Amispellet

pelle

Amispellet "tuunaa" autoja, Ja auto on Toytoa Corolla karvanopilla.Coupe tai kupee.

8

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbstyling

      Parempi seki saati lukiolaispellet jotka saa isin volvoo lainaks perjantaisin et pääsee edes vähä pillurallille.

      • Volvere-88

        Minä joudun ostamaan oman Volleni. Isi ei lainaa. Vaikka olen lukiolaispelle. Yhyy!


    • NättiBlondiKundi

      Olen korkeakouluopiskelija ja silti tykkään autotuningista.
      Mukavaa ajella hienolla uudehkolla autolla, on koneessa tehoa. Välillä on ihan pakko vähän "näyttää" nyhvelöille.

      Kiva kun on saanut syntyä varakkaaseen perheeseen!

      • AMG

        Kukapa ei haluisi syntyä "varakkaaseen" perheeseen...
        Kaikille vaan ei käy niin. silloin tarvitaan oma aloitteisuutta ja taitoo... Ei isin rahoja...


      • Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.


      • yks vaan
        jannetin82 kirjoitti:

        Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.

        niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki


      • yks vaan kirjoitti:

        niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki

        no sittenhän se onkin ihan eri asia.


    • oo pellejä

      40 kiloeuroa auton hankinta ja siihen 10kiloa härpäkettä mulla.oon yli 30

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe