Amispellet "tuunaa" autoja, Ja auto on Toytoa Corolla karvanopilla.Coupe tai kupee.
Amispellet
8
2324
Vastaukset
- mbstyling
Parempi seki saati lukiolaispellet jotka saa isin volvoo lainaks perjantaisin et pääsee edes vähä pillurallille.
- Volvere-88
Minä joudun ostamaan oman Volleni. Isi ei lainaa. Vaikka olen lukiolaispelle. Yhyy!
- NättiBlondiKundi
Olen korkeakouluopiskelija ja silti tykkään autotuningista.
Mukavaa ajella hienolla uudehkolla autolla, on koneessa tehoa. Välillä on ihan pakko vähän "näyttää" nyhvelöille.
Kiva kun on saanut syntyä varakkaaseen perheeseen!- AMG
Kukapa ei haluisi syntyä "varakkaaseen" perheeseen...
Kaikille vaan ei käy niin. silloin tarvitaan oma aloitteisuutta ja taitoo... Ei isin rahoja... Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.
- yks vaan
jannetin82 kirjoitti:
Mutta kannattaa muistaa et jos Pappa betalar, ni porukat ei yleensä hirveen hyvällä kattele.
niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki
yks vaan kirjoitti:
niitä jotka tuunaa ja omat itse hommanneet autonsa, maksavat autolainaa jne. Tai ainaki meillä. Mies osti auton ja on sitä laitellu.Eikä oo mikään teini enää vaan 25 vuotias, harrastusmielessä laittelee aina kun ehtii. En näe siinä mitään pahaa, jotku laittaa rahaa turhempaaki
no sittenhän se onkin ihan eri asia.
- oo pellejä
40 kiloeuroa auton hankinta ja siihen 10kiloa härpäkettä mulla.oon yli 30
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437