        Kaikille vaan ei käy niin. silloin tarvitaan oma aloitteisuutta ja taitoo... Ei isin rahoja...


      • Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.


      • yks vaan
        jannetin82 kirjoitti:

        Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

        niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki


      • yks vaan kirjoitti:

        niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

        no sittenhän se onkin ihan eri asia.


    • oo pellejä

      40 kiloeuroa auton hankinta ja siihen 10kiloa härpäkettä mulla.oon yli 30

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut