Tulipa mieleen tuollainen tapa nähdä Amerikkaa.
Senverran katsoin, että ei nuo Hd:t nyt ihan poskettomissa vuokrahinnoissa ole, ja voi ottaa yhdestä kaupungista ,ja palauttaa toiseen, mutta onkohan joku tällasen reissun tehnyt, eli mitä suunnilleen vaatimattomat yöpymiset maksaa 2 hengelle, millanen budjetti jne jne, ja tietty, jos jotain reittiehdotuksia n.3 viikon Elokuussa tapahtuvalle turneelle, niin kiitollisena otan vastaan
Harleyllä halki Amerikan
1
485
Vastaukset
- Reissumies
Valitettavasti matkaa en ole moottoripyörällä tehnyt (mieli olisi kyllä tehnyt sitäkin kokeilla), mutta ko maassa jonkinverran reissanneena (26 osavaltiota yli 30000km takana) voin sanoa maan olevan reissumiehen unelma (halpa bensa, halpa majoitus ja ruoat siis Suomeen verrattuna). Hyvätasoisia EDULLISIA motelleja löytyy todella paljon. Hintaanhan tietenkin vaikuttaa sijainti, mutta sanotaan että hintahaarukka motelleissa (huone, johon mahtuu 2-4h) maksaa karkeasti 40-80$/yö katso esimerkiksi www.motel6.com/
Yksi pieni vinkki matkaan, kun siellä reissaat pysähdy rajoilla osavaltioiden matkailutoimistoissa, sieltä saat kuponkivihkoja (jenkit kun rakastaa kuponkeja), joilla saa todella rahanarvoisia etuja majoituksessa, pääsylipuissa ym.
Lisäinfoa saatavana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049